Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko seuranneet vuorotulorajaanne?

Ylläripylläri
19.11.2019 |

Tänä vuonnahan verokortti muuttui siten että siinä ei olle kausirajoja, vaan ainoastaan vuosiraja ja ainakin omalla kohalla vuosirajakin vielä laski edellisvuodesta. Joulukuun tilistä olisi osa mennyt lisäveroprosentilla jos en olisi laskettanut uutta verokorttia loppuvuodelle. Voi tulla monelle yllätyksenä että joulukuun palkasta meneekin enemmän veroa kuin mihin on tottunut vuoden aikana.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

VUOSITULORAJAA   olin kirjoittavinani

Vierailija
2/5 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt aina vuositulorajaa. Meillä näkyy palkkalaskelmassakin vuosituloraja ja minkä verran kuluvana vuotena on maksettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ylittynyt jo kuukausia sitten. Ei haittaa, minä osaan säästää jo alkuvuodesta. Ei ole elämänhallinnan ongelmia.

Vierailija
4/5 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut vuosiraja käytössä koko aikuisen elämäni ja tottakai seuraan. Tosin homma toimii niin päin, että marras-joulukuulle lasketan tarvittaessa pienemmän %, jos ollut palkattomia vapaita, vähennyksiä tms. Varsinainen raja kyllä riittää jos ei bonuksia tiedossa.

Vierailija
5/5 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vuosituloraja yllättänyt, kun seuraan tulorajan riittävyyttä palkkalaskelmalta ja tilaan tarvittaessa muutosverokortin.