Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi älykäs persumies on sinkku? Miksi hyvä ei kelpaa?

Vierailija
17.11.2019 |

Tytöt vois laittaa Netflixit kiinni ja suklaarasiat kaappiin ja katsella ihan oikeita miehiä. Miehiä jotka kantavat vastuun. Ei mitään risupartaisia mumisijoita!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin se älykäs on.

Audi pihassa, Jamekset jalassa ja Katinkullan kylpyläloma eessä. Kiinnostaako jo?

Juntti mitä käy juntti. Ei kiinnosta.

Vierailija
22/32 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmiannettu.

Minkähän rikosnimikkeen se täyttää, etteivät naiset halua persujonnea?

Ymmärtääkseni me jokainen saamme ihan itse valita seuramme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persu ei voi olla hyvä mies. Hyvällä miehellä ei ole rikostuomioita eikä mielessä päällimmäisenä kaikkivoittava viha toisenlaisia kohtaan.

Viha on pelon ilmenemä; persu on pelkuri. Jussikaan ei ikinä ole Itä-Helsinkiin uskaltanut, mutta kirjoittelee oudosti sikäläisestä elämänmenosta. Persut kertovat toisilleen fiktiota.

Mä olen asunut siellä eikä se ole yhtään hullumpi kaupunginosa. Oikein virkistävä paikka esim. Sonkajärveen verrattuna.

Vierailija
24/32 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykäs ja persu ei kuulu samaan lauseeseen, koska ne ovat toisensa poissulkevia määreitä.

Ai nii kuin vihervassari ja maalaisjärki?

Kuten persu ja tolkku. Eivät esiinny yhdessä.

Maalaisjärki usein kuvitellaan logiikaksi, mutta ei ole. Se on jälkiviisautta ja mutun ylentämistä faktaksi.

Maalaisjärkisiä väittämiä:

-Ei akkaanen ihiminen konehitten päälle ymmärrä (koska koneoppi sisältyy penikseen?)

-Ei ravut kärsi kiehuvassa vedessä, ne on tottuneet siihen (miten, kun kukin kituu ja kuolee vain kerran)

-Ei ekasta kerrasta raskaaksi tule (vaan yhdestä siittiöstä)

-Minä ainakin jatkan lihansyöntiä, koska ihminen ei elä rehuilla (sanoo 130-kiloinen Putte hoikalle kasvissyöjälle, joka juoksee 3 maratonia vuodessa)

Vierailija
25/32 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmiannettu.

Minkähän rikosnimikkeen se täyttää, etteivät naiset halua persujonnea?

Ymmärtääkseni me jokainen saamme ihan itse valita seuramme.

ohiksena: moderoinnille ilmiannetun viestin ei tarvitse täyttää mitään rikosnimikettä

Vierailija
26/32 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No syyhän on se etten minä kelvannut. Ainakaan pidempään suhteeseen.

Vierailija
27/32 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykäs ja persu ei kuulu samaan lauseeseen, koska ne ovat toisensa poissulkevia määreitä.

Ai nii kuin vihervassari ja maalaisjärki?

Kuten persu ja tolkku. Eivät esiinny yhdessä.

Maalaisjärki usein kuvitellaan logiikaksi, mutta ei ole. Se on jälkiviisautta ja mutun ylentämistä faktaksi.

Maalaisjärkisiä väittämiä:

-Ei akkaanen ihiminen konehitten päälle ymmärrä (koska koneoppi sisältyy penikseen?)

-Ei ravut kärsi kiehuvassa vedessä, ne on tottuneet siihen (miten, kun kukin kituu ja kuolee vain kerran)

-Ei ekasta kerrasta raskaaksi tule (vaan yhdestä siittiöstä)

-Minä ainakin jatkan lihansyöntiä, koska ihminen ei elä rehuilla (sanoo 130-kiloinen Putte hoikalle kasvissyöjälle, joka juoksee 3 maratonia vuodessa)

Katsot nykyistä hallitusta ja sen viisauksia niin sieltä se tolkku puuttuu. Aivan, ketkä siellä olikaan vallassa..

Vierailija
28/32 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin se älykäs on.

Audi pihassa, Jamekset jalassa ja Katinkullan kylpyläloma eessä. Kiinnostaako jo?

Ai sä oot se vanhus. Meinas jo uteliaisuus herätä.

Vierailija
29/32 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

HSEn adonis kirjoitti:

Suomen suurin puolue nyt. Tuskin kaikki äänestäjät ihan dorkia ovat? Itsellä ainakin yliopistotutkinto, ihan hyvä duuni ja äänestin viime vaaleissa PS.

Ainakin? Etkö tiedä, mitä tutkintoja sinulla on.

Vierailija
30/32 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aiemmin ollut vihervasemmistolaisia miehiä, mutta tämä nykyinen perussuomalainen mies on kyllä ehdottomasti älykkäin tähän asti! On hauskaa vihdoin päästä kunnolla keskustelemaan ihmisen kanssa, joka näkee maailman niin kuin se on, eikä niin kuin haluaisi sen olevan. Ei tarvitse lukea kuin postiluukusta tupsahtavaa ilmaislehteä, niin pienenkin artikkeli muuttuu hänen seurassaan kiinnostavaksi. Taustatietojen määrä on jotain käsittämätöntä. Yritän parhaani mukaan ottaa suhteesta kaiken irti ja olen kyselemässä eri aiheista koko ajan. :D

Vierailija
31/32 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älykäs persu"

Arvostin Mikä sana ei kuulu lauseeseen -esimerkkiäsi.

Vierailija
32/32 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin se älykäs on.

Miksi ps-mies ajaisi lapinpolttajien autolla?