Mistä löytyy joulukuusenpalloja irtokappaleina?
Siinäpä kysymys. Joka paikassa myydään noita bokseja, mistä löytyisi irtokappaleina? Tarvetta vaan muutamalle pallolle, tulevat koristeluun.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
HKI Stockmann.
Joo tää oli mielessä mutten kerkee käymään/tilata ennen tarvetta.
Esim. Sokos, Stocka, Prismassa ja Tokmannillakin olen nähnyt.
Sisustuskaupat ja tavaratalot usein. Myös esim Indiskassa on ollut aiempina vuosina.
Itse olen nähnyt stockmannilla, prismassa ja useissa koristekaupoissa. Mm. siinä uudessa Tanskalaisessa liikkeessä Tapiolan Ainoassa. Kappalehintojen skaala on laaja, joitain saa parilla eurolla mutta hienommat saattavat maksaa helposti yli 10€. Mutta kyllä varmasti löytyy sopivan hintaisia.
Esim. meidän ruokakaupassa myydään 6 kpl boksia noin kuudella eurolla. Miksi et osta sellaista boksia ja käytä vain muutamaa, anna loput vaikka jouluksi kaverille.
Kirppareilla juuri tänään hillittömiä määriä erihintaisia palloja, löytyi myös vanhoja lasipalloja. :D
Minäkin ehdotan kirpparia. Jos siellä on pussissa neljä palloa, ja haluat vain kaksi, niin sitten vain jätät ne ylimääräiset heille. Sano, että voivat myydä ne vielä eteenpäin.
Vantaalla(?) on Veisteen oma tehtaanmyymälä.
Kaikkialta? Esim. HM, tai ainakin Ruotsissa oli. Mutta yksittäispallot ovat usein jotain deluxe-palloja ja kalliita.
Vierailija kirjoitti:
Vantaalla(?) on Veisteen oma tehtaanmyymälä.
Kalle Weisteen katu, Helsinki
Osta kaupasta paketti uusia palloja, käytä ne, mitä tarvitset ja lahjoita loput vaikka vanhainkodin kuuseen.
HKI Stockmann.