Olen liian laiha mies ja haluaisin kerryttää ensin hieman rasvakudosta ja sitten lihasta kuin tämä onnistuu ?nMitat 173cm\58kg
Yksikään miesten puolelta ostettu t paita ei istu päälläni hyvin vaan kaikki s koon paidatkin ovat liehuvia telttoja päälläni.
Olen luustoltani vielä siro ja kropassani ei juurikaan näkyvää lihaksikkuutta ole.
Kasvot näyttävät siltä, kuin joku olisi pillillä imenyt ne kuiviksi .
Muistutan semmoista eläkeikäistä pappaa jolta kadonnut kaikki lihasmassa ja ikään kuin koko kaulan ja jalkojen välinen vartalo on täysin olematon...
Haluaisin ensin kerryttää ihan rasvakudosta vaikka noin 5 kg ja sitten treenata siihen päälle hieman lihasta.
Moni syntymä hoikka vain on kertonut ettei juurikaan painoa ole kuntosalilla saanut lisää vaan on pikemminkin vain laihtunut lisää.
Eli miten saan lisää massaa?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä että mitä outoa siinä muka on että ap haluaa ensin hieman rasvaa ja pyöreyttä pari kiloa. Kyllä ne lihaksetkin näyttävät paremmilta kun niiden päällä on myös rasvakudosta
Tuo on turhaa siksi, että sitä rasvaa tulee ihan automaattisesti, kun kasvattaakseen lihaksia hyvää tahtia on kuitenkin syötävä yli tarpeen. Edes ammattimaiset kehonrakentajat eivät pysty siihen, että kaikki ylimääräinen muuttuisi lihakseksi - siksi he ensin kasvattavat itseään ja sitten laihduttavat läskit pois.
Lisäksi ap:n ideassa on se vika, että siinä tehdään ensin helppo ja kivväa osuus (ruuan mättäminen) ja sitten pitäisi jaksaa salille. Jos ei riitäkään motivaatio, niin seurauksena on että ap:sta tulee lihaksikkaan sijaan keskivartalolihava :D
Ap tuli kertomaan kuulumisia lähes vuoden jälkeen. Nyt painoa on 66-67kg.
Eli 8-9kg on tullut vuodessa syömällä lisää. Näytän mielestäni nyt jo paljon terveemmältä, mutta vieläkin kroppa kaipaisi lisää massaa. Salit valitettasti jäivät tuon koronan takia.
T.ap
No mene salille ja syö ruokaa? Mitävittua. Lisäksi vanhene, koska ikä hidastuttaa aineenvaihduntaa jolloin lihot kyllä vaikka et haluaisikaan