Olipa Robert Redford nuorempana komea! Hyvänen aika sentään.
Kommentit (54)
Muistan itse parhaiten (ja pidän myös miehen parhaana) elokuvaa nmeltä 'The Sting' (suom. 'Puhallus'.) siinä hän näytteli yhdessä Gene Hackmanin kanssa.
Valmistumisvuosi taisi olla 1973.
Nykyään elokuvanäyttelijät tuppaavat tosiaan olemaan aika tylsiä ja mitäänsanomattomia. Robert Redford oli komea, samoin kuin Paul Newman. Nykyisistä ei tule mieleen ketään komeaa. Ryan Gosling (nyyh)? Jason Momoa (yäk)?
Hugh Grant todellakin viehättää nopeudellaan ja törkeydellään. Muistaako joku vielä klassista Oprah-haastattelua, jossa hän haukkui kaikki naisnäyttelijät joiden kanssa on rom-comeissa esiintynyt?
Mulla on varmaan sitten outo miesmaku kun musta Nicolas Cage on seksy, ja Richard Gere...ja David Garusso ja Ryan Gosling ja Idris Elba....
Suosikkejani ovat 70-luvun Redford, Dustin Hoffman ja Al Pacino. Gere ja Cruise eivät ole makuuni. Nykyisistä iskee Jake Gyllenhaal ja eräs vaalea mies, joka on useissa elokuvissa, mutta nimeä en muista.
Vierailija kirjoitti:
Suosikkejani ovat 70-luvun Redford, Dustin Hoffman ja Al Pacino. Gere ja Cruise eivät ole makuuni. Nykyisistä iskee Jake Gyllenhaal ja eräs vaalea mies, joka on useissa elokuvissa, mutta nimeä en muista.
Olisiko se vaalea mies Viggo Mortensen? Nimittäin jos tykkäät Jakesta, voisit tykätä Viggostakin 😊
No nyt ei ole enää Robert Redfordia...kuoli eilen.
No ei nyt varsinaisesti mutta menettelee. Vanhana kyllä aivan karsea.
Olen aina tykännyt Dustin Hoffmanista. Aivan ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan se, ei käy kieltäminen, jos tykkää hobiteista.
?
179 senttinen. Pidempi kuin k.a . Suomi-mies ainakin.
Oli se vanhanakin komea. Ihme otus.
Makuasia, mutta hyiii ja yöks Gere! Siinä on aina ollut jotain todella vastenmielistä, jotain pedofiilimäistä tai muuta.
Kukaan ei ole kehunutkaan John Travoltaa tai sen paremmin Nicholas Gagea, mutta nuo ovat samaa sarjaa Geren kanssa. Vanhetessaan aina vaan kauheampia, en voi katsoa näitten leffoja!