Puolustaako koira omistajaansa?
Omistan noutajan joka on todella kiltti luonne. Ei ole koskaan ollut vihainen kenellekään. Koira on kovin kiintynyt minuun, lauman johtajaan. Kyseessä iso uroskoira.
Olen joskus pimeällä lenkillä käydessä miettinyt että jos minun kimppuuni hyökättäisiin kuinka koira reagoisi?
Onko kenelläkään kokemusta?
Kommentit (23)
Minulla on isokokoinen seurakoira. On hyvin kiltti ja ihmisrakas, vähän pelokaskin joissain tilanteissa.
Aina ollaan naureskeltu miehen kanssa että ei tuo mikään vahtikoira ole. Väärin meni tämä arvelu, epäröimättä puri miestä joka ilmestyi pimeässä puistossa pensaikosta ja yritti käydä päälleni. Ei ilmeisesti huomannut koiraani. Onneksi koira päästi äijän irti kun käskin, isommilta vahingoilta ilmeisesti säästyttiin kun ukko juoksi pois samaa tietä mistä tulikin. Sen koommin koira ei ole ollut ihmisiä kohtaan aggressiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Omistan noutajan joka on todella kiltti luonne. Ei ole koskaan ollut vihainen kenellekään. Koira on kovin kiintynyt minuun, lauman johtajaan. Kyseessä iso uroskoira.
Olen joskus pimeällä lenkillä käydessä miettinyt että jos minun kimppuuni hyökättäisiin kuinka koira reagoisi?
Onko kenelläkään kokemusta?
Saattaa mennä nuolemaan hyökkääjän naaman tai muuten ratkaista ongelma olla hyökkääjälle mielinkielin.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Mitä väliä? Ne on lemmikkejä eikä mitään turvamiehiä. Armeija ja poliisi miettiköön tällaisia, me muut ollaan tyytyväisiä kun koira on iloinen ja terve.