Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En keksi kuin yhden syyn miksi miehet eivät halua sitoutua minuun. Voiko asia olla näin?

Vierailija
17.11.2019 |

Ikää 29v kohta 30v. Haluan samaa kuin kaikki muutkin sitoutuvan kumppanin, rakkautta ja pysyvyyttä. Olen ollut "näkyvillä" ja menossa enkä nyhvää yksin kotona mutten löydä kumppania. Sorruin niinkin alas ja kokeilin yhden yön juttua ajatellen josko niistä kehkeytyisi kunnollinen parisuhde. Kaksi miestä joiden kanssa menin miehen kämpille ja toisen kanssa hotelliin tarkoituksena harrastaa seksiä ei toteutunut. En sanonut kummallekaan miehelle että en halua harrastaa seksiä enkä koe yhden yön juttuja omakseni. Lyhyestä virsi kaunis niin kummankin miehen kanssa molemmat järkyttyivät alapäästäni. Sanon nyt että tapasin miehet eri aikaan eikä yhdessä! Ja aihe on minulle arka, koska olen ollut todella pitkään yksin. :( Riisuin vaatteet ja mies samoin ja ensimmäisen mies torui minut heti sanomalla että ei voi harrastaa seksiä kanssani koska puskani on kauhea. Rehotus vei miehen seksihalut hetkessä. Puin vaatteet ja soitin taksin ja lähdin miehen asunnolta itkien. Mies huikkasi perään ettei halua nähdä enää missään. Eilen tapahtui toinen torjuminen ja luulin viisastuneeni ensimmäisestä ja kävin poistattamassa kaikki karvat. Iskin miehen ja päästiin hotellihuoneeseen, vaatteet pois ja mies mykistyy, ei sano hetkeen mitään ja alkaa pukea nopeasti vaatteita päällensä. Minä seison alasti ja mies tekee lähtöä ja sanoo että järkyttyi aikuisen naisen posliinista. Ei halua naida "lasta". Jäin yksin nukkumaan hotellihuoneeseen ja itkemään. Onko vika minussa vai ovatko miehet pinnallisia? Mistä saan hyvän miehen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puskan takia? Senhän voi ajaa pois 🤔

Vierailija
2/5 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ei auta muu, kuin kokeilla siistimistä. Jos sillä lohkeis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten ei auta muu, kuin kokeilla siistimistä. Jos sillä lohkeis.

On siistitty, mutta en aio olla kenenkään sätkynukke.

Vierailija
4/5 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puskan takia? Senhän voi ajaa pois 🤔

Sellaisen mykistävän kommentin möläytti mies. Parempi ettei mitään tapahtunut välillämme. Mitä karvoihin tulee, niin on omaksi iloksi siistitty ja otettu kokonaan pois.

Vierailija
5/5 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Tuliko arvostelusta parempi mieli?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi