Sinä joka kävit ajokortin muttet koskaan aja autoa
Kommentit (12)
Käyttäessäni itselleni ajokorttia tuloksena oli kiljua.
Eiköhän se johdu siitä, että ajokortin kävimisestä ei seuraa ajo-oikeutta. Pitää suorittaa ajokoe ja yleensä ennen sitä käydä ajokoulu tai vastaava.
Muutettuani Helsinkiin myin auton pois. Ei tarvi autoa täällä kantakupungissa asuessa.
En ole käynyt ajokorttia, vaikka minulla sellainen onkin.
Minä kävin lahjakortin, jotta voin vastaanottaa lahjoja.
ei ajokorttia mitenkään voi käydä. Vai käytkö myös kirjastokortin, pankkikortin....
Ajoin ajokortin pikkukaupungissa ja ihan kai vaan siksi, että se oli tapana. Muutin kuitenkin Helsinkiin 18-vuotiaana kohta kortin saamisen jälkeen, enkä täällä ole autoa tarvinnut. Pääsen kävellen joka paikkaan, tai jos on kurja sää, menen ratikalla.
Asun suuren kaupungin keskustassa enkä omista autoa. Olen ajanut viimeksi autoa yli neljä vuotta sitten, kun asuin vielä pienellä paikkakunnalla.
M30
Koska asun ja elän tällä hetkellä paikassa, josta voin kätevästi kulkea ja mennä tarpeitteni mukaan jalkaisin, e. joko kävellen tai pyörällä; toisinaan kuljen myös taksilla tai bussilla (jne)
En viitsi ajaa autolla lyhyitä matkoja. Eli käytännössä en juuri koskaan kulje omalla autolla. - Jos ajattelisin vain ja ainoastaan taloudellisesti minun kannattaisi kokonaan luopua autosta ja tarvittaessa vuokrata auto käyttööni, jos tai kun sitä kokisin tarvitsevani.
Epilepsiasta.