Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olette maksaneet ruokaostoksenne...

Vierailija
15.11.2019 |

...niin menkää niiden kärryjenne kanssa pois siitä kassaväliköstä, että seuraava asiakas pääsee pakkaamaan omia ostoksiaan! Ärsyttävää kun lähes joka kauppareissulla joutuu sanomaan näille torveloille, että anteeksi voisitko mennä eteenpäin, tukit kulkuväylän kärryinesi.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, täällä sanominen auttaa teidän s-marketin asiakkaita ymmärtämään?

Vierailija
2/35 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relaa vähän :)  Maailmassa on muitakin ihmisiä kuin sinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Itse en ole koskaan joutunut moisesta mainitsemaan. Erikoista.

Vierailija
4/35 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sulla on niin kiire?

Vierailija
5/35 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Monelle joutuu sanomaan, että siirry. Toinen meistä haluaisi mennä pakkaamaan, mutta jotkut jäävät kärryineen tielle.

Onko niin vaikeaa ottaa toisia huomioon?

Vierailija
6/35 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Relaa vähän :)  Maailmassa on muitakin ihmisiä kuin sinä.

Nämä tientukkeena jumittavathan juuri ovat niitä, jotka tuntuvat luulevan, ettei maailmassa ole ketään muita ihmisiä.

Vierailija
7/35 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ärsyttää ne, jotka jäävät kassan alkupäähän odottamaan, että edellinen asiakas on maksanut ja siirtynyt pakkaamaan. Kassan liukuhihnalla on jo tyhjää niin paljon, että saisin omat ostokseni mahtuu, mutta ei kun edessä oleva tukkii.

Vierailija
8/35 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää takana kassajonossa ns. niskaanpuhaltajat ja hoppuilijat. Antakaa mun rauhassa hoitaa maksuni. Ei vie kuin muutaman sekunnin. Siirryn kyllä heti pois tieltä. 

Pientä hajurajaa, please!

Vierailija
9/35 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä koskaan ostoskärryjä vaan ostoskoria, sillä kun liikkuu jalan tai polkupyörällä, niin pitäähän ne ostokset pystyä kantamaan kaupasta ulos yhdellä tai kahdella kädellä. Alan pakkaamaan omia tavaroita vasta sen jälkeen kun olen maksanut ne kassalla, sillä ennen maksusuoritusta ne eivät ole vielä minun tavaroitani. Samalla haluan antaa vähän aikaa niille minua edeltäneille asiakkailla pakata omat tavaransa. Kun kassalinja jakautuu kahtia,  niin  normaalisti sen edellisen asiakkaan ostokset menevät sinne toiselle puolelle ja minun ostokseni sille puolelle.

Vierailija
10/35 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi niin moni pakkaa kassinsa siinä liukuhihnalla, ei siinä liukuhihnan päädyssä olevalla hyllyllä!!! Siinä sitten minä maksan ostoksiani ja joku puupää siinä kyljessäni pakkaa ostoksiaan kun oikea paikka olisi kassan päädyssä!!!

Ja sitten nää jotka tulee ihan liki kun maksan. No useimmiten ne on vanhuksia, varmaan jo huono tilanäkö tms.

Vierailija
11/35 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä koskaan ostoskärryjä vaan ostoskoria, sillä kun liikkuu jalan tai polkupyörällä, niin pitäähän ne ostokset pystyä kantamaan kaupasta ulos yhdellä tai kahdella kädellä. Alan pakkaamaan omia tavaroita vasta sen jälkeen kun olen maksanut ne kassalla, sillä ennen maksusuoritusta ne eivät ole vielä minun tavaroitani. Samalla haluan antaa vähän aikaa niille minua edeltäneille asiakkailla pakata omat tavaransa. Kun kassalinja jakautuu kahtia,  niin  normaalisti sen edellisen asiakkaan ostokset menevät sinne toiselle puolelle ja minun ostokseni sille puolelle.

Ma pakkaan ne sita mukaan kun ne on skannattu. Saahan ne sielta kassista pois, jos jostain syysta ei maksukyky riita. 

Mies syottaa ostokset karrysta liukuhihnalle ja mina pakkaan ne. Kun ostokset on skannattu, ne on myos pakattu. Menen maksamaan ja silla valin mies nostelee kassit takaisin ostoskarryyn ja siirtyy kassalinjan paahan. 

Vierailija
12/35 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä teitä ärsyttää pienet asiat. Onko hermot kireällä?

Vierailija
13/35 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oikeus jäädä siihen välikköön niin pitkäksi aikaa, kun pakkaaminen vaatii. Odota vaan kiltisti vuoroasi, hoppuhousu. Joskus voi sitä paitsi tulla esimerkiksi tärkeä puhelu yllättäen juuri kesken asioinnin, joka on hoidettava heti. 

Vierailija
14/35 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on oikeus jäädä siihen välikköön niin pitkäksi aikaa, kun pakkaaminen vaatii. Odota vaan kiltisti vuoroasi, hoppuhousu. Joskus voi sitä paitsi tulla esimerkiksi tärkeä puhelu yllättäen juuri kesken asioinnin, joka on hoidettava heti. 

Ei se mikään pakkausvälikkö ole. Pakkaustaso on siellä päädyssä.

Vierailija
15/35 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua edes kuvitella kuinka pitkät jonot kassoilla olisi, jos kaikki "odottaisivat kiltisti vuoroaan" ennen kuin pakkaavat ostoksensa.

Vierailija
16/35 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ärsyttää ne, jotka jäävät kassan alkupäähän odottamaan, että edellinen asiakas on maksanut ja siirtynyt pakkaamaan. Kassan liukuhihnalla on jo tyhjää niin paljon, että saisin omat ostokseni mahtuu, mutta ei kun edessä oleva tukkii.

Tämä. Tyypin ostokset siirtyy eteenpäin ja kassahihnaa paljastuu koko ajan enemmän, ja tyyppi silti seisoo hihnan alussa niin, ettei omia ostoksia pääse latomaan hihnalle... Onneksi näitä on aika harvassa.

Vierailija
17/35 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mikään pakkausvälikkö ole. Pakkaustaso on siellä päädyssä.

Se on minun oma asiani, kuinka sijoitan itseni, ostokseni ja ostoskärryni jotta pakkaaminen sujuu helposti. Esimerkiksi kassan kätisyys vaikuttaa tähän. 

Vierailija
18/35 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua edes kuvitella kuinka pitkät jonot kassoilla olisi, jos kaikki "odottaisivat kiltisti vuoroaan" ennen kuin pakkaavat ostoksensa.

Ei se jonojen pituuteen vaikuta, jos yksi hätähousu etuilee. Sama määrä asiakkaita menee silti kassan läpi. Kassatyöntekijän nopeus on ratkaiseva. 

Vierailija
19/35 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se jonojen pituuteen vaikuta, jos yksi hätähousu etuilee. Sama määrä asiakkaita menee silti kassan läpi. Kassatyöntekijän nopeus on ratkaiseva. 

Mutta vaikka kassatyöntekijä olisi kuinka nopea, niin mitä se auttaa, jos ei ole mitään paikkaa minne ostokset laittaisi? Kyllä se nopeuttaa kassa-asiointia oleellisesti, jos paljon kerralla ostava asiakas pakkaa sillä välin kun kassatyöntekijä vetää hänen ostoksiaan, sen sijaan että vain seisoisi tumput suorina.

Vierailija
20/35 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Tyypin ostokset siirtyy eteenpäin ja kassahihnaa paljastuu koko ajan enemmän, ja tyyppi silti seisoo hihnan alussa niin, ettei omia ostoksia pääse latomaan hihnalle... Onneksi näitä on aika harvassa.

Mikäs kiire sulla on latoa ostoksesi hihnalle? Saman ajan joudut silti odottamaan. Ei sillä ole väliä, odotatko sen pienissä pätkissä kassahihnan etenemisen tahtiin vai yhteen pötköön ennen latomisen aloittamista. Kassatyöntekijän kannalta sellaiset tukkoon täytetyt hihnat ovat ikäviä, jos eri asiakkaiden ostokset ovat ihan kiinni toisissaan pahimmillaan välipulikankin alleen haudaten. Parempi, että tavarat ovat väljästi ja asiakkaiden välillä selkeä rako. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi