"Muutaisitte takaisin tänne , täällä on halpoja taloja ja saisin tytöt useammin kylään "
Pitikin kertoa äidille että etsimme omaa taloa, nyt haluaa että muuttasimme takaisin kotikylääni. Siis kirjaimellisesti kylä, kirkonkylä jossa juopot pitää paikan ainoaa baaria pystyssä, kirjasto lakkautettiin, koulu on lakkautusuhan alla ja kaikki joilla on ikää ja järkeä päässä häipyvät. Varmasti saa halpoja taloja kun vanhukset kuolevat tai eivät pärjää enää ok-talossa . Tarjontaa on enemmän kuin ostajia.
Kommentit (6)
Minä taas erehdyin kertomaan tyttärelle, että jouluna on 2 vko lomaa. heti alkoi valitus, että tulisitte tänne, täällä pitää siivoja.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä mä äitisi pointin ymmärrän. Onkohan edesihan tosissaan vai haaveileeko vain?
Kyllä tuntuu olevan ihan tosissaan . A.P
Itsekkäät isovanhemmat. Ei haittaa, vaikka te jäi sitte työttömyydestä kärsivälle muuttotappiokunnalle velkaisen mutta arvottoman ok-talon kanssa, mutta HEILLÄ olisi mukavampaa.
Miten käy miehen työpaikan tai tyttöjemme koulun jos muutamme 25 km päähän paikkaan , jossa kaikki lakkautetaan? Kun olin lapsi siellä oli kirjasto, kaksi kauppaa, apteekki , neuvola ja posti , nyt noista jäljellä enää toinen kauppa. A.P
Pelottaa muuten tuo vanhempien talokin, jos joskus tulee aika myydä se ja vielä jos myynti saatuisi jäämään harteilleni , niin miten kukaan ostaa tiilirumiluksen valesokkeileineen... Lapsuus siellä oli ihana mutta se on silti karsea 70-luvun jäänne muuttotappio-paikkakunnalla . A.P
No kyllä mä äitisi pointin ymmärrän. Onkohan edesihan tosissaan vai haaveileeko vain?