kuka laulaa?
Tietääkö joku, kuka laulaa Tokmannin joulumainoksessa, "Huomenta Suomi hyvin pyyhkii"?
Kommentit (23)
Kiinnostaisi tietää. En tunne näitä kaikkia nykylaulajia muttei tule mieleen kuka se voisi olla.
On siinä aika naisellinen ääni miehellä
Vierailija kirjoitti:
On siinä aika naisellinen ääni miehellä
juha tapio tässäkin siis? (kuten suomipopin mainoksessa)
Vierailija kirjoitti:
Emma von Weissenberg
Hm, tokmanni väittää (youtubessa) että laulaja on tämänniminen muttei tunnu olevan kovinkaan tunnettu. Ehkä siis lahjakas amatööri tai salanimi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emma von Weissenberg
Hm, tokmanni väittää (youtubessa) että laulaja on tämänniminen muttei tunnu olevan kovinkaan tunnettu. Ehkä siis lahjakas amatööri tai salanimi?
Eikö mainoslauluja saa ottaa laulamaan kuin tunnettuja artisteja?
Hyvin usein mainoksissa käytetään tuotantofirman henkilökunnan siskonkaimantuttua, perheenjäseniä ja naapureita. Tulevat halvemmaksi kuin ammattiesiintyjät, ja on aina tuoreita naamoja.
Ukko37 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emma von Weissenberg
Eikö mainoslauluja saa ottaa laulamaan kuin tunnettuja artisteja?
Hyvin usein mainoksissa käytetään tuotantofirman henkilökunnan siskonkaimantuttua, perheenjäseniä ja naapureita. Tulevat halvemmaksi kuin ammattiesiintyjät, ja on aina tuoreita naamoja.
Ei tuo ollut syytös tai arvostelua. Sitäpaitsi hyvinhän tuo tuntuu sujuneen kun porukka kyselee pitkin ja poikin että kuka laulaa. Ehkä tästä laulajasta kuullaan vielä.
Höh, minä luulin että se on Mira Luoti :/
Kamalin tulkinta ever hienosta biisistä :(
Emma von Weissenberg näyttää olevan ihan oikea henkilö ja muusikko siitä päätellen, että suomalainen Wihurin säätiö on myötänyt hänelle apurahan Berklee School of Musicissa opiskeluun.
Minun korvaani kuulostaa Maija Vilkkumaalta.
Kirkas ääni kuin Meiju Suvaksella. Lukitsen vaihtoehdon c Lea Laven.
Vierailija kirjoitti:
Hupsista, erehdyin mainoksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hupsista, erehdyin mainoksesta.
Ai toi jonka kuuntelin olikin viimevuodelta.
Enpä tiedäkään mistä mainoksesta nyt puhutaankaan.
Entä kuka laulaa joulun 2020 version, naislaulaja? Tylsä ääni ja miksioimiksi taas yksi itkuvirreksi väännetty sovitus ihan menevästä biisistä? Tiedetään että on pimeää ja ankeaa mutta onko aivan mahdotonta tehdä versioista vähän vähemmän itsarin harkintaa edistäviä?
Inhoan yli kaiken vuoden 2021 version laulajaa. En mene Tokmanniin kyseisen mainoksen takia. En ole ostanut kertaakaan Fairyakaan, koska 70- luvulla oli niin ärsyttävä mainos.
Mainoksissa pitäis olla lopputekstit, jossa lueteltaisiin näyttelijät, musiikit ja niiden tekijät ym...
Laitan aina äänettömälle kun tuo mainos tulee, en kestä että tuo laulu on pilattu hentoisella naisäänellä joka laulaa ”minä tein sen minkä aikaMIES vain voi” !?!?! Tuo laulu kuuluu ehdottomasti miehekkäälle miesäänelle!
Tykkään laulajasta paljon. ihanan raikas laulaja-