Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä raittiudessa on niin hienoa?

Vierailija
19.11.2019 |

Itse en ole huomannut. Elämänlaatu on suht sama silloin, kun en juo ollenkaan ja silloin kun juhlin esim kerran pari kuussa. En usko että ns. pystyisin juomaan useasti, koska krapulassa olo on ällöä. On siinä oma tunnelmansakin kumminkin kerrata edellisillan tapahtumia ja virua kohmelossa kaverin kanssa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan se "oma tunnelmansa". Se on niin tympeä. 

Vierailija
2/14 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin meinaat että kaikki juo tuolla sinun tavalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole ihan ihmiskohtaista. Jotkut ihmiset eivät voi juoda silloin tällöin, koska he ovat alkoholisteja. Toisilla taas ei ole mitään tarvetta juoda. Ei toisten ihmisten lähtökohtia tarvitse verrata omiinsa.

Mä oon nähnyt, miten hyvää raittius tekee sellaisille ihmisille, joilla se ongelma on.

Vierailija
4/14 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kroppa on temppeli. Joillekin kroppa tuntuu olevan kaatopaikka.

Vierailija
5/14 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena elimistö kestää.

Vierailija
6/14 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään juoda tissutellen ja nautin krapulasta vielä enemmän kuin juomisesta. Oikeastaan se on mukavampaa kuin juominen. Jos voisi valita niin ottaisin pelkän krapulan.

Vierailija
7/14 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka ovat juoneet useamman kerran viikossa huomaavat eron paremmin kuin sinä, ap. Eiköhän tässä ole selitystä tarpeeksi.

Vierailija
8/14 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös 1800-luvun raittiusliike pyrkinyt lähinnä kohtukäyttöön, ei absolutismiin? Jos vaihtoehtoina ovat hiljainen tissuttelu viikon mittaan huipentuen viikonloppulotraamiseen sekä ikuinen njet, suosin itse jotain puolivälistä absolutismin suuntaan. Nykyään tulee parisen kertaa vuodessa otettua koska perhetilanne niin kuluttava muutenkin: ei ole juomaseuraa, rahaa eikä aikaa. Opiskelijanahan näitä tietenkin oli...

Vierailija
9/14 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämässä ei ole muuta järkeä kuin käyttää päihteitä, piste.

Vierailija
10/14 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena elimistö kestää.

Nuorena aivot eivät kestä kun niiden kehitys on kesken.

Tämän kyllä huomaa kun 10-vuotiaana alkoholismin aloittaneita katselee ja niiden neurologiaa testaa.

Vierailija
11/14 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun lähdin juomaan, tuli sanomista. Nyt selvinpäin ollessa ei tule sanomista. Ja se on mukavaa. Ei tarvitse miettiä että mitä tulikaan tehtyä ja ketkä kaikki sen näki.

Vierailija
12/14 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään juoda tissutellen ja nautin krapulasta vielä enemmän kuin juomisesta. Oikeastaan se on mukavampaa kuin juominen. Jos voisi valita niin ottaisin pelkän krapulan.

No sulla ei ole oikeaa darraa sitten ollutkaan :D

Vierailija
13/14 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös 1800-luvun raittiusliike pyrkinyt lähinnä kohtukäyttöön, ei absolutismiin? Jos vaihtoehtoina ovat hiljainen tissuttelu viikon mittaan huipentuen viikonloppulotraamiseen sekä ikuinen njet, suosin itse jotain puolivälistä absolutismin suuntaan. Nykyään tulee parisen kertaa vuodessa otettua koska perhetilanne niin kuluttava muutenkin: ei ole juomaseuraa, rahaa eikä aikaa. Opiskelijanahan näitä tietenkin oli...

Eiköhän se riipu ihan yksilöstä, mikä sopii ja mikä ei.

Vierailija
14/14 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko alkoholinkäytön ajatuskin on käsittämätön. Miksi ajaa kroppaansa ainetta, joka on todistetusti vaarallista, joka tuhoaa aivosoluja ja sotkee aivokemian, ja josta ei ole mitään hyötyä terveydellisesti? Sama kuin tupakointi. Miksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi