Mitä koulutetut alle nelikymppiset sinkkunaiset tekee viikonloppuisin?
Miksi tapaan kaikkialla vain miehiä? Tänäänkin olin tapahtumassa, jossa oli koulutettuja 25-45v sinkkunaisia ( taatusti osa niistä oli sinkkunaisia, kyseisessä tapahtumassa oli paljon uralleen/ opiskeluilleen paljon elämästään laittaneita naisia). Tapahtuman jälkeen oli jälkitilaisuus, jossa ajattelin tutustuvani tapahtumassa olleisiin naisiin. Eikö mitä? Jälkitilaisuuteen tuli enimmäkseen miehiä, vaikka tapahtumassa oli miesvähemmistö, ja vaikka viiniä/ kaljaa sai ekan lasillisen ilmaiseksi. Jälkitilaisuuteen tulleista naisista 100%:lla oli sormus sormessa.
Mitä halvattua oikeasti? Olen oikein yrittämällä yrittänyt päätyä tilaisuuksiin, joissa voisi tavata sinkkunaisia, ja sitten käy tällaista? Voisin kertoa muita vastaavia tarinoita, mutta eiköhän tuo riitä esimerkiksi.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap kuvittelet että tämän ikäiset sinkkunaiset erityisesti haluaisi parisuhteen? Elämä on helpompaa ilman miestä.
Koska uskon, että naiset on nykyään vähän kuin pakotettuja pitämään "itsenäisen sinkkunaisen joka ei tarvi miehiltä muuta kuin munaa" -roolia yllä. Naiset siis pakottavat toisiaan. En kuitenkaan usko, että lähellekään kaikki tuolta kuvaukselta ulospäin vaikuttavat naiset loppujen lopuksi ovat todella tyytyväisiä rooliinsa.
t. A´P
Olet kyllä ihan kujalla tästä jutusta. Kyse on siitä että 35+ -ikäisenä on ehtinyt olla takana useampi parisuhde ja mieskokemus. Ja kun ne kokemukset on voittopuolisesti miinusmerkkisiä, niin sitä ei enää jaksa yrittää. Ei jaksa enää pettyä uudelleen, ei jaksa enää ottaa riesakseen taas yhtä miestä, joka haluaa naisen tekevän kaikki kotityöt. Ja joo, ei kaikki miehet ole huonoja miehiä, mutta niin moni on, että ei jaksa enää etsiä sitä hyvää neulaa isosta huonojen heinien heinäsuovasta. Ihan oikeasti haluaa olla yksin siinä vaiheessa.
Kerrotko sitten miksi parikin (sormuksetonta) naista katseli minua vaivihkaa useaan otteeseen päivällä siellä seminaarissa, mutta eivät tulleet juomaan ilmaista viinaa?
t. AP
Ehkä näkivät jotain kiinnostavaa takanasi ;)
Tai sitten kuluttivat vain aikaa. Tai tykkäsivät katsoa ilman sen kummempaa ajatusta taustalla.
P.S. Itse olen sormukseton, mutta minulla on avomies ja kaksi lasta. Tykkään katsella miehiä kongresseissa. Mutta siihen se jää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap kuvittelet että tämän ikäiset sinkkunaiset erityisesti haluaisi parisuhteen? Elämä on helpompaa ilman miestä.
Koska uskon, että naiset on nykyään vähän kuin pakotettuja pitämään "itsenäisen sinkkunaisen joka ei tarvi miehiltä muuta kuin munaa" -roolia yllä. Naiset siis pakottavat toisiaan. En kuitenkaan usko, että lähellekään kaikki tuolta kuvaukselta ulospäin vaikuttavat naiset loppujen lopuksi ovat todella tyytyväisiä rooliinsa.
t. A´P
Olet kyllä ihan kujalla tästä jutusta. Kyse on siitä että 35+ -ikäisenä on ehtinyt olla takana useampi parisuhde ja mieskokemus. Ja kun ne kokemukset on voittopuolisesti miinusmerkkisiä, niin sitä ei enää jaksa yrittää. Ei jaksa enää pettyä uudelleen, ei jaksa enää ottaa riesakseen taas yhtä miestä, joka haluaa naisen tekevän kaikki kotityöt. Ja joo, ei kaikki miehet ole huonoja miehiä, mutta niin moni on, että ei jaksa enää etsiä sitä hyvää neulaa isosta huonojen heinien heinäsuovasta. Ihan oikeasti haluaa olla yksin siinä vaiheessa.
Kerrotko sitten miksi parikin (sormuksetonta) naista katseli minua vaivihkaa useaan otteeseen päivällä siellä seminaarissa, mutta eivät tulleet juomaan ilmaista viinaa?
t. AP
Anteeksi mitä? Miksi ihmeessä pitäisi juoda viinaa? En joisi vaikka saisin ämpärillisen ilmaista.
Ja miten se liittyy viinan juontiin jos on kiinnostunut jostain? Etkö uskalla lähestyä ilman viinaa vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn perjantaisin töitten jälkeen kirjastossa. Ajan kanssa haahuilen ja tutkin ja etsin lukemista. Sitten lainaan pari kirjaa, menen kotiin ja vietän mukavan viikonlopun nenä kiinni kirjassa. Ihan yksin nauttien.
Miksei sinulle kelpaa mies, joka arvostaa lukevaa naista?
t. AP
Noh, ensin katsoin yhtä miestä 20 vuotta, hoidin työn ja kodin ja lapsen. Kun lapsi lähti maailmalle, lähdin minäkin. Orjana olo sai loppua ja halusin elää vain itselleni. Se oli ihanaa! Kukaan ei enää märise yhtään mistään, ei tarvitse siivota koko ajan toisen sotkuja tai jakaa rahojaan sellaisen ihmisen kanssa, jolta kaikki rahat hupenevat kuin vesi hanhen selästä. Elämäni paras päätös suorastaan.
Kyllähän välillä olisi mukava saada juttuseuraakin tai vaikka sellainen eri osoitteessa asuva kumppani. Minä pidän yksinolosta mutta en yksinäisyydestä. Olen ihan älykäs ihminen mutta luonteeltani hiljainen ja arka enkä mikään räiskyvä luonne, joka helposti tutustuu muihin. Ei ole tuolla kirjastossa tullut vielä vastaan sitä lukevaa naista arvostavaa miestä, joka haluaisi tutustua. Seksiäkään en ole saanut vuosiin, mutta onneksi mitä vähemmän saa, sitä vähemmän sitä tarvitsee. Ei ole enää mielessä joka päivä eikä edes joka viikko.
Onko tällä palstalla yhtään muita naisia kuin niitä, jotka on olleet liitossa jonkun teininä valitun komean juntin kanssa, ja nyttemmin erottuaan kieltäytyvät tutustumasta miehiin, kun epäilevät että kaikki miehet on samanlaisia juntteja kuin se komistus-ex?
t. AP
En minä epäile, että kaikki ovat sellaisia. Haluan vain olla rauhassa ja levätä ihmissuhteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. A´P
t. AP
Katsoivat että parempi pysyä pois kun siellä on taas vaihteeksi kaikilla miehillä pllunkiilto silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotona lepäämässä, lukemassa hyvää kirjaa, ulkona lenkillä, punttisalilla (women only -sali), käymässä teatterissa/oopperassa/baletissa/museossa/taidemuseossa (Helsingissä on hyvä kulttuuritarjonta), ystävien luona, sukulaisten luona (rakastan sisarentytärtäni ja sisarenpoikaani enemmän kuin MITÄÄN muuta maailmassa).
Miksi tuhlaisin aikaa siihen, että jäisin johonkin epämääräiseen tilaisuuteen ryystämään ilmaista alkoholia? Ei minun tarvitse verkostoitua eikä etsiä kumppania tuollaisista tapahtumista. Kyllä ne paremmat miehet tulevat vastaan siellä kulttuuriharrastusten parissa (teatteri, ooppera, baletti, taidemuseo). Ja jos eivät tule vastaan, niin viihdyn sinkkuna. Tai otan kumppaniksi naisen, jolla on samanlaiset harrastukset kuin itselläni.
Ei parisuhde ole sukupuolielimistä kiinni vaan aivoista.
Käyn taidemuseoissa suht usein, vähintään kerran pariin kuukauteen. Välillä useamminkin. En silti ymmärrä miten voisin tutustua naiseen taidemuseosta. Tarkennatko vähän miten se tapahtuu?
t. AP
Hohhoi, sehän on oikea kaikkien aikojen leffaklisee.
- eri
Missä leffoissa tällaista tapahtuu?
Hohhoi, sehän on oikea kaikkien aikojen leffaklisee.
- eri