Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jollain on tähän aikaan saunavuoro! :O

Vierailija
15.11.2019 |

Kerrostalossa.

Täällä saunavuorot on perjantaisin ja lauantaisin. Asutaan saunan yläpuolella. Kuuluu kaikki saunan äänet meille.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pystyin yrittäjävuosinani järjestämään aikatauluni niin, että olin perjantain ensimmäinen taloyhtiön saunan ja uima-altaan käyttäjä. Pääsin siis aina puhtaaseen saunaan, jonka kiukaalla ei ollut vielä paistettu makkaraa, eikä altaan reunoilla ollut rapaisia jalanjälkiä.

Nyt minulla on oma sauna ja olen päässyt muun muassa viikonlopun aamusaunan makuun. :)

:)

Ap

Vierailija
22/23 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin aikaan ap:n mielestä on "sopivaa" käydä saunassa?

No lähinnä ihmettelen miten on tähän aikaan kotona perjantaina. :O

Ap

No lähinnähän sä ihmettelit aloituksessasi saunomisaikaa! :D Nyt sitten kerrostalokyttääjä ihmettelee kun joku on kotonaan perjantaina aamupäivällä, kun on ns. virastoaika? :D Minullakin on ollut useita kyttääjiä kerrostalossa asuessani, ja te kaikki olette yhtä oksettavia.

Tällä hetkellä on pari rivarikyttääjää, jotka "huolehtivat" auton lämmityksestä. Me ei aina lähdetä esim. terveyssyistä juuri silloin, kun auton lämmitys loppuu, vaan sitten kun särkylääke vaikuttaa, eikä siis käytetä lämppäriä uudelleen. Voi voi, tauno ei vaan älyä kytätä sitä, kun me ei edes käytetä autoa kuin joinain viikkoina vain yhden kerran, ja muut lämmittävät useine lähtöineen sillä aikaa moneen kertaan.

Eli tämä meidän kyttääjä näkee lämppärimme päällä, menee kotiinsa ja alkaa olettaa. Ei jää katsomaan, että mitä tapahtuu sen jälkeen. Vanha ukko, kyräilee pihalla naama rutussa, kurkkien autojen renkaita ja ihmisten kulkemisia, henkselit vaan paukkuu, on siinä vaimollaan kestämistä. Te olette kaikki samanlaisia, pe räsuo li toimii, siinäpä se elämänlaatu vauhdikkuus sitten jo onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- eläkeläinen

- työtön

- tekee esim. 4-päiväistä työviikkoa

- tai ilta-/yövuoroa

- tai työskentelee kotoa käsin

- on hoitovapaalla tai muuten vain lomalla

- varmaan joku saunatonttu, testailee löylyt asukkaita varten

Olisi aika ihanaa, jos siellä saunatonttu testailisikin löylyjä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi