Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies säikähti tunteitaan ja otti etäisyyttä

Vierailija
17.11.2019 |

Mies ilmeisesti säikähti voimakkaita tunteitaan ja otti etäisyyttä. Kauanko minun tulee hänelle aikaa antaa? 🤔 Ei olla syyskuun lopun jälkeen oltu tekemisissä paitsi kerran;, tarvitsin apua yhteen asiaan ja hän auttoi mielellään - vaikutti ilahtuneelta viestistäni. Viestiteltiin tunti tuohon asiaani liittyen, seuraavana päivänä kiitin hyvistä ohjeista/neuvoista. Hän vastasi ja oli iloisen oloinen.

Tästä nyt viikko. Emme ole olleet yhteydessä. Kaipaan häntä tosi paljon. Mutta en halua olla tyrkky vaan antaa aikaa.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

malttia ap, kyllä mies  ottaa yhteyttä muutaman vuoden kuluttua, kun pahin tunnemyrsky on laantunut

Perussääntö:

Jos yhteys ja kemia on tarpeeksi vahva, teistä tulee pari ennemmin tai myöhemmin. Muuta vaihtoehtoa ei ole. Jos teistä ei tule paria, yhteys ei ollut tarpeeksi vahva.

Vierailija
22/43 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ap vähän samanlainen tilanne. En tiedä miten tässä käy. Tavattiin yli vuosi sitten. Meillä oli taivaallisen ihanaa, koskaan ei ole ollut niin ihanaa kenenkään kanssa, mies sanoi että alkoi tykkäämään minusta liikaa eikä ole valmis parisuhteeseen (oli eronnut vähän aikaa sitten). Sitten me ei enää tavattu sen jälkeen. Sattui ja sattuu edelleen niin paljon.  Joka ikinen päivä olen miestä miettinyt. Törmäsimme sattumalta yksi päivä kaupassa, juteltiin ja kun lähdimme eri suuntiin, käännyin katsomaan taakseni ja mieskin oli kääntynyt katsomaan minua ja hymyili, maailman kaunein hymy. Yritä nyt sitten ottaa selvää... En tiedä tuleeko meistä koskaan mitään, en halua ottaa yhteyttä koska mies oli se, joka sanoi että ei halua tavata. Voimia sullekin... 

"Mies ei ole valmis parisuhteeseen" tarkoittaa, ettei hän halua sinusta kumppania. Ei alun perinkään halunnut. Mies vain yritti lopettaa jutun diplomaattisesti.

Sinunkin on jo aika siirtyä eteenpäin ja lopettaa noiden ajatusten, toiveiden ja tunteiden ruokkiminen. Mikään hymy ei merkitse yhtään mitään. Kyllä mies olisi jo suhteessa kanssasi, jos haluaisi. Tuhlaat vain aikaasi ja energiaasi haihattelemalla sellaisen miehen perään, joka ei halua sinua. Varmasti löydät vielä sellaisenkin, joka haluaa, kunhan lopetat tuon menneisyydessä elämisen.

En tiedä millaisissa piireissä liikut, mutta jotkut miehet oikeasti tarkoittavat sitä, mitä sanovat ilman mitään kieroja taka-ajatuksia. Tämä on väärä palsta suhdekuvioista avautumiseen, tämä palsta on täynnä b-luokan kansalaisia, näissä piireissä kaikki leimataan heti selkäänpuukottajiksi.

Kiitos nauruista! Defenssit on kyllä kovat joillakuilla. En yhtään ihmettele, miten joitain naisia vedätetään 6-0 jatkuvasti. Ja vielä harhakuvitelma siitä, että on itse jotain "parempaa" yhteiskuntaluokkaa... Heh.

Joo, pidä ne laput silmillä ja tuhlaa elämäsi tuon suuren, jumalaisen rakkauden kaipaamiseen. Olit niin ihana ja ylivoimainen itsekin, että mies ei vain kestänyt sitä onnen ja autuuden ja hurmion virtaamista. Näinhän se tietenkin oli. Missään nimessä ei ollut kyse pelkästä seksistä ja hetken huvista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ap vähän samanlainen tilanne. En tiedä miten tässä käy. Tavattiin yli vuosi sitten. Meillä oli taivaallisen ihanaa, koskaan ei ole ollut niin ihanaa kenenkään kanssa, mies sanoi että alkoi tykkäämään minusta liikaa eikä ole valmis parisuhteeseen (oli eronnut vähän aikaa sitten). Sitten me ei enää tavattu sen jälkeen. Sattui ja sattuu edelleen niin paljon.  Joka ikinen päivä olen miestä miettinyt. Törmäsimme sattumalta yksi päivä kaupassa, juteltiin ja kun lähdimme eri suuntiin, käännyin katsomaan taakseni ja mieskin oli kääntynyt katsomaan minua ja hymyili, maailman kaunein hymy. Yritä nyt sitten ottaa selvää... En tiedä tuleeko meistä koskaan mitään, en halua ottaa yhteyttä koska mies oli se, joka sanoi että ei halua tavata. Voimia sullekin... 

"Mies ei ole valmis parisuhteeseen" tarkoittaa, ettei hän halua sinusta kumppania. Ei alun perinkään halunnut. Mies vain yritti lopettaa jutun diplomaattisesti.

Sinunkin on jo aika siirtyä eteenpäin ja lopettaa noiden ajatusten, toiveiden ja tunteiden ruokkiminen. Mikään hymy ei merkitse yhtään mitään. Kyllä mies olisi jo suhteessa kanssasi, jos haluaisi. Tuhlaat vain aikaasi ja energiaasi haihattelemalla sellaisen miehen perään, joka ei halua sinua. Varmasti löydät vielä sellaisenkin, joka haluaa, kunhan lopetat tuon menneisyydessä elämisen.

En tiedä millaisissa piireissä liikut, mutta jotkut miehet oikeasti tarkoittavat sitä, mitä sanovat ilman mitään kieroja taka-ajatuksia. Tämä on väärä palsta suhdekuvioista avautumiseen, tämä palsta on täynnä b-luokan kansalaisia, näissä piireissä kaikki leimataan heti selkäänpuukottajiksi.

En tiedä millaisissa piireissä sinä liikut, mutta et todellisuudessa kuitenkaan.

Vierailija
24/43 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapasin miehen joka myös pelästyi tunteitaan mua kohtaan. Ei keriitty seurustelen edes paria kuukautta pidempään. Olin ihan rikki kun mies halusi miettiä...

Siinä meni kuukausi ja mies soitti. Nopeasti muutettiin yhteen ja tehtiin kaksi lasta ja naimisissa 20 vuotta

Vierailija
25/43 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ongelma munkaan kokemuksen mukaan ole läheskään aina se, että miehet ei puhuisi niin totta kuin osaavat. Ne on ihan vilpittömiä kuvaillessaan, miltä niistä tuntuu ja mitä ajatuksia mielessä liikkuu. Ongelma on se, että ne ei ota enemmän vastuuta ja kontrollia niistä tunteista ja ajatuksista. Tulee vähän vaikea fiilis kun suhde etenee vaiheeseen jossa siihen alkaisi liittyä velvoitteita ja odotuksia ja ei tiedä haluaako tai uskaltaako niihin sitoutua vastaamaan, ja mies kertoo tämän ja ehkä vaiheilee tätä joidenkin menetettyjen yöunienkin verran. So far so good. Se mitä aikuiselta pitäisi voida odottaa seuraavaksi on prosessointi, päätöksen tekeminen ja kommunikointi. Sen miehen pitäisi tajuta, että hänen pitää nyt ihan itse päättää mitä haluaa, ja sitten toimia sen mukaisesti ja samalla huomioida toisen tunteet eikä hukata kenenkään aikaa. Kiusaus voi olla suuri tuossa tilanteessa ruveta tekemään tätä työtä miehen puolesta, tai sietämään mieheltä ihan mitä tahansa kyvytöntä roikottamista. Missään nimessä sitä ei pidä tehdä, sillä lailla saat joko miehen joka ei kykene tällaiseen vastuunkantoon tulevaisuudessakaan ja on jo oppinut, että sun kanssa ei tarvitsekaan, tai sitten pettymyksen ja nöyryytyksen.

Vierailija
26/43 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Amen.

Vierailija
27/43 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/43 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tapasin miehen joka myös pelästyi tunteitaan mua kohtaan. Ei keriitty seurustelen edes paria kuukautta pidempään. Olin ihan rikki kun mies halusi miettiä...

Siinä meni kuukausi ja mies soitti. Nopeasti muutettiin yhteen ja tehtiin kaksi lasta ja naimisissa 20 vuotta

Niin varmaan pelästyi. Kävi testaamassa jonkun toisen naisen tai lopetti edellisen suhteensa. Mutta lopputuloshan oli ihan jees sun kannalta :)

Vierailija
29/43 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni nauraa aina ääneen näille nsisten pohdinnoille, että onko joku mies pelästynyt tunteitaan. Se on kuulemma täyttä höpöhöpöä. Sellainen mies ei vaan kuulemma ole ko naisesta tarpeeksi kiinnostunut. He is just not that into you.

Vierailija
30/43 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni nauraa aina ääneen näille nsisten pohdinnoille, että onko joku mies pelästynyt tunteitaan. Se on kuulemma täyttä höpöhöpöä. Sellainen mies ei vaan kuulemma ole ko naisesta tarpeeksi kiinnostunut. He is just not that into you.

No, kyllä ainakin jos toinen osapuoli on varattu, voi tunteitaan säikähtää ja etäisyyttä ensin ottaa - vaikka se monilla on suhteisiin johtanut sitten kuitenkin...

Vierailija
31/43 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole riittävän kiinnostunut. Mutta on hyväntuulinen yhteydenotosta, koska huomaa, että sinä olet helppo.

Helppo? Missä suhteessa ap helppo ja millä tavalla?

Vierailija
32/43 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kyllä ainakin jos toinen osapuoli on varattu, voi tunteitaan säikähtää ja etäisyyttä ensin ottaa - vaikka se monilla on suhteisiin johtanut sitten kuitenkin...

Harvemmin ne suhteet onnistuu kuitenkaan...

Vierailija
33/43 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole riittävän kiinnostunut. Mutta on hyväntuulinen yhteydenotosta, koska huomaa, että sinä olet helppo.

Helppo? Missä suhteessa ap helppo ja millä tavalla?

Tyrkyllä ja aina valmiina.

Vierailija
34/43 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on. Mitä hyötyä siitä p:n puhumisesta olisi, ei mitään. 

Vierailija
35/43 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

malttia ap, kyllä mies  ottaa yhteyttä muutaman vuoden kuluttua, kun pahin tunnemyrsky on laantunut

Ei, vaan ottaa yhteyttä siksi, että tunnemyrsky ei vieläkään ole laantunut. Oikeassa elämässä niinkin on käynyt.

Vierailija
36/43 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että kun sulla on viisas mies, tietää kaikkien muiden miesten puolesta.

Vierailija
37/43 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisia tunteitaan säikähteleviä ole kuin romanttisissa komedioissa, jotka nekin ovat (yllätys) naisten kirjoittamia. Mutta uskokoon jokainen mihin tahtoo.

Vierailija
38/43 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ollut prioriteetti.

Vierailija
39/43 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 43 v mies?

Vierailija
40/43 |