Vuoden pizzat, eli paljonko pizzaa vuodessa?
Kommentit (10)
eihän sillä nälkä lähe, jos yhessä on n. 900 kaloria ja sen jakaa päivillä niin jää alle 130 kalor, et pakko olla enemmän tai ei tuu mittään. Toki jos ei ole tarkoitus pelkästään sitä syödä mut kuitenkin aika pliisu palkinto
varmaan ap puhuu yleisellä tasolla aiheesta. jos saisi käytä ilmaisella pizzalla paikallisessa pizzeriassa, niin yhdestä kahdeen kertaa viikossa riittäisi ihan hyvin. joku 100 pizzaa voisi olla sopiva määrä.
Ehkä kolmen kk:n välein tilataan pizzaa kotiin. Ihan vain siksi noin harvoin, koska lähimmässä pizzeriassa ne ei ole kovin häävejä. Kauempaa jos tilaa, ne on kylmiä kun tulevat perille. Ei huvita syödä kylmää pizzaa.
Lidlin pakastepizzaa paistetaan ehkä pari kertaa vuodessa. Viikko sitten ostettiin sellainen metripizza Lidlistä, ei kyllä ollut hääppöistä sekään.
Eli tuon mukaan tulisi minun saldoksi 7 pizzaa vuodessa. Mies kyllä lämmittelee roiskeläppiä, minä en koske niihin pitkällä tikullakaan. Miehen saldo sitten varmaan ainakin 17 vuodessa jos roiskeläpät lasketaan. Lapsia ei ole.
Mutta ylipainoinen olen joka tapauksessa. Mikä ap:tä kiinnostaa tässä asiassa?
Ja jos ulos mennään syömään, ei koskaan mennä pizzalle. Nro 5
Kyllä mä ainakin kerran viikossa kävisin jos saisi ilmaiseksi.
Sillon tällöin kuulee ja lukee ihmisistä jotka syövät päivittäin pizzaa jopa ainoana lämpimänä ruokana päivästä ja vuodesta toiseen. Olisi mielenkiintoista lukea onko palstalaisissa jotakuta pelkästään pizzalla elävää. Jos on niin missä kondiksessa olet?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ainakin kerran viikossa kävisin jos saisi ilmaiseksi.
Riippunee varmaan myös pizzerian sijainnista omaasi nähden.
Veikkaan, että kerta viikkoon eli 52 pizzaa.