Kuinka usein peset lattiat ja käytät matot pesulassa? OFFICIAL
Kommentit (10)
Mattojen pesu kerran vuodessa. Itse pesen.
Lattioiden pesu pari kertaa vuodessa. Keittiössä vähän useammin, jos on likaista.
Jos jotain isompia juhlia, niin tietysti sitä ennen.
En pese lattioitani vaan pyyhin ne kostealla kahden viikon välein. Matot pesen itse joka kesä matonpesupaikalla.
Lattioiden pesu viikon tai kahden välein, matot pestään itse kerran vuodessa, sitten pesulaan jos tulee tarve pestä esim. talvella uudestaan.
Matot pestään noin kerran vuodessa ja lattiat kerran kk:ssa tai tiheämmin, jos tuntuvat likaisilta.
Poikkeus toki, ne matot joita ei saa pestä. Ne petään jos tulee tarve.
Keittön lattian pesen tarvittaessa, vaikka useinkin. Muita lattioita harvemmin. Yläkerrassa on huoneita joita ei käytetä ne minä vain moppaan joskus. Kaupunki asunnon aitoja mattoja en pese , tuuletan vain.
Vierailija kirjoitti:
En pese lattioitani vaan pyyhin ne kostealla kahden viikon välein. Matot pesen itse joka kesä matonpesupaikalla.
Sama, paitsi en omista mattoa.
Lattiat pesen tarpeen mukaan, esim. kylppäri, eteinen ja keittiö usein, makkareita hyvin harvoin. Mattoja en pesetä pesulassa, koska yksi on persialainen matto joka putsataan lumihangessa ja 3 on niin pieniä räsymattoja että mahtuvat pyykkikoneeseen.
2010 ostettuna matot, normi imurointia. Kohta tasopesuun, johan tuo on aika 13v jälkeen
Parketit moppaan kerran viikossa, aitoja mattojani pesetän harvoin, ehkä kerran/50 vuotta?
Matot pestään itse kerran vuodessa. Muuten luututaan ympäriltä ja alta imuroidaan.
Ei tässä muuta jaksa.