en osaa ladata ifin sivulla kuvia jotka haluan teettää paperiversioiksi!
tunnen itseni ihan idiootiksi, kun aina aikaisemmin olen tilannut niitä niin ifiltä kuin muiltakin. nyt pitäisi olla uusi ja hieno ja helppo ohjelma, mutta kun blondi ei tajuu niin ei tajuu. jelppikää! sivu vaan käskee klikata kyllä tai asenna jos tulee varoitusikkuna, ja vetää haluamansa kuvat jonnekin. minne?
Kommentit (5)
se ohjelma jolla saa ladattua max 6 kuvaa kerrallaan toimii ja sen ohjeita joku kertoikin tuossa ylempänä.
Mie vaihoin Fotonetti -kuvapalveluun. Löytyy ihan tolla nimellä oma kotisivu tolta firmalta.
Uskomattoman nopea (2pv tilauksesta, niin jo on kuvat postiluukussa)
Laadukkaat kuvat ja vain 16snt kpl.
Lisäksi lataaminen onnistuu pelkällä selaimella, ei tarvi erikseen ladata ohjelmaa!
Sain kyllä haettua kuvat koneelta ja vetelin niitä hiirellä, mutta ei ne mihinkään tulleet... Laitoin sitten vanhalla tavalla. Ajattelin, että ehkä mun kone ei jotenkin toimi yhteistyössä sen sovelluksen kanssa.
ja ihan aikuisten oikeasti, ei mulla OLE siinä mitään valitse-palkkia. ÄH! soitan huomenna sinne asiakaspalveluun ja kysyn mitä tehdä. yritin ladata vanhalla tavalla yksi kerrallaan, mutta se kesti sairaaaaaan kauan, kun alkoi lataamaan siis jokaista kuvaa kerrallaan. tilaisin noin 300-400 kuvaa, joten hermo ei kestä ladata jokaista yksitellen. ennen ei ole muistaakseni ollut tuollaista, vaan silloinkin valitsin vain haluamani kuvat ja sitten laitoin lataamaan. ap, edelleen itsensä tolloksi tuntien
painat vaan siitä " selaa" niin sitten sieltä voit valita kuvat! siihen siis aukee omat kuvatiedostot tai jotain ja sit sieltä aina avaat kuvan kerralla. sitten kun olet valinnut kaikki kuvat, niin valitset kuvien koon ja kappalemäärän.