Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nauttiiko joku muka irtopanoista?

Vierailija
17.11.2019 |

Niiden taustalla taitaa olla muut asiat, esim. heikko itsetunto

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkin nauttisit, jos saisit niitä.

Vierailija
2/33 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se oli ihan parasta aikaa kun oli joka vkl eri nainen sängyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei nauttisi. Ei mulla ainakaan ole yhtään heikko itsetunto.

Vierailija
4/33 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kysymys esitetty miehille, naisille, vai molemmille?

Vierailija
5/33 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna en. Mutta ehkä se johtuu siitä, etten onnistunut iskemään niitä parhaita ja riettaimpia panonaisia. Usein piti käyttää mielikuvaharjoitteita, että edes stondis säilyy.

Vierailija
6/33 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei irtopanoista nauttiminen tarkoita että olisi heikko itsetunto. Tai siis joillakin voi olla. Ihmisiä on niin monenlaisia. Minulle tärkeä osa viehätystä ja halua on tuntea ihmistä jonkun verran, mutta ei se kaikilla toimi niin. Ei kannata yleistää.

Vierailija
7/33 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai nauttii. Kyse on seksistä.

Vierailija
8/33 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait riippuu miten kemiat käy yksiin. Itse nuorena kokeilin, ei ole maistunut enää aikoihin. Pelkkä sexi nyt ei sillee riitä ja itse en halua petrimaljaa kumppaniksi joten ne jotka nyksyttelee siit sit vaa.

Vierailija
9/33 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty kuvittelemaan mitä kukaan nainen saa siitä että joku pleijeri tyhjentää nyyttinsä häneen. Oikeasti.

:o

Vierailija
10/33 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttiiko joku 20 vuotta saman naaman kanssa?

Vierailija
11/33 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty kuvittelemaan mitä kukaan nainen saa siitä että joku pleijeri tyhjentää nyyttinsä häneen. Oikeasti.

No et varmaan pystykään koska sinun seksuaalisuutesi on perustavanlaatuisesti erilainen kuin joillain toisenlaisilla naisilla.

Kaikille naisille kun seksi ei ole mikään miehen nyyttien tyhjennys johon suostutaan silloin kun miehestä on hyötyä esim. parisuhteessa, vaan jotkut naiset ihan oikeasti haluavat seksiä ja nauttivat seksistä yhtä paljon kuin ne ”pleijerit”.

Täytyy sanoa, että itseni on todella todella vaikea samaistua sunlaisten ajatusmaailmaan, vaikka olen nainen.

Myöskään kaveripiirissä ei ole tollasia ku sä.

Vierailija
12/33 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin sanottu. En minäkään.

Vierailija
13/33 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena olen joka kerta saanut valita millaista seksiä ja missä asennossa sitä saan. Miehillä tuskin menee näin. He antavat mitä ja miten pyydetään.

Vierailija
14/33 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena olen joka kerta saanut valita millaista seksiä ja missä asennossa sitä saan. Miehillä tuskin menee näin. He antavat mitä ja miten pyydetään.

Kirjaimellisesti täysin toisinpäin.

Vierailija
15/33 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan noin nuoruusvuosien ja useiden naisten kokemuksella niin saavat orgasmin. Sitä ne oikeastaan ovat hakemassakin. En tosin ihmettele. Kokeile joskus. Se tuntuu yllättävän kivalta.

Vierailija
16/33 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse samaistun kyllä molempiin kantoihin. 

Minunkin on tosi vaikea rentoutua ihan uuden kumppanin kanssa. Siksi olenkin yleensä pitempiaikaisten suhteiden ystävä. 

Mutta joskus sitä vaan tapaa sellaisen ihmisen jonka kanssa synkkaa, mutta ei silti millään suhdetavalla. Sitten sitä vaan haluaa viedä sen tilanteen myös lakanoiden väliin. Ja yleensä sellaisessa tilanteessa sitä sitten osaakin rentoutua ja nauttia. Käy mulle ehkä kerran vuodessa. 

Vierailija
17/33 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nauttii todennäköisesti, miehen muna varmasti.

Vierailija
18/33 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh no niillähän on kai tarkoitus poistaa panetus ja ihmisen ikävä?

Siis kehokosketuksen.

Eikö joillain naisilla sitten paneta usein tai suorastaan jatkuvasti, kun ihmettelevät miksi toiset haluaa sinkkunakin seksiä?

Minä olen luullut, että suurimmalla osalla ihmisistä (eli myös naisista) panettaa joka päivä, ja sinkkuna oleminen on semmoista puutteessa riutumista että jotkut sitten helpottavat oloaan irtoseksillä ja/tai seksisuhteilla.

Onko nää ihmettelijät jotain aseksuaaleja tai hyötyjiä jotka ovat nostaneet oman p*llunsa jollekin naurettavalle jalustalle? Tai rumia ja tylsiä, joiden ainoa keino erottua joukosta on tehdä p*llusta numero ja luoda jotain mystiikkaa sen ympärille?

Eli ei kovin seksuaalisia.

Jotenkin säälittää ihmiset, joilla on noin kompleksinen suhtautuminen omaan kehoon ja seksuaalisuuteen, ja sitten vielä häiriintyvät muiden seksikäyttäytymisestä.

Vierailija
19/33 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin sanottu. En minäkään.

Niin mitähän se hyvä mies saa siitä että kitisevä akka ei osaa ottaa suihin eikä ottaa huomioon miestä vaan lahnaa odottaen valmista ja olettaa että seksissä on kyse vaan hänestä ja että se on silloin hyvää. Oikeasti

Vierailija
20/33 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussien tyhjennys suoritus #1 kirjoitti:

Mies nauttii todennäköisesti, miehen muna varmasti.

Niin että mies ei saisi nauttia ollenkaan ja seksissä on kyse aina vaan naisesta ? Todennäköisesti olet sen verran katkeraa seuraa ja paska sängyssä ettei ihmekkään ettei suhun tuhlata aikaa enempää kun huokuu oikein. Kyllä ne hyvät naiset saa nautintoa niin että molemmat nauttii :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä