Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies säikähti tunteitaan ja otti etäisyyttä

Vierailija
17.11.2019 |

Mies ilmeisesti säikähti voimakkaita tunteitaan ja otti etäisyyttä. Kauanko minun tulee hänelle aikaa antaa? 🤔 Ei olla syyskuun lopun jälkeen oltu tekemisissä paitsi kerran;, tarvitsin apua yhteen asiaan ja hän auttoi mielellään - vaikutti ilahtuneelta viestistäni. Viestiteltiin tunti tuohon asiaani liittyen, seuraavana päivänä kiitin hyvistä ohjeista/neuvoista. Hän vastasi ja oli iloisen oloinen.

Tästä nyt viikko. Emme ole olleet yhteydessä. Kaipaan häntä tosi paljon. Mutta en halua olla tyrkky vaan antaa aikaa.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂😂

Vierailija
2/43 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti aamun valjetessa säikähti sinua ja pakeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies säikähti tunteitaan = löysi jonkun muun kiinnostavan, mutta haluaa pitää sinut varalla

Vierailija
4/43 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen suhde teillä on takana? Oletteko ystäviä vai oletteko olleet rakastavaisia?

Itsekin pohdin yhteydenottoa erääseen mieheen. Tähän omaan tapaukseeni liittyy kolmiodraama, jonka vuoksi olen ottanut etäisyyttä ja antanut miehen miettiä asioitaan.

Vierailija
5/43 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tosissasi?? Karkuun se on lähtenyt ja ei muutes tule enää takaisin. Jatka eteenpäin...

Vierailija
6/43 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies säikähti tunteitaan = löysi jonkun muun kiinnostavan, mutta haluaa pitää sinut varalla

Niimpä. Sinua pitää varalla ja käy nytkyttämässä kun vakipanolla on menkat tai hiivakuuri.

Vierailija
7/43 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä, vaikea tuota on muuten tietää. Minä laittasin kyllä viestin, että tavataanko ja koittaisin puhua asiat selväksi. Voi se olla oikeasti sitoutumiskammoinenkin ei siis välttämättä ole vaihtanut sua toiseen.

Vierailija
8/43 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa mitään tietämättä enemmän tilanteesta. Onko mies siis itse myöntänyt että säikähti tunteitaan? Onko selitys uskottava siinä suhteessa, että synkkasiko teillä oikeasti edes niin hyvin että voisi olla tunteet kyseessä? PUHUKAA, PUHUKAA, PUHUKAA.

Vierailija
9/43 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole sinisilmäinen. Ei mies ole sinusta tosissaan kiinnostunut. Eikä puhuminen mitään auta, koska ihmiset valehtelevat! Käytös paljastaa kaiken. Mies ei halua sinusta seurustelukumppania. Unohda koko tyyppi ja suuntaa katse eteenpäin.

Vierailija
10/43 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ap vähän samanlainen tilanne. En tiedä miten tässä käy. Tavattiin yli vuosi sitten. Meillä oli taivaallisen ihanaa, koskaan ei ole ollut niin ihanaa kenenkään kanssa, mies sanoi että alkoi tykkäämään minusta liikaa eikä ole valmis parisuhteeseen (oli eronnut vähän aikaa sitten). Sitten me ei enää tavattu sen jälkeen. Sattui ja sattuu edelleen niin paljon.  Joka ikinen päivä olen miestä miettinyt. Törmäsimme sattumalta yksi päivä kaupassa, juteltiin ja kun lähdimme eri suuntiin, käännyin katsomaan taakseni ja mieskin oli kääntynyt katsomaan minua ja hymyili, maailman kaunein hymy. Yritä nyt sitten ottaa selvää... En tiedä tuleeko meistä koskaan mitään, en halua ottaa yhteyttä koska mies oli se, joka sanoi että ei halua tavata. Voimia sullekin... 

Vierailija
11/43 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säikähti tunteitaan siinä mielessä, että ajautuu yhteen väärän naisen kanssa. Parempi ottaa etäisyyttä ja katsella sopivampaa.

Uskokaa jo mammat, että kun mies oikeasti kiinnostuu, hän jää kyllä kyseisen naisen luo.

Vierailija
12/43 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niimpä. Sinua pitää varalla ja käy nytkyttämässä kun vakipanolla on menkat tai hiivakuuri.

NiiNpä.

Vierailija
13/43 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole riittävän kiinnostunut. Mutta on hyväntuulinen yhteydenotosta, koska huomaa, että sinä olet helppo.

Vierailija
14/43 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies säikähti tunteitaan ja otti etäisyyttä = mies säikähti naisen tunteita ja otti etäisyyttä

Eli piti sinua panona, mutta kun aloit tunteilemaan niin tajusi tilanteen vakavuuden ja nyt tekee pesäeroa.

15/43 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla niin ettei tunteista ole kiinni, vaan on muuten sellainen elämäntilanne ettei ehdi ja voi, vaikka ajanpuutteen vuoksi. Nykyään töissä puristetaan kaikki mehut irti ja vapaa-aikanakin pitää olla pomon saavutettavissa.

Vierailija
16/43 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sen itselleen noinkin selittää, jos tuntuu paremmalta. 

Vierailija
17/43 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies muisti olevansa varattu.

Vierailija
18/43 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ap vähän samanlainen tilanne. En tiedä miten tässä käy. Tavattiin yli vuosi sitten. Meillä oli taivaallisen ihanaa, koskaan ei ole ollut niin ihanaa kenenkään kanssa, mies sanoi että alkoi tykkäämään minusta liikaa eikä ole valmis parisuhteeseen (oli eronnut vähän aikaa sitten). Sitten me ei enää tavattu sen jälkeen. Sattui ja sattuu edelleen niin paljon.  Joka ikinen päivä olen miestä miettinyt. Törmäsimme sattumalta yksi päivä kaupassa, juteltiin ja kun lähdimme eri suuntiin, käännyin katsomaan taakseni ja mieskin oli kääntynyt katsomaan minua ja hymyili, maailman kaunein hymy. Yritä nyt sitten ottaa selvää... En tiedä tuleeko meistä koskaan mitään, en halua ottaa yhteyttä koska mies oli se, joka sanoi että ei halua tavata. Voimia sullekin... 

"Mies ei ole valmis parisuhteeseen" tarkoittaa, ettei hän halua sinusta kumppania. Ei alun perinkään halunnut. Mies vain yritti lopettaa jutun diplomaattisesti.

Sinunkin on jo aika siirtyä eteenpäin ja lopettaa noiden ajatusten, toiveiden ja tunteiden ruokkiminen. Mikään hymy ei merkitse yhtään mitään. Kyllä mies olisi jo suhteessa kanssasi, jos haluaisi. Tuhlaat vain aikaasi ja energiaasi haihattelemalla sellaisen miehen perään, joka ei halua sinua. Varmasti löydät vielä sellaisenkin, joka haluaa, kunhan lopetat tuon menneisyydessä elämisen.

Vierailija
19/43 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mies ei ole valmis parisuhteeseen" tarkoittaa, ettei hän halua sinusta kumppania. Ei alun perinkään halunnut. Mies vain yritti lopettaa jutun diplomaattisesti.

Sinunkin on jo aika siirtyä eteenpäin ja lopettaa noiden ajatusten, toiveiden ja tunteiden ruokkiminen. Mikään hymy ei merkitse yhtään mitään. Kyllä mies olisi jo suhteessa kanssasi, jos haluaisi. Tuhlaat vain aikaasi ja energiaasi haihattelemalla sellaisen miehen perään, joka ei halua sinua. Varmasti löydät vielä sellaisenkin, joka haluaa, kunhan lopetat tuon menneisyydessä elämisen.

En tiedä millaisissa piireissä liikut, mutta jotkut miehet oikeasti tarkoittavat sitä, mitä sanovat ilman mitään kieroja taka-ajatuksia. Tämä on väärä palsta suhdekuvioista avautumiseen, tämä palsta on täynnä b-luokan kansalaisia, näissä piireissä kaikki leimataan heti selkäänpuukottajiksi.

Vierailija
20/43 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

malttia ap, kyllä mies  ottaa yhteyttä muutaman vuoden kuluttua, kun pahin tunnemyrsky on laantunut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi