Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ideoita miten palkitsen itseni kun olen ollut 100 päivää ilman alkoholia?

Vierailija
17.11.2019 |

Ja laihtunut tavoitepainooni?

Miten sinä palkitsisit itsesi noista saavutuksista?

Kommentit (44)

Vierailija
2/44 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio palkita itseäni alkoholilla enkä ruualla, uskon että olen päässyt eroon niistä saatavasta nautinnontavoittelun halusta sadassa päivässä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin vaikka johonkin kalliiseen ravintolaan syömään tai tekisin itse jotain mistä paljon tykkään. Jos hienompaa haluaa niin hotelliyö hemmotteluhoidoilla.

Vierailija
4/44 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin hyvää viskiä ja ryhtyisin taas normaaliksi.

Vierailija
5/44 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kertomasi mukaan ollut *tämän viikon keskiviikosta* asti ilman alkoholia... Joskohan miettisit tuollaisia 100 päivän tavoitteita kunhan olet pysynyt selvänä edes pari viikkoa.

Ps. Miksi päivität meille tilannettasi *joka ikinen päivä*?

Vierailija
6/44 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vejä kunnon kännit!

Vierailija
7/44 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia vaatteita? Varmaan tarvettakin on, jos olet laihtunut.

Mikä budjetti sulla on itsesi palkitsemiseen? Jos 20e niin uusi kynsilakka ja joku lehti, jos 2000e, niin jonnekin matkalle.

Vierailija
8/44 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kertomasi mukaan ollut *tämän viikon keskiviikosta* asti ilman alkoholia... Joskohan miettisit tuollaisia 100 päivän tavoitteita kunhan olet pysynyt selvänä edes pari viikkoa.

Ps. Miksi päivität meille tilannettasi *joka ikinen päivä*?

Ei tässä alotuksessa pointti ole päivittää tilannetta joka päivä, vaan kysyä, miten ihmiset haluaisivat palkita itseään tuollaisesta saavutuksista. Oletko hieman yksinkertainen? Ap

Vierailija
9/44 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusia vaatteita? Varmaan tarvettakin on, jos olet laihtunut.

Mikä budjetti sulla on itsesi palkitsemiseen? Jos 20e niin uusi kynsilakka ja joku lehti, jos 2000e, niin jonnekin matkalle.

Ei ole tarvetta vaatteille, xs-kokoisia löytyy kyllä. Mutta voihan sitä huvikseen vaatteen ostaa jos haluaa.

Voisiko palkinto olla jotain joka ei maksa mitään?

Ap

Vierailija
10/44 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä se kännisi. Olen paljon suurempi sankari, aina päihteittä.

Vierailija
11/44 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites elokuviin meno? Tai hyvän kirjan lukeminen? 

Vierailija
12/44 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varmaan ostaisin jonkun korun.

Vierailija
13/44 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä varmaan ostaisin jonkun korun.

Tämä on hyvä. Symbolimerkitys.

Ap

Vierailija
14/44 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi.

Tsemppiä ja onnea.

Miksi 100 päivää? Miksei loppuelämä? 100 päivän jälkeen palkinnon jälkeen on helppo ratketa.

Läheinen alkoholisti on usein 1,5 viikkoa selvänä, siivoaa hulluna ja näkee ihmisiä joita on laiminlyönyt juopottelullaan. Tekee ruokaa, käy töissä... Palkitsee itsensä viinalla ja sama alkaa alusta 2-7 päivän putken jälkeen. Ja taas ollaan niin raittiita että!

Vierailija
15/44 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olisi rahaa, palkitsisin itseni kampaamo käynnillä tai kosmetologilla. Tartteisin kyllä talvikengät, että nehän mä hommaisin kyllä. Mutta kun ei ole rahaa, palkitsen itseäni vain olemalla tyytyväinen raittiista elämästäni, jota on nyt kestänyt reilun kaksi vuotta.

Vierailija
16/44 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi.

Tsemppiä ja onnea.

Miksi 100 päivää? Miksei loppuelämä? 100 päivän jälkeen palkinnon jälkeen on helppo ratketa.

Läheinen alkoholisti on usein 1,5 viikkoa selvänä, siivoaa hulluna ja näkee ihmisiä joita on laiminlyönyt juopottelullaan. Tekee ruokaa, käy töissä... Palkitsee itsensä viinalla ja sama alkaa alusta 2-7 päivän putken jälkeen. Ja taas ollaan niin raittiita että!

Sadassa päivässä ja vajaassa parissa viikossa on melkoinen ero kuitenkin. Kyllä ap palkintonsa ansaitsee. Raittius ei ole kaikille helppoa, jos olisi, niin alkoholisteja olisi todella vähän.

Miksi te mahdollistatte sun läheisen dokaamisen? Miksi ette laita kova kovaa vasten?

Vierailija
17/44 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole alkoholisti siinä mielessä että olisin alkoholista riippuvainen, pystyn olemaan ilman ihan vain päättämällä, kunhan päätös pitää.

Aion jatkaa 100 päivän jälkeen mutta ihan huvikseni mietin palkintoja.

Ap

Vierailija
18/44 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole alkoholisti siinä mielessä että olisin alkoholista riippuvainen, pystyn olemaan ilman ihan vain päättämällä, kunhan päätös pitää.

Ap

Millainen alkoholisti sitten olet?

Vierailija
19/44 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Millainen alkoholisti sitten olet?

Retkahdusvaarassa oleva alkoholisti.

Monikin alkoholisti pystyy olemaan juomatta pitkiä aikoja, itselleen tai muille todistaakseen, mutta kun se ajatus päättyy, lähtee homma siitä, mihin se päättyi, eli juomiseen ja sen jopa pahenemiseen.

En kyllä tiedä, onko ap juuri tällainen, mutta tuli vaan mieleeni.

Vierailija
20/44 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap välitä näistä, todella kunnioitettavan päätöksen olet tehnyt. Tsemppiä tosi paljon että pystyt siihen.

Mun puolesta päivitä vaan vaikka joka päivä, koska joka päivä se päätös pitää tehdä kumminkin uudestaan.

Vaikka joka viikko nyt palkitsisit itsesi jollain siihen sataan päivään asti. Vaikea tietää, minkä koet itsellesi palkinnoksi? Oletko mies vai nainen?

Kokemuksesta, jos pääset yli puolen vuoden, on tosi hieno juttu, ja jos pääset vuoteen asti, raittius jo alkaa häämöttää.