Voihan rähmä. Rauha mennyttä.
Anoppi kutsui itsensä TAAS kylään. Ei mene viikkoa, ettei sen naamaa tarvitsisi kertaa tai useampaa nähdä.
Koko päivä pilalla kun se tulee. Eikä mieheni ole edes kotona.
Taidan ihan anopin kiusaksi vaihtaa päälleni Lordin fanipaidan, anoppi inhoaa sitä. Käyttäähän anoppikin sellaista kauheaa Marimekon taskutakkia aina kun sinne menemme.
Joo, uhmaa on, ikääkin minulla on 34 vuotta ;)))
Kommentit (9)
ite oon tosi hyvissä väleissä anoppini kanssa ja usein vieraillaan puolin ja toisin.
Nurmikko pitäisi leikata jos ei nyt sitten ala sataa. Miten mulla on niin suuri kynnys olla " röyhkeä" ??? Kiltisti istun ja hymyilen (ja vihjailen että pitäisi pakata huomista työmatkaa varten etc.)...
Ei anopissa itsessään mitään ihan kamalaa vikaa ole. Vain se, että se änkeää meille ihan liian usein. Rakastanhan omaakin äitiäni, mutta ei hänenkään tarvitse joka viikko täällä juosta, eikä hän juoksekaan. Aikuisilla ihmisillä pitää olla oma elämä ja saada sitä sisältöä ihan omin avuin.
Minulla olisi tarvetta vapaapäivälle ihan ilman vieraita. Mutta ei. Viime vapaapäivänäni jouduin menemään sinne kylään, kun en kehdannut kieltäytyä.
Minä käyttäydyn hyvin kohteliaasti, tosin anoppi ei. Jos t-paidan kuvio on huonoa käytöstä, niin..... (niin sitten on).
Kaksi kertaa viikossa keskimäärin hän ilahduttaa vierailuillaan. Siinä on liikaa. Ei anoppia tarvitse rakastaa, vain sietää. Mutta tietty raja siinäkin.
ap
rajat selviksi naamatusten ettei tarvitse mihinkään marttyyri - lapsellisuus-leikkeihin ryhtyä.
Aikuiset vois toimia aikuismaisesti joskus!
sinä sanoa, että nyt ei käy. Olette menossa kyläilemään, yms.
Opettele sanomaan ei käy.
Vastaus tulee: Ette kai te siellä koko päivää ole? Monelta tulette tai milloin menette? Tai sitten he tulevat edellisenä tai seuraavana päivänä.
Ihan uteliaisuuttani kysyn, että mikä käytöksestäni tekee lapsellisen? Sekö, että huvittelen Lordi-paidalla? Vai mikä? Minä käyttäydyn asiallisesti, siksi se nainen täällä tuntuu viihtyvän.
Eilen sanoin olevani sairas kun hän soitti. Ei mitään vaikutusta, he tulevat kumminkin.
Jospa laitan Lordia soimaan??? ;))))))))) Mamman korvat punottaa sitten kovasti, heh.....
ap
Jospa se anoppi haluaa käydä katsomassa lasten lastaan (jos teillä siis edes on lapsia), johon hänellä pitäisi olla täysi oikeus (joku 1 krt/viikko on mielestäni täysin normaali määrä isovanhempien vierailuille!).
Ehkä anoppisikin ajattelee, että " menenpä katsomaan lapsen lastani huolimatta siitä, että TAAS pitää samalla sietää sen ilkeän miniän norsun v:llä olevaa pärstää..." .
Siis ihan hyvällä kysyn. Siksikö kun en sano että ei saa tulla?
Minä en vain halua että joku nainen, olkoonkin lapsen mummo, ravaa täällä kaksi kertaa viikossa. Olen itse töissä pitkiä päiviä ja paljon työmatkoilla. Kaipaan rauhaa perheen kesken silloin kun olen kotona. En halua tänne muita.
Mitä pahaa siinä on? Mutta kun olen läpeensä kohtelias, en osaa kieltää häntä suoraan. Vihjailut ei toimi.
ap
kun tulee, keksi itsellesi menoja ja jätä anoppi lapsenvahdiksi. Löydät tästä kyllä hyviäkin puolia.