Kun työkaveri on kuin perässä vedettävä kivireki
Näin hoitoalalla se ainakin on raskasta. Sitten kun itseltä joskus menee siihen hermot ja esittää vaatimuksen, että on kyettävä tekemään itsenäisesti edes jotakin, mennään vessaan itkemään..
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Ap ja työkaverinsa ovat selvästi niitä, jotka tekevät työelämästä hel**tin. Ihmiset oppivat eri asioita eri tahtiin. Kun ystävällisesti hymyillen ja kärsivällisesti neuvotaan, varmasti oppisi paremmin kuin asenteella, jossa on ensimmäisten viikkojen aikana päätetty, että uusi tekijä on tampio, joka ei ansaitse kuin tiuskimista niiltä AHHHH NIIN ERINOMAISILTA elämäänsä pettyneiltä, katkeroituneilta k-päiltä.
🙁
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha?
Olisko 25 v. Mikä tämän tentin idea on? Tyyppi on täysin veltto säkki, eikä siinä ole auttanut mikään. Aikaa perehdytykseen on ollut, asiat on näytetty sata kertaa ja on oltu ystävällisiä. Mutta kun ei. Ja kun lopulta on pakko vaatia tätä tekemään työnsä, menee vessaan itkemään. Ei se näin voi mennä.
Jos tuo täysin osaamaton, huono ihminen nyt sitten viisastuisi ja jättäisi työelämän, kun on niin tyhmä, niin ap fiksuine työkavereineen varmaan elättäisi hänet mielellään kitisemättä ihmisistä, jotka heittäytyvät elämään sosiaaliturvalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuommoinen ole normaalia käytöstä, tuossa on jo työuupumusta/masennusta/muuta kriisiä.
Esimies voisi jutella yleisesti työssä jaksamisesta hänen kanssaan?
Kun on tyvoimapula, ei esimiestä kiinnosta kuin että homma jotenkin toimii paperilla. Käytännössä yksi joutuu tekemään kahden työt ja ottamaan vastuun.
Ei pidä tehdä toisen töitä, koska silloin se toinen ei jää koskaan kiinni siitä, että ei tee / osaa tehdä mitään.
Luulisi työnantajaa kiinnostavan, jos maksaa palkkaa täysin tuottamattomalle henkilölle. Ai niin, tässä varmaankin toimitaan verorahoilla, jos on hoitoalasta kyse, joten ei ihme, ettei asiaan puututa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei vaan irtisanouduta, jos ei ole mitään kykyä hommiin? Miksi mennään vaan, vaikka työkaverit irvistelee, koska tietävät joutuvansa tekemään tuplahommat tämän takia?
Työkaveritkin voisi osoittaa tukeansa eikä vain murista hiljaa vieressä. Jutteletteko koskaan mistään? Voisi meinaan tehdä hyvää työilmapiirille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha?
Olisko 25 v. Mikä tämän tentin idea on? Tyyppi on täysin veltto säkki, eikä siinä ole auttanut mikään. Aikaa perehdytykseen on ollut, asiat on näytetty sata kertaa ja on oltu ystävällisiä. Mutta kun ei. Ja kun lopulta on pakko vaatia tätä tekemään työnsä, menee vessaan itkemään. Ei se näin voi mennä.
Et sitten huomaa mitään ongelmaa asenteessasi? Veltto säkki kommentit ovat aika tylyjä, en yhtään ihmettele, että ahdistuu seurassasi.
Tyyppi on pistettävä pihalle. Kerätköön vaikka risuja, kun ei muut hommat huvita.
Vierailija kirjoitti:
Tyyppi on pistettävä pihalle. Kerätköön vaikka risuja, kun ei muut hommat huvita.
Miksi ap kommentoit?
Vierailija kirjoitti:
Missä päin on tarjolla risunkerääjän paikkoja? Katselen päivittäin mol-sivuston työpaikat, enkä ole nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Ap ja työkaverinsa ovat selvästi niitä, jotka tekevät työelämästä hel**tin. Ihmiset oppivat eri asioita eri tahtiin. Kun ystävällisesti hymyillen ja kärsivällisesti neuvotaan, varmasti oppisi paremmin kuin asenteella, jossa on ensimmäisten viikkojen aikana päätetty, että uusi tekijä on tampio, joka ei ansaitse kuin tiuskimista niiltä AHHHH NIIN ERINOMAISILTA elämäänsä pettyneiltä, katkeroituneilta k-päiltä.
Ap on vaan liian katkeran oloinen, että viestisi menisi perille. Todella pelottavan oloinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha?
Et sitten huomaa mitään ongelmaa asenteessasi? Veltto säkki kommentit ovat aika tylyjä, en yhtään ihmettele, että ahdistuu seurassasi.
Kun teet päivästä toiseen toisen hommia ja vastauksena on vain tyhjä tuijotus, tulee mieleen pari muutakin sanaa.
Totta kai olen vihainen, olen ihminen. Ota itse vastuu 25 ihmisen hyvinvoinnista YKSIN kun toinen ei tee mitään. Helppo moralisoida näppiksen takaa.
Voitte jatkaa, minä lähden yövuoroon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha?
Kun teet päivästä toiseen toisen hommia ja vastauksena on vain tyhjä tuijotus, tulee mieleen pari muutakin sanaa.
Totta kai olen vihainen, olen ihminen. Ota itse vastuu 25 ihmisen hyvinvoinnista YKSIN kun toinen ei tee mitään. Helppo moralisoida näppiksen takaa.
Seisoo/Istuu paikallaan?
Valitettavasti hoitoalalla on todella paljon kuvatunkaltaisia tyyppejä, jotka eivät tee töitään vaan ne jäävät muille. Syitä sille on monia aina laiskuudesta yksinkertaisuuteen, mutta yhtä kaikki se on työyhteisön kannalta raskasta. Nykyinen työvoimapula nostaa sakan pintaan.
Media lietsoo vihaa ja negaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on vaan liian katkeran oloinen, että viestisi menisi perille. Todella pelottavan oloinen ihminen.
Terveydenhoitoalalle menee paljon nuoria jotka haaveilee siitä että voisivat auttaa. Mutta kun he näkevät minkälaista se työ on niin normaalit ja herkät ihmiset poistuvat. Töihin jäävät sosiopaatit ja he joilla ei ole varaa vaihtaa. Alkavat kerryttää katkeruutta ja auttamisen halu vaihtuu vihaan.
Ja jos ap nyt ottaa nokkiinsa näistä turhanpäiväisistä av kirjoitteluista niin hän pahastuu ja tietysti kantaa kaunansa mukanaan huomenna työpaikalle ja purkaa pahan olonsa siihen surkeaan työkaveriinsa koska hänen syytänsähän kaikki ap:n katkeruus on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha?
Niin, siis ei kukaan jaksa sitä jos on pitkään ihan liikaa töitä, olet oikeassa, kukaan ei ole työrobotti, kaikki ovat ihmisiä. Mutta: kun on liikaa töitä niin normaali ihminen väsyy ja uupuu. Vain vakavasti SAIRAS ihminen kääntää sen väsymyksen vihaksi! Jää sairaslomalle!
Ei ole normaalia että olet vihainen.
Vierailija kirjoitti:
Media lietsoo vihaa ja negaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveydenhoitoalalle menee paljon nuoria jotka haaveilee siitä että voisivat auttaa. Mutta kun he näkevät minkälaista se työ on niin normaalit ja herkät ihmiset poistuvat. Töihin jäävät sosiopaatit ja he joilla ei ole varaa vaihtaa. Alkavat kerryttää katkeruutta ja auttamisen halu vaihtuu vihaan.
Ja jos ap nyt ottaa nokkiinsa näistä turhanpäiväisistä av kirjoitteluista niin hän pahastuu ja tietysti kantaa kaunansa mukanaan huomenna työpaikalle ja purkaa pahan olonsa siihen surkeaan työkaveriinsa koska hänen syytänsähän kaikki ap:n katkeruus on.
Hyökkäsit sitten törkeillä oletuksilla ja ad hominemeilla ap:ta vastaan. Okei. Mitä se kertoo sinusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha?
Niin, siis ei kukaan jaksa sitä jos on pitkään ihan liikaa töitä, olet oikeassa, kukaan ei ole työrobotti, kaikki ovat ihmisiä. Mutta: kun on liikaa töitä niin normaali ihminen väsyy ja uupuu. Vain vakavasti SAIRAS ihminen kääntää sen väsymyksen vihaksi! Jää sairaslomalle!
Ei ole normaalia että olet vihainen.
Ei sekään ole normaalia, että kaltaisesi entinen hoitaja ja nykyinen psyykkisistä syistä sairaslomalla/eläkkeellä oleva jakelee täällä määräyksiä kuin mikäkin auktoriteetti. Et kykene objektiivisuuteen.
Vain meillä.