Puhutaan voimaeläimistä. Uskallatko paljastaa oman voimaeläimesi?
Kommentit (41)
En tiedä, mutta pottermoren mukaan mun suojeluseläin on kissa. Ehkä se on myös voimaeläimeni.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen voi tietää?
Eläin mikä vetää sinua puoleensa tai eläin jonka koet omaksesi. Voimaeläimen voi selvittää erilaisilla netistä löytyvillä testeillä. https://www.kuudesaisti.net/testit/quizzes/kuudesaisti-testit/mika-on-v…
Suklaamonni ihan ehdottomasti. Harmi kun se vaatii niin julmetun ison akvaarion.
En tiedä, onko voimaeläimeni, mutta karhu on tullut monesti uniini, symboloimaan ahdistustani ja vihaani. Näissä unissa karhu tulee sitä levottomammaksi ja villimmäksi, mitä enemmän ihmisiä on lähettyvillä, ja rauhoittuu, kun olen taas karhun kanssa vain kahdestaan.
Susilaumoistakin olen nähnyt usein unia. Jotenkin tiedän aina, ettei sudet tee mulle mitään pahaa, mutta saattavat tehdä jollekin, joka on seurassani siinä unessa. Sitten koitan suojella tätä ihmistä näiltä susilta.
Haluaako joku tulkata näitä unia? :D
Vierailija kirjoitti:
Minun koirani..mitä siinä sanomisessa on pelkäämistä???
Voimaeläimet luokitellaan helposti huuhaaksi samalla tavalla kuin horoskoopit, niin siksi. Minun voimaeläimeni on kettu.
Vierailija kirjoitti:
Hevonen
Hienoa, että olet löytänyt voimaeläimesi. Tiedätkö mitä hevonen kuvastaa?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, onko voimaeläimeni, mutta karhu on tullut monesti uniini, symboloimaan ahdistustani ja vihaani. Näissä unissa karhu tulee sitä levottomammaksi ja villimmäksi, mitä enemmän ihmisiä on lähettyvillä, ja rauhoittuu, kun olen taas karhun kanssa vain kahdestaan.
Susilaumoistakin olen nähnyt usein unia. Jotenkin tiedän aina, ettei sudet tee mulle mitään pahaa, mutta saattavat tehdä jollekin, joka on seurassani siinä unessa. Sitten koitan suojella tätä ihmistä näiltä susilta.
Kumpi eläimistä on sinulle läheisempi?
Karhu unessa tarkoittaa vaarallisia kilpailijoita. Susi unessa tarkoittaa, että olet tekemisissä epäluotettavan ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi eläimistä on sinulle läheisempi?
Karhu unessa tarkoittaa vaarallisia kilpailijoita. Susi unessa tarkoittaa, että olet tekemisissä epäluotettavan ihmisen kanssa.
Hmm karhu varmaan sitten. Se kuitenkin oli unessa omien tunteitteni ruumiillistuma, tavallaan osa mua.
Tiikeri.