Lodl hävikkilaatikko
Hyvä idea! Ostin juuri laatikollisen kasviksia hintaan 2e. Mansikoita, ruusukaalia, purjosipulia, suippopaprikaa, herkkusieniä, perunaa. Kaikki hyvälaatuisia.
Kommentit (9)
Minä löysin Lidlistäkin sellaisen lootan😁
Meillä päin vaan laitettu hölmösti kassojen jälkeen. Miksei sinne hevi-osastolle?
Jos on pitkät jonot, niin kuka menee takaisin jonottamaan sen laatikon kanssa.
Mä huomasin sen pois lähtiessä, jäi ostamatta :(
Ei Kalasataman Lidlissä tuollaisia näkynyt! Vai olikohan jo ostettu ;)
Nii missä toi LODL on sitte,että tietää varautua?
Vierailija kirjoitti:
Meillä päin vaan laitettu hölmösti kassojen jälkeen. Miksei sinne hevi-osastolle?
Voisiko olla että hävikkilaatikot ovat kassojen jälkeen etteivät rikollismieliset kuluttajat lataa niihin yhtä sun toista muutakin hevi-tavaraa? Niinkuin ensiluokkaista.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset varmaan laittaisi niihin lisää tuotteita vaivihkaa siellä hevi-osastolla. :( Mutta ei se ole kätevä paikka se kassojen jälkeinenkään. Sielläkin olen nähnyt ihmisten vaihtavan tuotteita laatikoissa, että yhdessä oli melkiein vaan jotain yhtä. Idea menee pilalle.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Vein ostokset autoon ja palasin pöyhiin laatikoita.
Jodlaava ostaja kirjoitti:
Nii missä toi LODL on sitte,että tietää varautua?
Lidl, anteeksi kirjoitusvirhe. Sentään pääosin viestini oli oikeaoppista suomen kieltä. Et tajunnut kontekstista, että tarkoitin Lidliä?
Mäkin kävin Lodsissa...ei näkynyt mitään alelaatikoita?!