Doc Martinin viimeinen tuotantokausi alkaa pian. Aiotko katsoa? Linkki
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2019/11/15/doc-martin-suosikkisarjan-9-ka…
Minua ärsyttää, että siinä on vain 8 jaksoa!
Naurettavan lyhyt pätkä.
Tylsää, että on viimeinen. Se on niin valtavan hauska ja värikäs. Maisemat ovat niin hienot ja erikoiset.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En aio. Mikään ei ärsytä yhtä paljon kuin vahingossa raskaaksi tulevat aikuiset.
Anteeksi, mutta vähän naurattaa. Voin kuvitella millaista raivoa minä sinussa herätän: kolme vahinkolasta. Kaksi pillereillä (ei unohduksia) ja yksi kierukalla. Toiset on vaan helpommin raskaaksi tulevaa sorttia ilmeisesti :D
Kannattaisi käyttää tuplaehkäisyä.
Kuinka en tullutkaan sitä ajatelleeksi! Minäpä otan heti käyttöön. Eiku hei, eihän se tosiaan enää mitään auta.
Arno Kotroa vapaasti lainaten: jälkiviisauskin on kai parempaa kuin jälkityhmyys. Että :'D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En aio. Mikään ei ärsytä yhtä paljon kuin vahingossa raskaaksi tulevat aikuiset.
Anteeksi, mutta vähän naurattaa. Voin kuvitella millaista raivoa minä sinussa herätän: kolme vahinkolasta. Kaksi pillereillä (ei unohduksia) ja yksi kierukalla. Toiset on vaan helpommin raskaaksi tulevaa sorttia ilmeisesti :D
Kannattaisi käyttää tuplaehkäisyä.
Kuinka en tullutkaan sitä ajatelleeksi! Minäpä otan heti käyttöön. Eiku hei, eihän se tosiaan enää mitään auta.
Arno Kotroa vapaasti lainaten: jälkiviisauskin on kai parempaa kuin jälkityhmyys. Että :'D
No aik tyhmää, jollet nyt edes ymmärrä käyttää tuplaehkäisyä, ettei tule neljättä.
Ekan jälkeen olisi pitänyt jo aloittaa tuplaehkäisyä.
Onko aspergerillä tunteita?
Voiko aspergeria muka kehittää tunteellisemmaksi, mikä oli esim hänen pariterapiansa tarkoitus.