Yhteydenpito eron jälkeen
Epäselvän eron jälkeen tapailu ja yhteydenpito ei loppunut. Miksi mies aluksi halusi pari vuotta suhteen ja sitten perääntyi.
Kommentit (15)
Kysy mieheltä, että mitä se sinussa vielä roikkuu, jos erota halusi.
Aina kun olen sanonut hänelle että parempi ettei olla tekemisissä niin kertoo tunteistaan miten olin parasta mitä hänelle on tapahtunut jne ja sitten se saa jäämään..
Vierailija kirjoitti:
Aina kun olen sanonut hänelle että parempi ettei olla tekemisissä niin kertoo tunteistaan miten olin parasta mitä hänelle on tapahtunut jne ja sitten se saa jäämään..
Joopajoo. Mutta onko mies parasta mitä SINULLE on tapahtunut. Et kai sä parisuhteessa on koska toinen haluaa, vaan koska itse haluat.
Ex joskus halusi lopettaa suhteen kun "halusi oman elämän". Koitin pitkään puhua järkeä ja ihmettelin, kuinka mä sitä elämää olen estämässä. Ei ollut kyse toisesta naisesta, lätkä oli vaan pääsään niin että haluaa jotain uutta määrittelemätöntä "elämää".
Halusi välttämättä pysyä kaverina ja olla yhteydessä kuitenkin. Totesin että ei ole tapana roikkua eksissä kun itselle se nimenomaan estää sitä uutta elämää ja katkaisin yhteydet.
Pari kuukautta se jaksoi katsella sitä elämäänsä itsenäisenä ja tuli häntä koipien välissä itkemään mua takas :D
Keskity itsees äläkä anna miehen härnätä. Se ei itsekään tiedä mitä haluaa.
Lopeta se suhde. Tollasten miesten tai naisten kanssa asiat ei tuu koskaan menee mihinkään. Niillä voi olla jotaan pelkoja sitoutumiseen tai vou olla olematta. Voi olla, ettei uskalla olla yksinkään ja kertoo "tunteistaan", mutta ei halua sitoutua, koska ei oikeesti rakasta, ja voi olla ettwi asia oo näin. Jos mies tai nainen puhuu ja tekee yhtä ja toista ja mitä sattuuu, ni sillon siitä ei saa ikinä selvää, ellei ne kasva ihmisinä. Ja se kasvu ei tuu tapahtumaan suhteessa, joka mahdollistaa soutamisen ha huopaamisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopajoo. Mutta onko mies parasta mitä SINULLE on tapahtunut. Et kai sä parisuhteessa on koska toinen haluaa, vaan koska itse haluat.
Siihen asti oli parasta, kunnes häneltä täyskäännös.
Vaikea ymmärtää että ihminen jonka kuvittelet tuntevasi muuttaakin mielensä. Takana epäonnistumisia mutta ei sitä ajatellut niiden vaikuttavan, mutta niin kuitenkin kävi. Toiveikas ajattelu taitaa olla nyt turhaa..
Oma vähän vastaava kokemus. Mies ei halunnu vakavaa. Itelle sopi myös kevyt homma, joten jatkettiin. Lopulta siitä tuli miehen puolelta tosi seurustelumaista. Se makso ravintolaruokia mulle, esitteli kavereilleen, anto lahjoja jotka liittyy enemmän seurusteluun tai ystävyyteen kuin seksisuhteeseen... Ei kuitenkaan halunnut vakavaa siltikään, koska etsi elämässään jotakin määrittelemätöntä. Lopetin suhteen, koska tajusin, etten voi koskaan olla sen kanssa rennosti ja nauttia vaan hetken "huumasta". Oltiin muutama kuukausi ilman yhteydenpitoa ja halusin vaan tietää mitä sille kuuluu. Kysyin ja seurasi kaipailut miehen puolelta. Jätin homman siihen, koska aattelin, että jos se haluaa suhdetta ni on sen tehtävä edetä asian suhteen. Lisäks itseä ei kiinnosta pätkääkään enää semmoset sekoilut, joissa toisesta ei ota selvää ollenkaan.
Eli tarinan opetus, epäselvästä ei ote selvää ellei se selvitä itelleen asioita ja mitä se ite haluaa. Joten parempi heittää hyvästit eoäselville, keskittyy itteensä ja tavata sit joku joka ei oo epäselvä. :)
9 jatkaa se myös alkujaan selitti, ettei uskalla yrittää vakavaa. Eli menneisyys voi vaikuttaa paljon, mutta sille ei voi mitään. Se on sen toisen homma selvittää menneisyyden luomat pelot.
Kuulostaa niin tutulta. Rakastuneena on vain niin vaikea takoa järkeä päähän..
Vierailija kirjoitti:
Ex joskus halusi lopettaa suhteen kun "halusi oman elämän". Koitin pitkään puhua järkeä ja ihmettelin, kuinka mä sitä elämää olen estämässä. Ei ollut kyse toisesta naisesta, lätkä oli vaan pääsään niin että haluaa jotain uutta määrittelemätöntä "elämää".
Halusi välttämättä pysyä kaverina ja olla yhteydessä kuitenkin. Totesin että ei ole tapana roikkua eksissä kun itselle se nimenomaan estää sitä uutta elämää ja katkaisin yhteydet.
Pari kuukautta se jaksoi katsella sitä elämäänsä itsenäisenä ja tuli häntä koipien välissä itkemään mua takas :D
Keskity itsees äläkä anna miehen härnätä. Se ei itsekään tiedä mitä haluaa.
No et varmaankaan ottanut takaisin!!?
Ite olen antanut miehelle jo vajaa pari vuotta aikaa jotta tietäisi mitä haluaa
Et ollutkaan niin unelma mitä mies oli päässään tehnyt. Kannattaa tuollaisissa tapauksissa pistää joko kokonaan poikki tai mennä yhteen eikä pitää itseään löysässä hirressä.