Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sosiaaliohjaaja tekee tahallaan vääriä päätöksiä?

Vierailija
16.11.2019 |

Selkeästi taas väärä päätös väärillä perusteilla.
Aina.
Nuori tyttö joka ei välitä tai tahallaan haluaa tehdä vääriä päätöksiä.
Järkyttävää.
Kerran pimitti tietoa usean kuukauden ajan etten saisi apua.
Kuitenkin kyseessä terveyteen liittyvä asia.
Pitäskö mun muuttaa muualle että pääsisin eroon tästä ihmisestä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko paikkakunta Oulu?

Vierailija
2/24 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että kirjoittelet muunneltua totuutta. Päätökset eivät siis ole olleet sellaisia kuin haluaisit niiden olevan. Mutta kerrotko miten sosiaaliohjaaja voi pantata terveyteesi liittyvää tietoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko paikkakunta Oulu?

Ei

Vierailija
4/24 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei myönnä täydentävää toimeentulo tukea, joka on lähinnä tarkoitettu jonkin yllättävän menon takia, ei joka kuukausi haettavaksi? Kelan etuudet ovat ne jolla jokaisen pitäisi kustantaa elämänsä jos muita tuloja ei ole...

Vierailija
5/24 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin usein näissä tapauksissa joissa on terveyteen liittyviä asioita, ongelmat johtuvat siitä että asiakas on sairaudentunnoton, ts hän on mielisairas, mutta ei itse tunnusta ongelmaansa

sitten saamme kuulla näitä työttömien narinoita joissa haukutaan sosiaalitointa kun muka on pimitetty tietoa - jota ehkä lakikin kieltää kertomasta asiakkaalle

Vierailija
6/24 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että kirjoittelet muunneltua totuutta. Päätökset eivät siis ole olleet sellaisia kuin haluaisit niiden olevan. Mutta kerrotko miten sosiaaliohjaaja voi pantata terveyteesi liittyvää tietoa?

Näenhän minä kelan päätöksistä miten asian laita oikeasti on.

Ei panttaa mutta kieltää avun saamisen.

Asia löytyikin myöhemmin eli se totuus että aikaisemmat päätökset olivat vääriä.

Vierailija
7/24 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro nyt et mistä on kyse.

Vierailija
8/24 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaaliohjaaja?

Vierailija
9/24 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosiaaliohjaaja kirjoitti:

hyvin usein näissä tapauksissa joissa on terveyteen liittyviä asioita, ongelmat johtuvat siitä että asiakas on sairaudentunnoton, ts hän on mielisairas, mutta ei itse tunnusta ongelmaansa

sitten saamme kuulla näitä työttömien narinoita joissa haukutaan sosiaalitointa kun muka on pimitetty tietoa - jota ehkä lakikin kieltää kertomasta asiakkaalle

Täysin väärin meni sulla.

Terveyteen liittyvä asia oli oikeus saada tukea silmälaseihin ja se pykälä salattiin koko ajan.

Siinä sun "asiantuntemus".

Vierailija
10/24 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa höpinältä puolestasi. Itse sosiaaliohjaajana olen useammin kuin kerran joutunut tilanteeseen jossa asiakkaan mielestä olen toiminut vasten lakia. Vaan kyllä siinä on ollut kyse siitä ettei asiakas itse ole tajunnut sitä lakia kokonaisuutena. Tarttunut vain johonkin yksittäiseen pykälään jota tulkinnut itseään miellyttävään suuntaan.

Kun virkavastuulla töitä tekee, niin kyllä sitä haluaa toimia oikein. Jos oon ollut epävarma siitä miten lakia pitäisi tulkita , olen kyllä konsultoinut kokeneempi kollegoja. Oikein kinkkisissä tilanteissa sosiaalialan lainsäädäntöön perehrynyttä juristia.

Vierailija
11/24 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveyteen liittyvä asia oli oikeus saada tukea silmälaseihin ja se pykälä salattiin koko ajan.

Joka neljäs vuosi😃

Vierailija
12/24 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypä sosiaaliasiamieheltä, joka valvoo näitä asioita ja tarvittaessa auttaa valituksen tekemisessä.

Vierailija
13/24 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmälaseihin on mahdollista saada toimeentulotukea. Tuskin salattu. Tuo tieto löytyy netistä.

Vierailija
14/24 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaaliohjaaja?

Sellainen ammattinimike löytyi hänellä.

15/24 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalit on aivan perseestä kannattaa hommata hyvä työpaikka.

Ettei tarvitse asioida niiden kanssa.

Mutta silti he tekevät arvokasta työtä varsinkin lasten suojelu!

Vierailija
16/24 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silmälaseihin on mahdollista saada toimeentulotukea. Tuskin salattu. Tuo tieto löytyy netistä.

Kielteinen päätös tuli aina.

Vierailija
17/24 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös minulle väitettiin, että silmälaseihin ei ole oikeutta, koska ne eivät ole välttämättömät. Mites haet töitä tai edes löydät työhaastatteluun kun et mitään näe...

Eri

Vierailija
18/24 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia päätöksiä sosiaaliohjaaja muka saa tehdä? jos on siis sosionomi eikä sosiaalityöntekijä..

Vierailija
19/24 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin lastensuojelussa on ns jumalasta seuraavia jotka kirjoittelevat luulopuheiden pohjalta ihan pulitzzertekstejä, joita ei sitten saa ilman talttaa ja hohtimia luettavaksi.

Jalkapuuta tollasille.

On muuten tutkittu juttu että perussossun älyosasto pyörii satasen kieppeillä. Ei sillä kapasiteetillä kovin pitkälle pötkitä.

120 ois minimi.

Joustamaton, keinoton, raskas koneisto.

Vierailija
20/24 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen valituksen.