Miten isketään Lidlin kassanneiti?
sanoako jotain siinä kassalla? vai ostaako vaan kaljaa?
Kommentit (24)
Missä, ei miten on operatiivinen sana tässä. Missä? Ei siinä kassalla.
Jos tapaat hänet vapaa-ajallaan, saat minun luvallani kysyä kohteliaasti.
Kassalla jätät tyttöparan rauhaan, tai mörökölli sinut vie.
Osta kaliaa ja pyydä sitä neitokaista kanssasi nautiskelemaan kyseisia tuotteita. Pelkällä kaljan ostamisella tuskin vielä ketään isketään. Ehkä...
Terveisin Naispelko26
Varatuomari kirjoitti:
Sellainen lisäys, että älä missään nimessä ryhdy kuitenkaan stalkkaamaan tai väijymään lidlin ulkopuolella.
"mitä noin kaunis nainen tekee tällaisessa paikassa"?
-
Varmaan samalla tavalla kuin muittenkin kauppojen kassaneidit.
Jos on lukenut ap.n kirjoituksia, niin tuskin mitenkään, missään, milloinkaan.
Tuo kaljanosto on ainakin hyvä alku. Suomessa olen pannut sen merkille miten kaljaa ja tupakkaa ostavat jännä miehet aiheuttavat kikatusta kassaneideissä. Boonusta tulee jos osaat heittää jonkun tyhmän kaksimielisen jutun.
Ei tarvita repliikkejä. Menet vain komeana itsenäsi etkä yritä mitään.
Lopuksi kiität ja katsot silmiin niin porautuvasti että kassaneiti häkeltyy. Muista, ei muita sanoja.
Siitä se lähtee.
M
Vaikka vaikuttaakin siltä, että kuvittelen itsestäni liikoja, niin olen pariin otteeseen ollut suhteellisen varma, että kaupan työntekijänaikkonen on ollut kiinnostunut. Miksi muuten tuijottelisi pitkään kaukaa ja kassallakin muiden asiakkaiden ohitse vähän väliä. Tuolloin mietin kuumeisesti, että mitä nainen toivoisi miesasiakkaan tekevän, jolle kaikki lähestymismuodot tuntuu vähintäänkin hankalilta. Onko ainut konsti etsiä nainen FB:stä ja laittaa viestiä, kun eihän sitä siellä kaupassa viitsi?
Höh, nyt olen pettynyt :( Otsikko tuntui lupaavasti vitsin alulta, mutta ei ollutkaan
Jopa Lidlin kassaneideillä on kriteerit ja sinä et ole se, joka niitä täyttää.
Menet paikalle lumoavana, älykkäänä ja tyylikkäänä ja ilmoitat silmää iskien neitokaiselle, että "ruokapuolesta sinun ei tarvitisisi kantaa huolta, koska saan kerjättyä ruokani uskonnolliselta liikkeeltä".
kännissä oon kosinut jo kahta alepan kassaa mutta nyt ne vaan nauraa mulle aina kun näen
Varatuomari kirjoitti:
Ei ap mutta pikku paikkakuntia lukuunottamatta vapaa-ajalla kiinnostuksen kohteeseen törmääminen on sama kuin yrittäisi lotossa voittaa päävoittoa.
Kannattaa hienovaraisesti siinä kassalla vaikka kysästä kahvilla mutta vain jos ei ole jonoa takana.
Vierailija kirjoitti:
Varatuomari kirjoitti:
Ei ap mutta pikku paikkakuntia lukuunottamatta vapaa-ajalla kiinnostuksen kohteeseen törmääminen on sama kuin yrittäisi lotossa voittaa päävoittoa.
Kannattaa hienovaraisesti siinä kassalla vaikka kysästä kahvilla mutta vain jos ei ole jonoa takana.
Ei kannata.
Itse olen joskus aspana saanut osakseni lähestymisyrityksiä ja vaikka ne ovat enimmäkseen hienovaraisesti hoidettu, niin kylmä hiki siinä aina kuitenkin nousee. Ei sitä koskaan tiedä, miten mies reagoi kieltävään vastaukseen, rupeaako hän siinä tilanteessa hankalaksi, tai miten hän käyttäytyy seuraavan kerran kauppaan tullessaan.
Minulla on automaattiasenteena se, että työpaikalla hoidetaan vain työasioita. En suostuisi treffeille vaikka mies vaikuttaisi sinänsä ihan harmittomalta ja puoleensavetävältä.
Parempi yrittää etsiä facebookin tms kautta niin kuin joku ehdotti
Parit kerrat ehdoteltu. Olen vaan sanonut ei.
Voisin toki sanoa kyllä-kin, jos tuntisimme entuudestaan muualta. Mutta en mä kenestäkään 3 sekunnin tuttavuudesta innostu.
Kassaneidin iskemisestä
Olin kassatyöntekijä taannoin ruokakaupassa. Asiakkaaksi tuli mies joka osti jäätelöpaketin. Laitoin sen kysymättä pakastepussiin jolloin mies huudahti kavereilleen "siinä on elämäni nainen!". Häkellyin ja huvituin.
Myöhemmin samalla viikolla sama mies tuli asiakkaakseni. Ostohetkellä alkoi flirttijutustella. Takana kertyi jonoa ja toinen asiakas tiuskaisi että menisi sivuun jonoa hidastamasta. Mies huusi koko jonolle "Minä puhun nyt elämäni naisen kanssa!". Ujona tyttönä naurahdin kiusaantuneena. Sitten mies tokaisi että menee kauppaan uusiksi tullakseen uudelleen jonottamaan kassalleni. Ja jokunen minuutti myöhemmin hän olikin taas asiakkaani. Tällä kertaa hän pyysi ostohetkellä puhelinnumeroni kuitin takapuolelle saaden sen, kun ajattelin miehen olevan hupsu ja että hänestä voisi tulla hyvä ystävä. Takana jonottava rouva näki tilanteen ja omalla vuorollaan toivotti mukavaa iltaa iskien silmää 😀
Tässä olisi ollut vuosisadan rakkaustarinan ainekset kenties ellei mies olisi osoittautunut päihdeongelmaiseksi ripustautujaksi joka alkoi uhkailusoittaa aamuyön tunneillakin että ellen treffaile häntä ja pysy hänen elämänsä naisena järjestää hän minulle potkut ja hyökkää kauppaan heittäen kaupan tuotteita päälleni. Jouduin lopulta torjuttua uhkaamaan häntä porttikiellolla ruokakauppaan
Voit kysyä vaikka että "käykö neiti usein täällä? ;);)" ja isket sixpäkin tiskiin. Jos ei muidu lämpene niin johan on!