Jatkaisitko miehen kanssa joka seisoo tumput suorina kun poliisi vie sinut putkaan suunsoitosta?
Oltiin menossa baarista ja kadulla soitin suuta muille poistuville. Joku kutsui paikalle poliisit koska olin muka aiheuttanut pahennusta. Mieheni vain katsoi vierestä eikä yrittänyt puhua minua vapaaksi, mutta ennenkaikkea vastasi rehellisesti kun häneltä kysyttiin oliko se minä. Hän olisi vaikka voinut sanoa että olen jo rauhoittunut, ollaan matkalla kotiin eikä tilanne enää toistu mutta ehei, hän antoi niiden viedä minut putkaan tuosta vaan.
Kommentit (40)
Peukku miehelle, vielä kun tajuaisi poistaa itsensä tuosta kuviosta.
Kiitos tästä, tuo otsikko sai mut nauramaan ensimmäistä kertaa koko päivänä.
No jos et osaa käyttäytyä kunnolla niin ihan oma vika jos putkaan joudut.
Olisin mielettömän kiitollinen, jos mies tuon jälkeen vielä suostuisi olemaan kanssani, ja lupaisin lopettaa alkoholinkäytön ja hankkia apua.
Jätä se sika! Ei tule puolustamaan sua missään muussakaan asiassa.
Opit kaksi asiaa.
1. Mies ei puolusta sinua.
2. Sinun pitää jatkossa opetella itsehillintää.
Jos totta puhutaan, en minäkään uskaltaisi lähteä kahdestaan kotiin sellaisen eukon kanssa joka soittaa suutaan umpihumalassa ventovieraille siihen malliin, että soitetaan poliisi paikalle.
Poliisi vie todella kusipäiset tyypit putkaan -siihen ei puhe auta.
Ja se on oikein hyvä juttu.
Mitä se puhuminen olisi auttanut? Jos poliisi on jo paikalla, ei kannata alkaa siinä enää venkoilemaan mitään.
Enpä ole ikinä putkaan joutunut. Enkä takuulla alkaisi puolustella idioottia, jonka takia on poliisit kutsuttu. Sinähän olet siis ollut todella törkeä.
Ette te samaan putkaan kuitenkaan olisi päässeet, joten miksi miehen olisi itsensäkin pitänyt puhua ongelmiin?
En jatkaisi. Mies ansaitsee parempaa kuin tuollaisen käyttäytymisen.
Kyllä miehen olisi pitänyt riitaantua poliisin kanssa niin olisi molemmat päässees putkaan!
Haluaisitko vielä tarkentaa mitä tämä pieni suunsoitto oli? Ihan uteliaisuudesta.
Minä jättäisin tuollaisen idiootin kuin ap välittömästi.
Jos olisin miehesi, jättäisin sinut.