Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin puolisosi haluamaan asiaan et suostu seksissä?

Vierailija
18.11.2019 |

Tuosta toisesta keskustelusta tuli mieleen tällainen mielenkiintoinen kysely. Laitetaanpa vastauksia!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimppakivaan (m+2n)

Vierailija
22/29 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo aiempi vastaaja muuten oli eri n50+.

Eipä ole rakastajat ehdottaneet mitään, mitä en olisi innolla lähtenyt kokeilemaan. Kaikenlaisia uusia kokemuksia on kertynyt viime aikoina.

Yhdeltäkin itse kyselen, onko jotain haaveita tai fantasioita, joita hän haluaisi kokeilla. Sitten on toteutettu.

(Melkein) kaikkea voi kokeilla kerran. Sieltähän voi löytyä jotain uusia lemppareita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikkea voi kokeilla ainakin kerran.

Mutta eipä tuo puolisko mitään erikoisempaa ole ehdotellut, toisaalta on kuitenkin avoin minun ehdotuksille.

Kaikkeen tottuu, paitsi jääpuikkoon p*rseessä. Se ehtii sulaa ennen kuin siihen tottuu.

Vierailija
24/29 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni ei ole koskaan ehdottanut sellaista mihin en haluaisi suostua

Vierailija
25/29 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Tuo aiempi vastaaja muuten oli eri n50+.

Anteeksi mitä? Ajatteletko siis olevasi  palstan ainoa yli 50-vuotias nainen? Vai millä tavalla "eri"? Jos minä kirjoitan M35 ja joku muu kirjoittaa toisen anonyymin kommentin jonka kuittaa M35 niin mitä väliä olenko se minä 35-vuotias vai joku muu?

Vierailija
26/29 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut mottona: jos toinen kehtaa sitä pyytää, niin kyllä sitä voidaan ainakin kerran kokeilla.

Suhteeseen en haluaisi muita sotkea enkä pysyviä vammoja aiheuttaa.

Vierailija
27/29 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panemaan en kyllä ala kun ei tunnu itsellä missään. Eipä se kyllä ole sitä pyytänytkään, onneksi. Nuolemaan on joskus pyytänyt ja sehän kyllä käy.

Vierailija
28/29 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni fantasioi seksimme kuvaamisesta, olen vähitellen lämpeämässä joko sille, että kuvattaisiin ilman, että kamera on oikeasti päällä tai jopa niin, että kasvot eivät näkyisi (mutta tatuoinneista tunnistaisi ja muutenkin jos se video nyt jotenkin karkaisi jaettavaksi nettiin niin kyllä tutut tunnistaisi). Meillä on muuten aika loistava seksielämä, mutta tämä kuvaaminen arveluttaa. Se taas on ihan ensimmäinen toive, jonka mieheni on ikinä esittänyt, että sillälailla vähän harmittaa kieltäytyä.

Vierailija
29/29 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole ehdottanut mitään sellaista, johon en suostuisi.

Joskus oli puhetta, että kolmas henkilö olisi mukana panosessiossa. Tarkemmin ajateltuna mieheni ei loppupelissä olisi itsekään valmis jakamaan minua toisen miehen kanssa. Joten se siitä ideasta sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän