Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin tavaraa tarvitaan, minusta on kiva kun ei uusissa asunnoissa ole säilytystilaa.

Vierailija
15.11.2019 |

Lakkaa ostamasta ja hankiutuu eroon tavaroista, kämppä pysyy aina siistinä.

Kommentit (26)

21/26 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on elokuva\tv sarja\peli kokoelmia, kyllä ihan dvd\bd muodossa, en lopeta näiden keräilyä tai pitämistä sentakia kun jonnet aivopiereilee...

Ja kyllä mulla on myös netflix ja viaplay, mutta ei sieltä löydy kaikkea mitä haluan katsella, ja ne myös poistuu sieltä aikanaan, itse ostamat säilyy huomattavasti paremmin, ja sitten niistä parhaimmat jäänee jälkikasvulle, koska heidän aikanaan ei näitä helmiä todellakaan enään ole saatavilla.

Vierailija
22/26 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsiperheessä tarvetta on erityisesti urheiluvälineille ja eri säiden ulkoiluvaatteille. En myöskään ala noita myydä missään kirppiksellä ja hankkia vuoden päästä seuraavalle uusia ja sama kolmannen kohdalla, vaan kyllä ne on säilössä nuorempaa varten. Onneksi taloa rakentaessa oli mahdollista huomioida juuri nämä meidän säilytystarpeet, vaikka loppupeleissä voi tietty olla että kamojen jatkuva uusiminen olisi halvempaa kuin kaksi neliötä säilytystilaa niille, mutta säästyy ainakin mun hermot. Muutoin olen periaatteessa samaa mieltä siitä että astioita ja vaatteita monella on turhaa, me olemme antaneet noita muistaakseni hope ry:lle kun oli yhteen mennessä kummallakin just mummolta saadut jämäastiastot, näistä toinen siis edelleenkin käytössä. Tavaraa saa käytettynä halvalla tai ilmaiseksi kun ihmisillä on sitä liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on vain kätevää, että on vaikka ruokakomero johon mahtuu kymmenen pakettia kahvia. Tämän voi toistaa muillekin hyvin säilyville elintarvikkeille. Minulle tuo on osa olemisen sietämätöntä keveyttä eikä rasitusta.

Vierailija
24/26 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut joissakin uusissa asunnoissa, ja niissä on yleensä kokonainen puupaneloitu huone keskellä asuntoa, jonka voi täyttää romulla. Siellä on nurkassa vielä lämmityslaitekin, joten jos haluaa vaikka tappaa tekstiileistään täit yms., ei muuta kuin lämmitin päälle ja se on siinä.

Vierailija
25/26 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kakkosasunto, jossa ei todellakaan ole mitään tarpeetonta. Hankinnat on mietitty tyyliin: ruuanvalmistukseen teräskattila ja kasari joka toimii sekä pannuna että kattilana.

Ekana hommattiin iso liukuovikomero, koska tullessa jokaisella on kassillinen vaatetta ja haluan ne kassit viikoksi pois silmistä. Olkkarissa on vuodesohva, joten petivaatteet pitää saada päiväksi säilytykseen. Vessan kaappi on täynnä vaikka siellä on vain tarpeellinen eikä lainkaan varastoa, uusi ostetaan kun edellinen loppuu. Paitsi paskapaperi, sitä on paketillinen. Siivouskomerossakin on imuri, rätit, rikkasetti, pesuaine, ämpäri pikkupyykin pesuun, pyykinpesuaine, kuivausteline....

Lapsella on leluja. Varastoon kertyy sukset, pyörät (näitä ei voi kuljettaa joka kerta edestakaisin koko perheelle).

Pyyhkeitä, lakanoita on oltava pari varalle jos käytössä oleville tapahtuu jotain. Kun sitä pesukonetta ei ole, joten kaupastakaan ei voi hakea.

Johonkin laatikkoon on kiva laittaa lompakot, avaimet, laturit.....

Vietetään siellä usein joulu ja pääsiäinen, mieluumin säilytystilaa kuin kuljettaa koristeet edestakas.

Vierailija
26/26 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän vanhoissakaan asunnoissa ole liikaa komeroita...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme