Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mollaava sukulainen

Vierailija
15.11.2019 |

Minulla on lähisukulainen joka aina jotenkin piilottaa piikkejä puheisiinsa.

Tyyliin: olen koulutukseltani FM ja hän jaksaa aina mainita miten heidän firmassaan on sihteerinä FM että ”pilipalitutkinto”.

Minulla on kaksi adoptiolasta ja hän kertoilee aina miten heidän alueellaan kaikki kaupan kassat on tuonmaalaisia.

Meillä oli vaihto-oppilas joka muutti kuukautta ennen lähtöään kaverinsa perrheeseen koska halusi olla Helsingissä sen loppuajan ja me asuimme mökillä. Välit on hyvät ja olemme tavanneet sen jälkeenkin monesti. Lähisukulaiseni sai tämän väännettyä niin ettei minusta olisi ollut host äidiksi.

Teetin remonttia ja sukulainen halusi että annan remppamieheni yhteystiedot. Teetti tällä jotain ja suututti ko remppaajan niin ettei tuoe enää meillekään ja nyt sitten nalkuttaa minulle siitä remontistaan joka kerta

Mökistämme sanoi että oli mörskä ennen maaalaamista ja raahasi sinne metsurin kysymättä meiltä mitään.

Inventpi kotonani aina ja väittää ihan itse ostamiani kirjoja ja kaluateita perityiksi jotka on pimitetty häneltä.

Aina jaksaa nälviä miten tyttäeeni on tyhmä kympin tyttö joka ei työelämässä pärjää ja että en saisi hiostaa lasta

Onko tällaisen ihmisen kanssa pakko olla tekemisissä? Olen puutunut tuohon itsnei tölvimiseen mutta en jaksaisi laittaa tätä lapsillekin perinnöksi.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään pakko olla tekemisissä, itsekin katkaisin välit samalla tavalla käyttäytyvään sukulaiseen. Aikansa valitti äidilleni että kylläpä tuo teidän ”Tiina” on niin huonokäytöksinen kun ei pidä yhteyttä, mutta äitinikin oli vaan todennut että mietipä itse minkä takia ei pidä. Elämänlaatu parani 100%, ei kusipäisyyttä tarvitse sietää minkään sukulaisuuden vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla