Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lähes jatkuvasti väsynyt kokopäivätyötä tekevä perheenäiti voisi tuntea itsensä seksikkääksi?

Vierailija
19.11.2019 |

Arki on todella uuvuttavaa pakkopullaa, niin millä ilmeellä sitä jaksaisi olla vielä seksistäkin kiinnostunut kun eniten haluaisi vain olla yksin rauhassa?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi ja kolmiolääkkeet.

Vierailija
2/19 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vähän kyllä epäilen noiden toimivuutta tässä asiassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko väärin vain haluta olla yksin rauhassa? Jos seksi tuntuu velvoitteelta niin silloin ei kannata etsiä mitään keinoja tuntea itseään "seksikkääksi".

Vierailija
4/19 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile kannabista, muutama lajike ainakin itsellä toimii himojen sytyttämiseen. Netistä löytyy lisätietoa. :)

Vierailija
5/19 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ensin pohtia sitä miksi on aina väsynyt.

Kuormittaako työ liikaa, onko mahdollista millään tavalla keventää kuormitusta.

Ovatko kotityöt pelkästään äidin vastuulla, käykö niin että äiti suorastaan haalii työt itselleen, eikä pyydä apua, tai anna kenenkään auttaa.

Entä lasten hoito, miten kuormittavaa se on äidille. Minkä ikäiset lapset, miten kuormitusta saisi alaspäin.

Äidin terveys, mikä on terveyden tila, onko väsymys ensimmäinen oire huonon kunnon ja terveyden takia.

Käy näitä läpi, kun selvität väsymyksen syytä ja teet pieniä muutoksia, elämä paranee ja ehkä se seksikkyyskin löytyy jostain komeron nurkasta.

Vierailija
6/19 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina väsynyt, nytkin.

Puen vähän naisellisemmin silti. Hamonen päällä ja tiukkaa paitaa. Vsryalollani se onneksi riittää. Ainoana aikuisena täällä kotona ja torkkupeiton alla tuolla seksikkyydellä nyt ei ole niin väliä.

Vierailija
7/19 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuormittuneena pitäisi osata löytää niitä asioita, joista nauttii, ja tehdä niille aikaa ja tilaa kalenteriin.

Itselleni tällaisia hyvän mielen ja hyvinvoinnin asioita ovat metsässä kävely, saunominen, ystävien tapaaminen, lasten kanssa leikkiminen, miehen kanssa läheisyys ja seksi, ja itsekseni omassa rauhassa oleminen ilman mitään velvollisuuksia.

Eli mielestäni se että kaipaa lepoa ja rauhaa, ei tarkoita että ei halua seksiä, vaan että molemmille asioille pitää olla oma aikansa - ja joskus pitää nähdä vähän vaivaa, että aikaa oikeasti ruuhkavuosien keskellä järjestyy.

Vierailija
8/19 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä kysymyksiä. Itse en ole äiti, mutta kuormittunut ja jatkuvasti väsynyt kylläkin. Stressitasoni nousevat nopeasti mikäli työssä on intensiivinen jakso, mikä aiheuttaa usein jopa parin viikon väsymyksen. Harrastuksiin ei jaksa raahautua, kotia ei jaksa siivota eikä ruokaa valmistaa (menen valmisruoalla tällöin). 

Omat neuvoni ovat:

- yritä aktiivisesti vähentää stressiä kotona/töissä/harrastuksissa joko keventämällä väliaikaisesti työaikaa, vähentämällä harrastuksia tai pienentämällä vaatimuksia esimerkiksi kotona.

- keksi helppoja ruokalajeja joita pokkana valmistat vaikka viikoksi putkeen, älä vaadi itseltäsi monipuolisuutta tai vaihtelua: kurkkusiivuja makaronilaatikon viereen, niin avot!

- mikäli koet että liikunta lisää energiaasi, keksi helpoin ja miellyttävin tapa liikkua, oli se sitten kuntosali tai pieni kävelylenkki päivällisen jälkeen. Tämä auttaa itseäni, vaikka onkin stressaantuneena hankala toteuttaa.

- salli itsellesi hengähdystaukoja: päiväunet ovat ok jos niitä tarvitset; ruoanlaittoon ei tarvitse ryhtyä heti kaupasta tullessa, vaan välipalan jälkeen voi vähän aikaa vetäytyä; vaadi itsellesi omaa aikaa jolloin luet kirjaa tai rentoudut rauhassa

Vierailija
9/19 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 jatkaa vielä :)

- Pimeään vuodenaikaan D-vitamiinivarastojen tyhjeneminen aiheuttaa syvää fyysistä väsymystä: pidä huoli että otat vaikka vitamiinilisää jos uskot että tästä on kyse. Väsymyksen pitäisi helpottaa parin päivän jälkeen

- Vaikkei solarium olekaan iholle hyväksi, olen huomannut että sillä on niin vahva piristävä vaikutus talvella, että käyn joskus 5min solariumissa tankkaamassa aurinkoa

- Mittauta kilpirauhasarvosi mikäli väsymyksesi on jatkuvaa ja enemmän fyysistä kuin henkistä laatua

Vierailija
10/19 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi T, kerron sit aikanaan.

Vierailija
11/19 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

D-vitamiinin lisäksi myös raudan imeytyminen kannattaa tarkistaa. Verikokeisiin siis

Vierailija
12/19 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kohdallani nimenomaan työpäivän jälkeen olen voimieni tunnossa! Keskityn seksikkyyteen kokopäiväisesti. Aamusta iltaan:) Ei väsytä. Nukun yöllä kunnon yöunet. Olen huomannut että sokeri ja gluteeni sekä liikasyönti yleensäkin tekevät flegmaattiseksi. 

Vierailija
13/19 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/19 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on eri asia haluta tuntea itsensä seksikkääksi kuin haluta innostua seksistä. Kumpaa tässä nyt siis haetaan?

Vierailija
15/19 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä vähän kyllä epäilen noiden toimivuutta tässä asiassa.

Olikin omasta tuntemuksesta kysymys, muiden silmiin se ei siltä näytä.

Vierailija
16/19 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturboi säännöllisesti. Ihan tosissani olen, itseä hellimällä pysyy viritys ja ajatus seksistä muutenkin mielessä. Plus se on terveellistä ja kaunistavaa.

Varaa aikaa läheisyydelle ja nautinnolle puolison kanssa. Mieti mihin haluat tässä elämässä priorisoida, ja järjestä sille oikeasti aikaa.

Vierailija
17/19 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti huomioiva ja seksielämään panostava mies saa väsyneenkin perheenäidin tuntemaan itsensä seksikkääksi ja jos mies ei niin tee, on aivan luontevaa olla ilman seksiä.

Vierailija
18/19 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin onnistuu sekin. Kun aika ei mene omaan napaan tuijotellessa ja valitellessa päivät pitkät, asiat hoituu.

Vierailija
19/19 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on eri asia haluta tuntea itsensä seksikkääksi kuin haluta innostua seksistä. Kumpaa tässä nyt siis haetaan?

No minulle se on yksi ja sama asia. Jos en tunne itseäni seksikkääksi, ei tee mieli seksiä eikä itsetunto edes riitä sen harrastamiseen vaan haluan vain vetäytyä kaikista ihmiskontakteista. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi