Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten isketään Lidlin kassanneiti?

Andymccoys
17.11.2019 |

sanoako jotain siinä kassalla? vai ostaako vaan kaljaa?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä taas yritin tässä syksyllä auttaa naapurin narkkityttöä jok akaiveli roskista, sanoin että saat multa ruokaa kassin ja sitten tuli hakemaan heti ruoat, tyttö sanoi että "susta voisi tulla hyvää ryyppyseuraa kun oot noin rento" - ja sanoi mua 30 vuotiaaksi vaikak oon 48. no se meni sit menojaan, en mä halua narkkia naista

Vierailija
22/24 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varatuomari kirjoitti:

Missä, ei miten on operatiivinen sana tässä. Missä? Ei siinä kassalla.

Jos tapaat hänet vapaa-ajallaan, saat minun luvallani kysyä kohteliaasti.

Kassalla jätät tyttöparan rauhaan, tai mörökölli sinut vie.

Ei ap mutta pikku paikkakuntia lukuunottamatta vapaa-ajalla kiinnostuksen kohteeseen törmääminen on sama kuin yrittäisi lotossa voittaa päävoittoa.

Kannattaa hienovaraisesti siinä kassalla vaikka kysästä kahvilla mutta vain jos ei ole jonoa takana.

Ei kannata.

Itse olen joskus aspana saanut osakseni lähestymisyrityksiä ja vaikka ne ovat enimmäkseen hienovaraisesti hoidettu, niin kylmä hiki siinä aina kuitenkin nousee. Ei sitä koskaan tiedä, miten mies reagoi kieltävään vastaukseen, rupeaako hän siinä tilanteessa hankalaksi, tai miten hän käyttäytyy seuraavan kerran kauppaan tullessaan.

Minulla on automaattiasenteena se, että työpaikalla hoidetaan vain työasioita. En suostuisi treffeille vaikka mies vaikuttaisi sinänsä ihan harmittomalta ja puoleensavetävältä.

Parempi yrittää etsiä facebookin tms kautta niin kuin joku ehdotti

No sitten syytettäisiin stalkkeriksi. Ja sitten siellä kun alkaa jutteleen ja nainen kysyy "tunnetaanko me jostain?" ja sitten sanoo "näin sinut kaupan kassalla" pam, stalkkeri.

Parempi ettei naisia lähesty missään ettei vaan saa syytettä ahdistelusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varatuomari kirjoitti:

Missä, ei miten on operatiivinen sana tässä. Missä? Ei siinä kassalla.

Jos tapaat hänet vapaa-ajallaan, saat minun luvallani kysyä kohteliaasti.

Kassalla jätät tyttöparan rauhaan, tai mörökölli sinut vie.

Ei ap mutta pikku paikkakuntia lukuunottamatta vapaa-ajalla kiinnostuksen kohteeseen törmääminen on sama kuin yrittäisi lotossa voittaa päävoittoa.

Kannattaa hienovaraisesti siinä kassalla vaikka kysästä kahvilla mutta vain jos ei ole jonoa takana.

Ei kannata.

Itse olen joskus aspana saanut osakseni lähestymisyrityksiä ja vaikka ne ovat enimmäkseen hienovaraisesti hoidettu, niin kylmä hiki siinä aina kuitenkin nousee. Ei sitä koskaan tiedä, miten mies reagoi kieltävään vastaukseen, rupeaako hän siinä tilanteessa hankalaksi, tai miten hän käyttäytyy seuraavan kerran kauppaan tullessaan.

Minulla on automaattiasenteena se, että työpaikalla hoidetaan vain työasioita. En suostuisi treffeille vaikka mies vaikuttaisi sinänsä ihan harmittomalta ja puoleensavetävältä.

Parempi yrittää etsiä facebookin tms kautta niin kuin joku ehdotti

No sitten syytettäisiin stalkkeriksi. Ja sitten siellä kun alkaa jutteleen ja nainen kysyy "tunnetaanko me jostain?" ja sitten sanoo "näin sinut kaupan kassalla" pam, stalkkeri.

Parempi ettei naisia lähesty missään ettei vaan saa syytettä ahdistelusta.

Jos et osaa lähestyä ihmisiä ilman että annat itsestäsi creepyn vaikutelman, niin parempi tosiaan jättää lähestymättä.

Vierailija
24/24 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kondomeja ja kysy että haluaisiko kassaneiti tulla näyttämään miten nämä toimii. Itselläni ainakin onnistui eikä kondomeja edes käytetty!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi