Lue keskustelun säännöt.
Apua. Olisi mahdollisuus ostaa kuolinpesältä unelma-asuntoni, mutta ei varaa rempata sitä. Mitä teen?
15.11.2019 |
Kuolinpesältä jossa olen itsekin perijä, on asunto tulossa myyntiin. Minulla olisi mahdollisuus lunastaa se, mutta rahaa ei jäisi enää isoon remonttiin. Asunto ei ole niin hyvässä kunnossa. Mitä teen..?
Remppaanko myöhemmin vai annanko mennä ohi?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Arvostan retroa ja yrittäisin säilyttää mahdollisimman paljon alkuperäistä, jos tykkäät. Ei kaiken tarvi olla uutta.
Kasariratkaisut tapetteineen joissa nikotiinitahroja ei vaan ole mulle
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Arvostan retroa ja yrittäisin säilyttää mahdollisimman paljon alkuperäistä, jos tykkäät. Ei kaiken tarvi olla uutta.