Yksipuolinen rakastuminen
Oletko koskaan rakastunut toiseen ja luullut, että hänelläkin on tunteita sinua kohtaan? Ihastuin tai jopa rakastuin tuttavaani ja luulin, että hänkin oli ihastunut minuun, sillä hän vaikutti aina tosi ilahtuneelta minut nähdessään ja hymyili ja katsoi silmiin. Mutta nyt hän on lähes ilkeä, sanoo vain ”ok” vähän ivallisella äänellä kommentteihini eikä halua enää edes olla läheisyydessäni. Eikä katso enää edes silmiin. Muutos tapahtui viikossa. Miten tämä voi olla mahdollista? Nyt on sellainen olo, että olen kuvitellut kaiken aiemman.
Kommentit (6)
Tapahtuiko jotain? Teit sä jotain tai sanoitko sä jotain? Tai jätitkö tekemättä, sanomatta?
Hän on keskustellut sinua koskevista asioista ystävän kummin kaverin koiran kanssa joka kylän pahin seläntakanahaukkuja.
Mahkut meni..
Ehkä huomasi ihastuksesi. On nyt ilkeä, koska pelkää antaneensa aiemmin vääriä signaaleja. Haluaa nyt varmistaa, ettet vain kuvittele mitään.
Olen, montakin kertaa. Eikä uutiset siitä auta et haukutaan sinkkuja ja lapsettomia...
Haluaisin perustaa perheen, jos joku mies mua rakastaisi mutta kun ei kukaan rakasta aidosti, olen vaan korvike jollekin parempaa odotellessa...
Olen kiltti, vähän lapsenmielinen, mukava, en petä(mitä moni nainen tekee ja miehet), en polta, juon tosi tosi harvoin
En ymmärrä miksi miehille ei kelpaa, en ole edes kovin ruma. En ole tämän päivän kauneus käsityksen näköinen, en meikkaa ja käytän silmälaseja, mutta en ole mikään susiruma
En uskalla enää yrittää, edes treffata koska tiedän että siitäkään tuskin tulisi mitään
Toinen voi pitää sinusta ystävänä, mutta ei halua suhdetta kanssasi.