Nauttiiko joku muka irtopanoista?
Niiden taustalla taitaa olla muut asiat, esim. heikko itsetunto
Kommentit (33)
Minulla ei ole mitään kiinnostusta toimia elämys-/orgasmitehtaana jollekin tuntemattomalle ihmiselle, jota kohtaan ei ole tunteita. En itse nauti kuin vasta kunnolla tutustuttua, jos kemiaa löytyy.
Rohkeasti sanottu. Noinhan se taitaapi olla.
Toki irtosuhde on villi jo siinä että ylipäätään menee sänkyyn tuntemattoman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Irtopanoissa voi toteuttaa itseään, koska toinen ei ole läheinen. Uskaltaa sanoa mitä haluaa, koska ei tarvitse riskeerata esim parisuhdetta, jota irtopanon kanssa ei ole.
Ja joo, tämä on estyneisyyttä, en uskalla avata itseäni parisuhteessa. Kaipaan yhtä suhdettani joka minulla oli. Siinä oli niin kova luottamus, että pystyimme jakamaan mm. Fantasiatkin joista osan toteutimme. Mutta sitoutumispelkoni lopulta päätti tämän suhteen. Ja kyllä se seksi kaikkineen oli vaan niin 100 kertaa parempaa, koska niihin rajumpi onkin ja tyydyttäviä panoihin sisältyi rakkautta. Varsinkin sen jälkeen se tunne, kun olit avannut itseäsi, ja saanut hyväksyntää. Laitto miettimään kuinka ajattelen: parisuhteesta haluan olla kiltin tytön kanssa, irtopano pitää olla villi. Ärsyttää tälläisen kulttuurin tai kodin tuomat traumat.
Eikai sitä irtopanoa noin vakavasti tarvitse ottaa! Kumpikin haluaa vapaaehtoisesti nauttia seksistä toistensa kanssa ilman sen laajempia yhteyksiä tai sitoumuksia. Kivaahan se on!
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole mitään kiinnostusta toimia elämys-/orgasmitehtaana jollekin tuntemattomalle ihmiselle, jota kohtaan ei ole tunteita. En itse nauti kuin vasta kunnolla tutustuttua, jos kemiaa löytyy.
Tuossahan ei ole mitään väärää, saati huonompaa tai että sun pitäisi muuttua, mutta voitko uskoa, että on muunkinlaisia ihmisiä. Orgasmit ja elämykset voivat olla vastavuoroisia, win-win.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossahan ei ole mitään väärää, saati huonompaa tai että sun pitäisi muuttua, mutta voitko uskoa, että on muunkinlaisia ihmisiä. Orgasmit ja elämykset voivat olla vastavuoroisia, win-win.
Piti ihan useampaan kertaan tavata tuota omaa vastausta, mutta en kyllä löytänyt mitään muita koskevaa ohjetta. Olin mielestäni oikein yrittänyt alleviivata tuota, että kyseessä on oma kokemus joka koskee minua itseäni. Vastasin kun stereotyyppisesti miehenä minun pitäisi nauttia kukasta kukkaan hyppimisestä. Että kaikki eivät siitä pidä.
Minun suhteissani ei ole ollut mitään valittamista seksin suhteen, kiitoksia vain huolenpidosta
Vähän samaansuuntaan menee munkin ajatukset. Yhteispelin harjoittelua se koko seksi on. Tuntemattoman kanssa täyttä arpapeliä. Itse koen intiimiyden vaativan tunteita ja tuttuutta. Silloin kokemus on parhaimmillaan. Seksin sanallinen kuvaaminen on lähes mahdotonta juuri kokonaisvaltaisuuden vuoksi. Paraskin hehkutus tuntuu lattealta. Siinä on niin paljon muutakin. Jos kenelle riittää pelkkä parittelu ja tarpeiden tyydyttäminen satunnaisen kumppanin kanssa, tehköön niin. Mulle ei riitä.
Nyt jo vakiintuneessa parisuhteessa, mutta nuorena ilman irtopanojen hakemistakin niitä sattui eteen muutamia. Suurin osa oli ihan ok, yhden kerran olisin todellakin jättänyt väliin, ja kerran sain sellaisen suihinoton minkä en tiennyt olevan edes mahdollista. Jos yksi kokemus tosi huono, yksi kokemus taivaallisen nautinnollinen, niin keskimäärin siis ok.
Pano ku pano,pillu ku pillu.t:20cm jorma..
Vierailija kirjoitti:
Pano ku pano,pillu ku pillu.t:20cm jorma..
Siinähän se perus panomiehen p*ska asenne tuli tiivistettyä yhteen, selkeästi matalakoulutetun ihmisen kirjoittamaan lauseeseen. Olet varmasti uskomaton kokemus, jonka perään jokainen nainen haikailee <3
Nuorena, alle/noin parikymppisenä, voin sanoa, että tykkäsin kyllä, en ehkä äärimmäisesti nauttinut. Ehdin harrastaa irtosuhteita yht. 8 miehen kanssa, osa kokemuksista laimeampia, osa parempia ja kahdesta syntyikin pidempi suhde, niissä kahdessa seksi oli todella hyvää ja viimeisen kanssa menin naimisiinkin. Voin sanoa, että nytkin ajatus irtosuhteesta tietynlaisen miehen kanssa kuulostaisi houkuttavalta, mutta minulle hyvä parisuhde, jossa on aina vain parempaa seksiä on sitäkin parempi. Mutta kyllä irtosuhteet huonon suhteen voittaisi 6-0.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena, alle/noin parikymppisenä, voin sanoa, että tykkäsin kyllä, en ehkä äärimmäisesti nauttinut. Ehdin harrastaa irtosuhteita yht. 8 miehen kanssa, osa kokemuksista laimeampia, osa parempia ja kahdesta syntyikin pidempi suhde, niissä kahdessa seksi oli todella hyvää ja viimeisen kanssa menin naimisiinkin. Voin sanoa, että nytkin ajatus irtosuhteesta tietynlaisen miehen kanssa kuulostaisi houkuttavalta, mutta minulle hyvä parisuhde, jossa on aina vain parempaa seksiä on sitäkin parempi. Mutta kyllä irtosuhteet huonon suhteen voittaisi 6-0.
"Panosta parisuhteeseen!" on parhaita Fingerboreja.
Irtopanossakin toisen tuntemisessa on eri asteita.
Jos vaikka juttelen jonkun kanssa tunnin pari baari-iltana tai muutaman päivän netissä ja synkkaa ihan ok, niin voin ihan hyvin harrastaa hänen kanssaan seksiä ja nauttia siitä. Mutta sellanen "Pannaanks?" "Joo" "Meille vai teille?" "Meille" läähpuuh "moido", ei kyllä onnistu.
Irtopanoissa voi toteuttaa itseään, koska toinen ei ole läheinen. Uskaltaa sanoa mitä haluaa, koska ei tarvitse riskeerata esim parisuhdetta, jota irtopanon kanssa ei ole.
Ja joo, tämä on estyneisyyttä, en uskalla avata itseäni parisuhteessa. Kaipaan yhtä suhdettani joka minulla oli. Siinä oli niin kova luottamus, että pystyimme jakamaan mm. Fantasiatkin joista osan toteutimme. Mutta sitoutumispelkoni lopulta päätti tämän suhteen. Ja kyllä se seksi kaikkineen oli vaan niin 100 kertaa parempaa, koska niihin rajumpi onkin ja tyydyttäviä panoihin sisältyi rakkautta. Varsinkin sen jälkeen se tunne, kun olit avannut itseäsi, ja saanut hyväksyntää. Laitto miettimään kuinka ajattelen: parisuhteesta haluan olla kiltin tytön kanssa, irtopano pitää olla villi. Ärsyttää tälläisen kulttuurin tai kodin tuomat traumat.