Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Postilakon vaikutus - siirryin pelkän sähköisen median asiakkaaksi

Vierailija
19.11.2019 |

Tällä viikolla muutin sanomalehden tilauksen pelkkään sähköiseen versioon. Samalla muutin kaikki muutkin lehtitilaukset pelkiksi sähköisiksi versioiksi. Otin käyttöön postin OmaPosti palvelun sekä suomi.fi tilin, johon tulee viranomaiskirjeitä.
Tavoitteena, ettei mulle tarvitsekaan kantaa mitään enää postilaatikkoon.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postipatet sahaa omaa oksaansa.

Vierailija
2/7 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kuin hevoskärryillä ajavat kuskit ryhtyisivät lakkoon. Kun niitä hevoskärryjä ei enää tarvita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas käytänkin pelkkiä postin palveluita ja mielelläni odotan, että saavat asiallista palkkaa.

Itse taas toivon, että ihmiset, jotka eivät töitä tee, saisivat stop-kyltin, kun hakevat apua.

Vierailija
4/7 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo pari vuotta sitten siirtynyt käyttämään kilpailijoiden pakettipalveluja. Päivän kirjepostissa ei tule myöskään enää mitään, kaikki sähköisessä muodossa.

Asun Pirkanmaalla, täällä Aamulehden/Hesarin jaon hoitaa Alma Manu.

Tämä lakko on Postille ihan kamala imagohaitta. Kirjeposti tulee nyt muutenkin loppumaan, miksi ihmeessä sitä edes jaetaan neljänä päivänä viikossa??

Vierailija
5/7 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä odotan, että saisin jälleen oikeaa postia; kirjeitä, tilaamani lehdet, paketit ym. En todellakaan aio siirtyä sähköisiin palveluihin postilakon tai muunkaan vuoksi. Töissä joutuu jo tietokonetta tuijottamaan koko päivän, vapaa-ajalla ei kiitos. Postin tuottamat palvelut ovat myös työssäni erittäin tärkeitä, nyt ollaan ääriään myöten siinä itsessään, kun pitäisi ehtiä työnteon ohella soittamaan ja viestittämään ja laittamaan savumerkkejä asiakkaille, että asiat hoituisivat ja näitä ei saa työpäivän aikana kiinni, koska yllättäen ovat itsekin töissä eivätkä voi vastata puhelimeen koko ajan - yleensä nämä asiat hoituvat näppärästi postin kautta. Kaikki tukeni postilaisille lakkoon, työnantajapuoli sen sijaan voisi alkaa katsoa peiliin ennen kuin koko maa on sekaisin lakon takia.

Vierailija
6/7 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti moni muukin siirtyy käyttämään muita palveluita. Tosin aika moni on tehnyt sen jo aiemmin, kun postin viipyminen ja katoaminen alkoi olla sääntö eikä poikkeus.

Vierailija
7/7 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pidempään lakko jatkuu, sen enemmän ihmiset siirtyy käyttämään sähköisiä palveluja. Samalla vähenee tarve PAU ammattiliiton valta yrittää sössiä koko Suomen asioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi