Jeffrey Epstein ei tehnyt itsemurhaa.
Miksi rikkaiden pedofiilien annetaan hallita maailmaa? Noustaan taisteluun heitä vastaan.
Kommentit (17)
Ei sun tarvi mitään taistella, teet vaan parempia valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Reformi saa ääneni ensi vaaleissa ainoa virallinen taho joka on noussut vastustamaan pedonatottajia!
Ainoa tapa jolla voit oikeasti ”äänestää” on lompakko ja jalat, eli älä suotta lataa liikaa odotuksia mihinkään poliittisiin kansanvaaleihin vaikka ihan kiva juttu ovatkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei sun tarvi mitään taistella, teet vaan parempia valintoja.
Ei kannata varautua siihen mitä kytkyri mieli opettaa syömään.
Syökää kaikella järjellä, ei syöpää mielellä!
Ihan sama tekikö itsemurhaa vai ei, miehen kohtalo ei silti säälitä ainakaan minua tippaakaan. Sai mitä ansaitsi.
Ehkei, tosin en tiedä mutta vähän liikaa yhteensattumuksia.
Vika on vaan siinä että vaikutusvaltaisia henkilöitä jotka haluaa haudata koko asian mahdollisimman syvälle ilman jatkotutkimuksia on jokapuolelta ihan liian monta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama tekikö itsemurhaa vai ei, miehen kohtalo ei silti säälitä ainakaan minua tippaakaan. Sai mitä ansaitsi.
Jos käyttäisit sitä järkeäsi niin tajuaisit ettei tuo ole kuin yksi pieni osa kokonaisongelmasta ja nyt ne kaikki muut pääsi kuin koirat veräjästä. Eli lapsellisella kost onhimo llasi et saavuttanut juuri mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ehkei, tosin en tiedä mutta vähän liikaa yhteensattumuksia.
Vika on vaan siinä että vaikutusvaltaisia henkilöitä jotka haluaa haudata koko asian mahdollisimman syvälle ilman jatkotutkimuksia on jokapuolelta ihan liian monta.
....ja Fc Liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, olisi voinut vaan kuolla brutaalimmin, kituen ja itkien.
Nyt pääsi liian helpolla.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka ei säälitä niin olisi hyvä saada muutkin pedofiilit kiinni niin suomen kuin amerikankin poliittisesta johdosta. Tutkisin uudelleen tapauksen jossa suomalainen poliitikko hyppäsi järveen viestiteltyään 16 vuotiaalle tytölle. muitakin hämäriä tapauksia on suomessakin
Vierailija kirjoitti:
Teillä ja meillä tulee viellä blaa...blaa...blaa... kasvatusta jos näin opetamme suomea ilman muutosta.
Jälkiseuraukset ovat katastrofaaliset universumille jos ei toimi tämä.
up. Huomaatkaa , että lehdistö on ollut kaikkialla hyvin hiljaa mikä on hvin epäilyttävää. ABC tapaus todistaa, että ainakin joihinkin tiedotusvälineisiin on solutettu pedofiilejen avustajia.
Reformi saa ääneni ensi vaaleissa ainoa virallinen taho joka on noussut vastustamaan pedonatottajia!