Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulkaa juttelemaan, yksinäisyys pukkaa päälle

16.11.2019 |

Miten teidän lauantai-ilta on lähtenyt käyntiin?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvin. Ikävöin erästä miestä...Entäs sinun lauantai?

Vierailija
2/17 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos oikein hyvin salia ja saunaa, kauppaa ja kohta leffaa.

Entäpä sinun? Mitä mieltä olet meidän yhteiskunnassa, mitä muuttaisit jos voisit? Onko demokratia toimiva ja jos ei, miten sen muuttaisit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve. Mitäs tässä. Pelaillut tietokonepelejä tässä viime tunnit. Hauskaa.

Pelit ovat yksinäisen pelastus, tuntee myös olevansa muihin ihmisiin yhteydessä samalla. (Jos on sellainen peli.)

Vierailija
4/17 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tosi hyvin. Ent sul?

5/17 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvin. Ikävöin erästä miestä...Entäs sinun lauantai?

Kerro sille miehelle tunteistasi, jos on mahdollista.

Kävin lenkillä, oli ihan mukavaa, nyt vain odotan että pääsen nukkumaan ja unohtamaan hetkeksi murheet.

6/17 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos oikein hyvin salia ja saunaa, kauppaa ja kohta leffaa.

Entäpä sinun? Mitä mieltä olet meidän yhteiskunnassa, mitä muuttaisit jos voisit? Onko demokratia toimiva ja jos ei, miten sen muuttaisit?

Lenkillä kävin ja söin ehkä hieman liikaakin. Yhteiskuntaa muuttaisin siten, että päättäjät keskittyisivät enemmän ongelmiin, eivätkä käyttäisi verorahoja glögijuhliin, ei vaikka "jäi yli", koska niitä ei voi jäädä yli, on paljon parantamisen varaa. Suomi on hyvinvointivaltio, mutta silti kovin sairas maa.

7/17 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terve. Mitäs tässä. Pelaillut tietokonepelejä tässä viime tunnit. Hauskaa.

Pelit ovat yksinäisen pelastus, tuntee myös olevansa muihin ihmisiin yhteydessä samalla. (Jos on sellainen peli.)

Niin onhan pelit ihan hauskoja. En mä sillä tavalla ole edes yksinäinen, mutta tunnen itseni sellaiseksi usein.

8/17 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei tosi hyvin. Ent sul?

Varmaan paremminkin voisi mennä. Olen itseni vihollinen.

Vierailija
9/17 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla menee ihan tavallisesti koirani kanssa välillä ulkona käynyt ja muuten lähinnä täällä koneella ollut. Oikeastaan hävettää niin paljon se missä nytkin tämän av:n lisäksi vietän aikaa etten viitsi sitä edes sanoa. Tullut vaan minulle sellainen paikka missä hengaan ja auttaa aika paljon. 

Vierailija
10/17 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toipilaana sairastelun jälkeen, väsynyt olo. Mutta puhuin pitkän puhelun kivan ihmisen kanssa.

11/17 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minulla menee ihan tavallisesti koirani kanssa välillä ulkona käynyt ja muuten lähinnä täällä koneella ollut. Oikeastaan hävettää niin paljon se missä nytkin tämän av:n lisäksi vietän aikaa etten viitsi sitä edes sanoa. Tullut vaan minulle sellainen paikka missä hengaan ja auttaa aika paljon. 

No joo, en minäkään välttämättä heti ihmisille menisi sanomaan, että vietän 17-vuotiaana av:lla lauantai-iltaa. :D

12/17 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen toipilaana sairastelun jälkeen, väsynyt olo. Mutta puhuin pitkän puhelun kivan ihmisen kanssa.

Mitä sairastit?

Vierailija
13/17 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Vetis!

Ihan mukavasti ilta on lähtenyt käyntiin. Tulin just saunasta ja join vissyä kunnes huomasin tämän ketjun. Mikä sun mieltä vaivaa?

14/17 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi Vetis!

Ihan mukavasti ilta on lähtenyt käyntiin. Tulin just saunasta ja join vissyä kunnes huomasin tämän ketjun. Mikä sun mieltä vaivaa?

Moikka vaan sullekin! :D

Itsekin kävin juuri saunassa. En edes tiedä mikä mua vaivaa, kamalan riittämätön olo.

Vierailija
15/17 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetis 17v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi Vetis!

Itsekin kävin juuri saunassa. En edes tiedä mikä mua vaivaa, kamalan riittämätön olo.

Varmaankin olet vain turhan vaativa itsellesi. Anna armoa itsellesi ja vedä rennosti tämä ilta hyvällä omalla tunnolla :)

16/17 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetis 17v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi Vetis!

Varmaankin olet vain turhan vaativa itsellesi. Anna armoa itsellesi ja vedä rennosti tämä ilta hyvällä omalla tunnolla :)

Niin, tiedän sen jossain sisimmässäni, että vaadin liikoja. Mutta yritän olla rentona. :)

Vierailija
17/17 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävitkö pitkällä lenkillä? Minunkin pitäisi lenkkeillä useammin mutta tämä vuodenaika... ei millään meinaa jaksaa. Huomenna käyn kuitenkin talviuiskentelemassa. Se on jo päätetty. Oletko kokeillut koskaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän