Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joita vanhemmat hemmottelee vielä aikuisenakin :D

Vierailija
18.11.2019 |

Oon yli 30, mutta yhä isin ja äitin pikku tyttö. Maksavat mm. mulle esim. matkoja, auttavat välillä vuokran maksussa, käyvät välillä mun puolesta ruokakaupassa.

Millaiset suhteet sulla on vanhempiisi?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hih hih

Vierailija
2/13 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida käydä töissä? Mielestäni tuollaisen aikuisen ihmisen rahoittaminen pitäisi lopettaa. Siinä tekee vaan hallaa toiselle.

Sivusta siis olen seurannut, miten 30-vuotiaan ihmisen elämää rahoittaa pelkästään vanhemmat. Töitä ei ole tämä ihminen tehnyt moneen vuoteen, koska tietää ettei hänen tarvitse kuin laittaa viestiä, niin rahat kilahtavat tilille. Kyse vielä todella pienituloisista vanhemmista ja tämän takia joutuvat itse kituuttamaan, kun aikuisen lapsen elämä pitää rahoittaa.

Itseäni kait hävettäisi, jos vanhempani auttaisivat rahallisesti. Kyllä kotoa pois muuttaessa pitäisi tulla toimeen itsenäisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan kehtaisi vaivata eläkkeellä olevia vanhempiani omilla menoillani. 

Vierailija
4/13 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa mullakin tollasta mutta ei. Ilkeät lapsenhakkaajavanhemmat, vain v*truilua ja haukkumista ja arvostelua tulee. Kotoa käskettiin muuttamaan kun kapsi täytti 18 ja siihen loppui kaikki tuki ja apu ja välittäminen. En ole 18v täytettyäni saanut vanhemmiltani MITÄÄN. Siis en yhtään lahjaa, en edes häälahjaa, en mitään rahaa, tulea, matkoja eikö edes ruokakassia opiskelijana. Nämä olivat sitä mieltä että kaikki vanhemman vastuu päättyy siihen kun lapsi täyttää 18.

Vierailija
5/13 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et taida käydä töissä? Mielestäni tuollaisen aikuisen ihmisen rahoittaminen pitäisi lopettaa. Siinä tekee vaan hallaa toiselle.

Sivusta siis olen seurannut, miten 30-vuotiaan ihmisen elämää rahoittaa pelkästään vanhemmat. Töitä ei ole tämä ihminen tehnyt moneen vuoteen, koska tietää ettei hänen tarvitse kuin laittaa viestiä, niin rahat kilahtavat tilille. Kyse vielä todella pienituloisista vanhemmista ja tämän takia joutuvat itse kituuttamaan, kun aikuisen lapsen elämä pitää rahoittaa.

Itseäni kait hävettäisi, jos vanhempani auttaisivat rahallisesti. Kyllä kotoa pois muuttaessa pitäisi tulla toimeen itsenäisesti.

Teen osa-aikatöitä, joten palkka ei päätä huimaa.

Vierailija
6/13 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä oma ego taipuisi tuohon. :D Ja väleissä vanhempiin ei ole mitään vikaa ja onneksi sen mittari on ihan joku muu kuin se kuinka paljon he laittaa rahaa pankkitilille.

Vierailija
7/13 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 24v ja vanhemmat maksavat yhä puhelinlaskun. Lisäksi välillä äiti tuo ruokakassin tuliaisiksi. Vähän käy ylpeyden pälle mutta toisaalta opiskelijana ei ole varaa kieltäytyäkään.

Vierailija
8/13 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oispa mullakin tollasta mutta ei. Ilkeät lapsenhakkaajavanhemmat, vain v*truilua ja haukkumista ja arvostelua tulee. Kotoa käskettiin muuttamaan kun kapsi täytti 18 ja siihen loppui kaikki tuki ja apu ja välittäminen. En ole 18v täytettyäni saanut vanhemmiltani MITÄÄN. Siis en yhtään lahjaa, en edes häälahjaa, en mitään rahaa, tulea, matkoja eikö edes ruokakassia opiskelijana. Nämä olivat sitä mieltä että kaikki vanhemman vastuu päättyy siihen kun lapsi täyttää 18.

No eipä heidänkään tarvitse odottaa, että kukaan huolehtisi heistä vanhuksina.

Vierailija
9/13 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämäkin asia pitää nähdä heti negatiivisen kautta?

Minulla on vanhempiini hyvät ja lämpimät välit ja nyt aikuisena en ole ikinä vanhemmilta pyytänyt rahaa saati matkoja, sillä tulen ihan hyvin toimeen omillani, mutta ei minulla ole varaa matkustella.  Onko siis jotenkin hirveää jos he kylään tullessa haluavat ilahduttaa "ruokakassilla" tai varakkaina ihmisinä ilahduttaa tytärtään matkalla?

Itselläni on kaksi tytärtä ja tiedän, että haluan myös itse heitä joskus ilahduttaa ko. asioilla, kyse ei todellakaan ole rahasta tai siitä, että he eivät oppisi tulemaan toimeen omillaan. Kyse on sentään kerran/pari vuodessa tapahtuvasta, heille hyvää mieltä tuottavasta "tapahtumasta".

Vierailija
10/13 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti maksaa aina kun käydään kahvilla, myös konserttiliput ym haluaa maksaa.

Vierailija
11/13 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä oma ego taipuisi tuohon. :D Ja väleissä vanhempiin ei ole mitään vikaa ja onneksi sen mittari on ihan joku muu kuin se kuinka paljon he laittaa rahaa pankkitilille.

Minun vanhempani tuovat monesti kaupassa käydessään jotakin kun tulevat käymään ja he tekevät sen rakkaudesta ja saavat myös itselleen hyvän mielen. Kyseessä ei ole mikään mittari, meidän perheessä ei mitata tai arvoteta hyvän mielen tuottamista läheisille, näitä asioita vaan tehdään kun välitetään toisista. Teen näin myös vanhemmilleni.

Vierailija
12/13 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oli niiiiiin rakastunut siihen Salliinsa, että kertoi jopa kolumneissaan heidän seksielämästään. Noloa. 

En busken mielestä oikea feministi on sellainen, joka on hänen kanssaan eri mieltä, kuten vaikka Päivi Räsänen. Äijän logiikka ei paljon päätä huimaa. Täytyy vaan päästä sanomaan mahdollisimman "räväkkiä" mielipiteitä.

Vierailija
13/13 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt sentään laskuja ja matkoja maksella (varmaan niitäkin kyllä jos tarve olisi), mutta saan vieläkin esimerkiksi synttärirahan aina tililleni.

Olen työssäkäyvä, 43-vuotias mies :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi