Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistaa mutta en osaa näyttää sitä. Mikä neuvoksi

Vierailija
17.11.2019 |

Pelottaa myös tulevat harhat

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ja miksi se pitäisi näyttää? Oletko kirjoittanut listaa asioista, jotka ahdistavat, ja tavoista, joilla tunnet ahdistuneituutesi? Ja mitkä harhat?

Vierailija
2/3 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla hoitokontakti? Milloin pääset taas tapaamaan jotakuta psykologia, psykiatria tms.?

Mulla on vähän sama ongelma. Iloinen perusilme on joskus tosi huono juttu. Psykologi ei tunnu ottavan paljon mitään tosissaan ennen kuin on liian myöhäistä, vaikka yritän kertoa ja kuvailla asioita parhaani mukaan.

Millaisia harhoja sulla on? Ne on ikäviä. Mulla on ollut niitä myös.

Tee lista oireistasi. Kirjoita me ylös. Kirjoita myös fyysisistä oireista, jotka ehkä johtuvat ahdistuksesta. Vie se sitten näytettäväksi sille taholle, josta haet tai saat jo apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sanotaan lääkärillä aina että näytät voivan hyvin vaikka olen kertonut ahdistuksesta, kun en näytä ihan katuojasta nousseelta enkä pysty julkisesti itkemään. Työkaverit ”hakevat saikkua” samoilta lääkäreiltä itkemällä. Eli neuvo on että kirjata tuntemukset paperille etkä suostu ottamaan vastalauseita vastaan. Yleisesti ihmetyttää miten paljon lääkärit huomioivat ulkoiseen olemukseen liittyviä asioita diagnoosissa. Luottamus ammattikuntaan on mennyt.