Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua? Niska on tosi kipeä ja jäykkä ja päätä särkee...

Vierailija
04.06.2006 |

Mikä auttaisi? Kaksi Burana 600 olen jo ottanut tänään. Olen jotenkin jännittänyt hartioita ja nyt on koko hartiaseutu ja yläniska ihan jumissa. Mieskään ei ole kotona, ei voi hieroa:-(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaisit kepin päistä kiinni ja jumppaisit hartioita vähän sen kanssa. Jos vaikka lapaluut kiinni, niin voi tuntua inhottavalta. Pyörittele ainakin hartioita ja varovaisia pään pyörityksiä jne. Oisko nukkumisasento tai -paikka kehno?

Vierailija
2/7 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse menen aina kuumaan suihkuun ja koetan rentoutaa siellä hartiat ja ja otan kunnon kipulääkkeet ja heti kun kipu hellittää niin yritän varovasti venyttää lihaksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin jännität hartiat niin että nostat " hartiat korviin" niin tiukasti kun saat ja sitten päästät valahtamaan ihan rennoksi, tee useampi toisto ja sitten pyörittelet hartioita ympäri molempiin suuntiin ja lopuksi varovainen venytys

Vierailija
4/7 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheuttaa kuvaamasi oireet;)

Vierailija
5/7 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niskan jäykkyys voi olla myös oire aivokalvontulehduksesta. Ei kai ole kuumetta, olisit varmaan maininnut?

Aivokalvontulehdus (meningiitti) on vakava, joskin harvinainen sairaus. Aivokalvontulehduksen oireita ovat korkea kuume, päänsärky, niskasärky, niskan tai selän kankeus ja pilkullinen ihottuma.

Vierailija
6/7 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäykstää, lähdenkin tästä silittämään

Vierailija
7/7 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kova pallo seinän ja selän väliin. Liikuta itseäsi ja samalla palloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme