Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen isä on ollut lapsen elämästä välillä vuosiakin pois, ja nyt

Vierailija
19.11.2019 |

sitten kolmen vuoden totaalisen hiljaisuuden jälkeen on ottanut yhteyttä lastensuojeluun jonne on kertonut kaikenlaista liirumlaarumia tapaamisten estämisestä. Mies hyvänä puhujana oli saanut naispuolisen työntekijän sympatiat puolelleen. Sain puhelun jossa minua syytettiin vieraannuttamisesta ja pitkän saarnan siitä kuinka lapsi tarvitsee isän. En ole ikinä yrittänyt estää tapaamisia. Oli ihan sama mitä sanoin, nainen syytti minua isän puheiden pohjalta huumeongelmasta lapsen manipuloimiseen.

Nyt sitten pitäisi ruveta aloittamaan taas tutustumisprosessia "lapsen edun" takia. Lapsi ei muista edes isänsä nimeä. Pitkän tapaamistauon takia olin jo tehnyt johtopäätöksen, että isä ei aio enää ottaa yhteyttä, ja näin ollen meillä on muutto tulossa 700 kilometrin päähän, uusi työpaikka ja uusi koti. Nytkö "lapsen edun" nimessä perun kaiken?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap anna miehelle mahdollisuus

Pakkohan hänen on antaa. Samalla kannattaa ruveta hakemaan yksinhuoltajuutta niin mies ei pysty yhtä helposti kiusata. Tapaamisiin hänellä on silti oikeus. Virallisesti tämä sanotaan olevan lapsen oikeus, halusi tai ei.

Vierailija
22/22 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haittaa siitä on, jos lapsi tapaa isänsä? Sopimuksen mukaan et voi kieltääkään ja miksi niin tekisit? Jos on sellainen kuin kerrot, kyllästyy varmaan helposti tapaamisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä