Jos voisit mennä lounaalle kenen tahansa kanssa, elävän tai kuolleen, niin kenet valitsisit?
Kommentit (40)
Av-mamma lounaalla Jeesuksen kanssa.
Av-M. Kivan tuntunen paikka.
J. Joo, taidan ottaa falafelia, mä on tykänny siitä ihan Galilean ajoista lähtien.
Av. M. Mulle sama.
J. Ootko käyny täällä ennen?
Av. M. En.
J. En mäkään.
Av. M. Ootko kattonu Tuurin kyläkauppiasta?
J. Totta kai. Tulee vähän mieleen Pietari siitä Keskisestä. Jotenkin samanlaiset silmäpussit.
Av. M. Se on hyvä ihminen ja hieno paikka se Kyläkauppa.
J. Joo. Muistuttaa Jerusalemin temppeliä.
Mums mums. Ähkinää syödessä.
J. Oli kiva nähä. Nyt pitää mennä. Ihan vitunmoinen kiire töissä. Täytyy painaa ihan sikana, kun maailman tilanne on mitä on.
Av. M. Munkin mielestä oli kiva nähä.
J. Pistä viestiä jos haluut vaikka joku ilta kaljalle.
Av. M. Ok. Moikka.
Miksi Jeesuksen kanssa pitäisi mennä jonnekin lounaalle, hänhän tunnetusti voi loihtia kalaleipäaterian vaikka ihan tyhjästä. Ja jos sattuisi vaikka satamaan, hän voisi muuttaa veden viiniksi.
Lucifer voisi olla mielenkiintoinen, tosin se olisi lounas yksin, sillä Lucy on satuolento.
Okei, otetaan vaikka yksi todella kuuluisa Suomalainen selvittämättömän murhan uhri, eli Kyllikki Saari. Kysyisin kaikki mahdolliset tiedot, ja miten voisi löytää todisteet tekijää vastaan. Voisi olla traumaattinen lounas Kyllikille, käydä kaikki uudelleen läpi, mutta elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu jonkun kanssa syömään meneminen on? Kebabit huiviin ja sitten moikka. Eikö olis mukavampi istuskella vaikka muuten van juttelemassa jonkun kanssa. Tuleeko tää lounas-fetissi jostain ameriikasta?
Se syöminenhän tässä se pointti oliki. Idiootti!! Asperger..?
Joka toista haukkuu on itse se?
Sairauksien käyttäminen haukkumasanoina on tyylitöntä, jos et sattunut tietämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu jonkun kanssa syömään meneminen on? Kebabit huiviin ja sitten moikka. Eikö olis mukavampi istuskella vaikka muuten van juttelemassa jonkun kanssa. Tuleeko tää lounas-fetissi jostain ameriikasta?
Jos se ei ollut pointti, niin mikset vain kysynyt, että kenet haluaisit tavata?
Aspergerin kanssa olis kiva käydä lounaalla. Voisin kysellä vähän, että miten hän tuon diagnoosin kehitteli.
Oho. Mun vastaus ei tullut näkyville. Koska siinä mainittiin henkilö jonka nimeä ei saa mainita.
Olisin halunnut erään saksalaisen hirmuhallitsijan kanssa lounastaa koska haluaisin tietää olisiko teot olleet estettävissä. Olisinko voinut vaikuttaa historian kulkuun
Siskoni. Asuu satojen kilometrien päässä, nähdään ihan liian harvoin.
Jos edesmennyt rakas äitini olisi vielä täällä, niin ehdottomasti myös hänen. Mentäisiin kolmistaan syömään, äiti ja aikuiset tyttäret.
Martti Ahtisaaren. Kunnioitan hänen työtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaasastako kiusataan autisteja? Teillähän sairaiden ja erilaisten kiusaamiseen ollaan ihan erikoistuttu!
Isoäitini, joka kuoli, kun olin 2v.
Oikeastaan haluaisin mennä kaikkien isovanhempieni kanssa yhtäaikaa. He ovat jo kuolleet aika kauan sitten.
Vierailija kirjoitti:
Aspergerin kanssa olis kiva käydä lounaalla. Voisin kysellä vähän, että miten hän tuon diagnoosin kehitteli.
Olen ilmoittanut sinut kiusaamisesta ylläpitoon.
Sisällissodassa kadonneen sukulaiseni. Haluaisin tietää mitä hänelle oikein kävi.
Miehen joka jätti minut. Enkä tiedä miksi, hän vain katosi 20 vuoden jälkeen. Elämäni rakkaus.
Li Andessonin. Uskon, että hän olisi todella kivaa juttuseuraa.
Valitettavasti en voi mennä lounaalle.