Gantin ja Hilfigerin vaatteiden koot (turhuus)
Aloin vaan pohtimaan tätä, kun esimerkiksi Gantin collegepaidoista naisten xs koko on mulla ja tyttärelleni hyvä. Samoin Hilfigeriltä. Tai jostain mulla saattaa olla s.
Mutta sitten taas molempien merkkien lastenvaatteista sopii collegepaidoista koot 164 ja 170. Vaatteet on samanlaisia, mutta ihan hemmetisti halvempaa ostaa noita lastenvaatteita. Lisäksi niistä saa paljon paremmin alella ostettua kuin aikuisten kokoluokasta.
Kommentit (3)
Jos on tasapaksu pötkö niin lastenvaatteet käy, rinnoille ja takapuolelle niissä ei ole tilaa.
Minä ostelen kanssa lastenosastolta, 176 cm senttimitoituksella on yleensä hyvä, joskus taas housuissa jää reisistä ja takalistosta turhan väljäksi. Sopii yleensä y- ja h-tyypin vartaloille, itse olen y pienillä rinnoilla, niin parhaiten istuu miesten T-paidat ja lastenosaston housut. Siistimmät työvaatteet olen pääasiassa muokkauttanut sopivaksi.
Miksipä ei, yleensä noissa isommille lapsille suunnatuissa värit ja kuosit on aikuisellekin jo ihan ok arkivaatteita ajatellen.
Juu, olen jo pitkään ostanut lastenvaatteita, kun ovat halvempia. Mulle paras mitoitus on 176 cm.