Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Se tunne kun nuoruuden ihastus on siitetty....

Vierailija
15.11.2019 |

Tuntuu pahalta, mies.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten hän olisi voinut olla olemassa, jos häntä ei olisi siitetty??

Siis tarkoitan, että joku on astunut hänet ja johti siitokseen.

AP

Eli hän on parisuhteessa, onnellinen ja saamassa perheenlisäystä? Ja sinä surkuttelet kun et ole tuon (toivon mukaan) täysjärkisen miehen tilalla, suhtautumassa naiseen kuin tuotantoeläimeen? eri

Vierailija
22/40 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä oikeasti vahingoniloinen. Taas yksi, joka itkee sen ensirakkauden perään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on täynnä hyviä naisia.

Suomi on täynnä myös häiriintyneitä miehiä...

Vierailija
24/40 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraava kierros niin hän on yh. On KAMALLAA kun nuoruuden ihastus on YH!!! Pilua on viimein tyrkyllä mutta hintana lahkeissa äp. ärä...

Mä voin näin vanhana, entisenä yh:na kertoa, että ette te valikoidu sille toisellekaan kierrokselle, ei hätää. Pilukin menee omia teitään. :D

Vierailija
25/40 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa nyt vittu haaveilemasta lampaista. Hakeudu hoitoon.

Vierailija
26/40 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla nopea, ja monasti kohdalle tuleekin tyyliin yksi sänssi napata herkku, ennen kuin joku muu ehtii nappaamaan!

Vierailija
27/40 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susta ei siihen suhteeseen taikka rakasteluun ois ollutkaan kun oot jäänyt jonnekin yläkoulu tasolle henkisesti.

Onko nää vieraita sanoja?

Nainen

Mies

Treffailu

Treffikutsu

Rakastelu

Parisuhde

Vierailija
28/40 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraava kierros niin hän on yh. On KAMALLAA kun nuoruuden ihastus on YH!!! Pilua on viimein tyrkyllä mutta hintana lahkeissa äp. ärä...

Mä voin näin vanhana, entisenä yh:na kertoa, että ette te valikoidu sille toisellekaan kierrokselle, ei hätää. Pilukin menee omia teitään. :D

Kokeneena nuljaskana voin kertoa, että toisella kierroksella saa helposti melkein kaiken mistä on ikinä ennen haaveillutkin. Ensimmäinen kierros on ihan eri juttu. Niin 

Vierailija
29/40 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeneena nuljaskana voin kertoa, että toisella kierroksella saa helposti melkein kaiken mistä on ikinä ennen haaveillutkin. Ensimmäinen kierros on ihan eri juttu. Niin 

Niinhän se on. Ap tosin taitaa jäädä paitsi siitä ensimmäisestäkin. -ed.

Vierailija
30/40 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut se vapautti, en osannut päästää irti mutta kun oli pulla uunissa niin se selkiytti.

Vierailija
31/40 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:sta en tiedä, mutta se tunne on todellinen ja tuskainen. Muistan vieläkin kun näin entisen tyttöystäväni kävelevän miehensä kanssa, heillä oli rattaissa pieni tenava ja hän oli selvästi taas raskaana. Se oli outo sattuma, sillä olin vain käymässä kyseisessä kaupungissa eikä eksänikään asunut siellä. Matkaa molemmilla satoja kilometrejä. Ja yhtäkkiä terassilta näen hänet, naisen joka oli niin kaunis ja fiksu ja kaikkea mitä mies voi haluta. Ja itse ryssin koko homman aikoinaan.

Eksäni ei huomannut minua, mutta hän näytti edelleen kauniilta, ja myös onnelliselta, varmastikin paljon onnellisemmalta kuin minun kanssani koskaan. Olin iloinen hänen puolestaan,mutta toisaalta se myös sattui.

Noh, itsepä olin tyhmä ja päästin hänet aikoinaan lipsahtamaan käsistäni, kun en tajunnut arvostaa sitä, mitä minulla oli. Onnensa hän on täysin ansainnut ja toivon hänelle kaikkea hyvää.

Vierailija
32/40 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:sta en tiedä, mutta se tunne on todellinen ja tuskainen. Muistan vieläkin kun näin entisen tyttöystäväni kävelevän miehensä kanssa, heillä oli rattaissa pieni tenava ja hän oli selvästi taas raskaana. Se oli outo sattuma, sillä olin vain käymässä kyseisessä kaupungissa eikä eksänikään asunut siellä. Matkaa molemmilla satoja kilometrejä. Ja yhtäkkiä terassilta näen hänet, naisen joka oli niin kaunis ja fiksu ja kaikkea mitä mies voi haluta. Ja itse ryssin koko homman aikoinaan.

Eksäni ei huomannut minua, mutta hän näytti edelleen kauniilta, ja myös onnelliselta, varmastikin paljon onnellisemmalta kuin minun kanssani koskaan. Olin iloinen hänen puolestaan,mutta toisaalta se myös sattui.

Noh, itsepä olin tyhmä ja päästin hänet aikoinaan lipsahtamaan käsistäni, kun en tajunnut arvostaa sitä, mitä minulla oli. Onnensa hän on täysin ansainnut ja toivon hänelle kaikkea hyvää.

Ryhdistäytykää ja tarttukaa tilaisuuteen, kun se teille on annettu. Ei tarvitse haikailla.

Vierailija
33/40 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tämä aina sama tyyppi, kun luulee, että siittäminen tarkoittaa raskaaksi saattamista? Lapsia siitetään, ei naisia.

Vierailija
34/40 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit siittänyt ensin.

Juuri näin, turha sitä on nyt enää inistä.

Vierailija
35/40 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti miehet, toimikaa, näyttäkää tunteenne, ei siihen kuole. Ei edes jos saa pakit. Paljon pahempi on haikailla ja kärsiä vielä vuosien jälkeen ja miettiä että entä jos...

Vierailija
36/40 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti miehet, toimikaa, näyttäkää tunteenne, ei siihen kuole. Ei edes jos saa pakit. Paljon pahempi on haikailla ja kärsiä vielä vuosien jälkeen ja miettiä että entä jos...

Älä muuta sano. Itse haikailen vieläkin nuoruuden ensirakkauden perään. Sähköä oli ilmassa, tyttö niiiiiin kaunis ja ihana, katseet pitkiä, jutut kuitenkin ujoja: "miten menee..." tai "käytkö sä vielä ratsastamassa", "hyvin...", "joo...". Tiedän, säälittävää ja olisi pitänyt uskaltaa toimia, eikä pelätä pakkeja. Tiedän, että hän on naimisissa ja lapsiakin on, mutta silti tunteet eivät viilene, liekö koskaan pääsen hänestä kokonaan yli. Vertaan deittejäni tahtomattani aina häneen. Vaikka aikaa on kulunut pelkän hänen nimensä kuuleminen, vaikka kyseessä olisi aivan eri henkilö, aiheuttaa kumman väristyksen. M37

Vierailija
37/40 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se helpottaa. Näin nuoruuteni rakkauden kohteen  taannoin  vuosien jälkeen pysähdyin jutuille ja ei ole kovin kummallisesti mennyt. Lapset "vammaisia" itselläänsä reuma, sairauksia ja pahasti rupsahtanut useasti eronnut. Sillä hetkellä ajattelin, että eipä tässä hullummin ole elämä sujunut, vaikka vanhanapoikana onkin kulkenut. Kivahan sitä on siitellä, mutta jälkikäteen siittämättäjättämispäätöskin voi osittautua viisaaksi.

Vierailija
38/40 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko tämä aina sama tyyppi, kun luulee, että siittäminen tarkoittaa raskaaksi saattamista? Lapsia siitetään, ei naisia.

Ei oikein niitäkään. Vasikoita tai varsoja siitetään....

Vierailija
39/40 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se helpottaa. Näin nuoruuteni rakkauden kohteen  taannoin  vuosien jälkeen pysähdyin jutuille ja ei ole kovin kummallisesti mennyt. Lapset "vammaisia" itselläänsä reuma, sairauksia ja pahasti rupsahtanut useasti eronnut. Sillä hetkellä ajattelin, että eipä tässä hullummin ole elämä sujunut, vaikka vanhanapoikana onkin kulkenut. Kivahan sitä on siitellä, mutta jälkikäteen siittämättäjättämispäätöskin voi osittautua viisaaksi.

No mulla ei kyllä helpottanut, oli sen verran hyvin säilynyt ex kun näin. Tuskaa on.

Vierailija
40/40 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oikein niitäkään. Vasikoita tai varsoja siitetään....

Miksi sitten miehellä on siitin? Kyllä kaikki nisäkkäät saavat alkunsa siittämällä. Mutta jälkikasvu siitetään.