Mitä ihanaa elämässäsi on?
Olisiko positiivisuuden aika?
Mitä ihanaa sinulla on elämässäsi juuri nyt, mistä olet kiitollinen?
Kommentit (9)
Kunnon kriisi josta voi vain voimaantua ja pioneerihenkisesti alkaa alusta...
Olen uuden suhteen onnellisuuskuplassa jossa vaan katsotaan toisiamme syvälle silmiin ja hymyillään. Kosketetaan, pussataan, halataan ja rakastellaan. Pitkän kämppis-hommaksi menneen parisuhteen jälkeen ei voisi paremmalta tuntua.
Tienaan riittävästi, minulla on oma pieni asunto ja ihana perhe ja ystäviä.
Olen kiitollinen terveydestäni ja hyvistä kirjoistani. Muuta en tarvitse, kaikki on ihanaa.
Olen terve ja hyväkuntoinen, täynnä energiaa. On ihanaa nauttia siitä, että kroppa toimii, ja jaksaa tehdä mitä vain haluaa.
Mies. Kissat. Todella hyvä työpaikka. Erittäin hyvä taloudellinen tilanne niin ettei ikinä tarvitse miettiä miten jonkun laskun maksaa, tai mitä on varaa ostaa. Terveys hyvällä malllla. Erinomaisen laadukas kulttuuri mitä nykyään on tarjolla suuria määriä (hyviä kirjoja, elokuvia ja tv-sarjoja). Koti joka on juuri sellainen kuin haluan. Näitä kyllä riittää. Tiedän että olen onnekas.
En keksi. Ei mikään asia. No, ehkä se että olen 100% terve ihminen. En ole sairastanut aikuisiällä ikinä mitään sairautta. Muuta ihanaa ei ole.
Terveys, kolme ihanaa lasta, miesystävä, kiva työ, ystävät, juhlat ja tapahtumat mitä on ollut ja mitä on tulossa.
Jalkojeni ympärillä kaksi nukkuvaa koiraani ja heistä saan päivittäin iloa elämääni eniten vaikka on perhekin