Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother -voittaja Kristian kertoi tappaneensa lokkeja ja rääkänneensä kissaa – vähät välittää someraivosta: Ihan sama!

Vierailija
15.11.2019 |

https://www.seiska.fi/Uutiset/Big-Brother-voittaja-Kristian-kertoi-tapp…

" Big Brotherin voittanut Kristian kertoi BB-talossa asioita, jotka herättivät voimakasta keskustelua ulkomaailmassa.

Big Brother -talossa Kristian kertoi muun muassa ruokkineensa ystävineen lokkeja leipäpaloilla, joissa oli puhdistusainetta folion sisässä. Tempun seurauksena lokit kuolivat. Lisäksi Kristian on kertonut painaneensa sisälle pissanneen kissan naaman pissalätäkköön.

Sosiaalisessa mediassa Kristianin tekoja kauhisteltiin, ja häntä kutsuttiin eläinrääkkääjäksi. BB-voittaja vähät välittää kommenteista.

– Kaikenlaista on tullut tehtyä lapsena. Mitä sitten? Se on sellaista. En saa sitä tekemättömäksi, joten ihan sama, Kristian totesi.

Hän ei pelkää mahdollisia tilanteita, joissa Big Brotheria seuranneet kertovat hänelle mielipiteensä eläimiin kohdistuneista teoista.

– Minua ei kiinnosta, jos joku haluaa sanoa minulle mielipiteensä asiasta. En usko sen pilaavan päivääni, en ole muutenkaan mikään maailmanparantaja. "

Ai että ihan kaikki kiduttaa lapsena eläimiä? en usko. Minkä takia tälläinen tunnekylmä ihminen, kiusaaja ja eläinrääkkääjä vetoaa ihmisiin niin paljon että hän ansaitsi Big Brotherin voiton? Toivon että kaikki Kristianin kusipäiset teot kävelee vielä häntä itseään vastaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, että Kristianin pitäisi nyt vain keksiä aikakone ja palata ajassa taaksepäin, että saisi tekonsa peruutettua? 

Vierailija
2/13 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, että Kristianin pitäisi nyt vain keksiä aikakone ja palata ajassa taaksepäin, että saisi tekonsa peruutettua? 

Eipä se paljon sanonut katuvansa tai kauhistellut asiaa, se oli vaan "ihan sama, olin lapsi". Kyllä mäkin lapsena kohtelin lemmikkejä välillä huonosti (en sentään tahallaan kiusannut tai rääkännyt kuitenkaan) ja se tuntuu nyt aikuisena pahalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi edes todeta sittemmin aikuistuneensa ja katua aiempia hölmöilyjään. Tuo "ihan sama"-asenne kertoo, että on sama piittaamaton kiduttaja sydämessään, vaikkei tekoja enää tekisikään.

Vierailija
4/13 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oksettava kaiken kaikkiaan.

Vierailija
5/13 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärimmäisen kuvottava p*askaläjä.

Vierailija
6/13 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo kyllä paljon suomalaisista/ko. ohjelman kohdeyleisöstä että tällainen ihmisen irvikuva voitti.

Vierailija
7/13 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta siitä ihmisestä voisi edes olettaa?

Vierailija
8/13 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei moraalinvartija! Miksi teet ketjun ja kirjoitat vastauksia siihen? Kyllä me muut ollaan huomattu sun taktiikkas jo aikaa sitten.

Huomatkaa myös moraalinvartijan eri ip:eillä antamat alapeukut! Naurettavaa, tyyppi, naurettavaa!

Vierailija
9/13 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on arvot ja en äänestänyt Krisua.

Nyt ajattelen että oli eniten rahan tarpeessa ja ryyppää ne hetkessä.

Nyt kuulemma voi jo rentoutua ja Krisun kohdalla taitaa alko maistua nyt joka päivä kun idiootit sen rahoittaa.

Vierailija
10/13 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että Krisu on vaan jollain ihmeen puolustuskannalla kokoajan. Talossakin perusteli ikäviä kommenttejaan silleen "no mä nyt vaan oon mulkku, oon niin mulkku niin sanon kaikkea tuollaista kännissä". Olisi ihan huipputyyppi jos ottaisi joskus enemmän vastuuta teoistaan ja aidosti yrittäisi muuttua, vaikka se olisikin vaikeaa. Varsinkin nuo lapsuudessa tehdyt jutut on sellaisia, joita voisi olla suhteellisen helppo katua ja myöntää, että teki silloin väärin. Toivottavasti ottaa joskus opikseen näistä asioista. 

11/13 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.seiska.fi/Uutiset/Big-Brother-voittaja-Kristian-kertoi-tapp…

" Big Brotherin voittanut Kristian kertoi BB-talossa asioita, jotka herättivät voimakasta keskustelua ulkomaailmassa.

Big Brother -talossa Kristian kertoi muun muassa ruokkineensa ystävineen lokkeja leipäpaloilla, joissa oli puhdistusainetta folion sisässä. Tempun seurauksena lokit kuolivat. Lisäksi Kristian on kertonut painaneensa sisälle pissanneen kissan naaman pissalätäkköön.

Sosiaalisessa mediassa Kristianin tekoja kauhisteltiin, ja häntä kutsuttiin eläinrääkkääjäksi. BB-voittaja vähät välittää kommenteista.

– Kaikenlaista on tullut tehtyä lapsena. Mitä sitten? Se on sellaista. En saa sitä tekemättömäksi, joten ihan sama, Kristian totesi.

Hän ei pelkää mahdollisia tilanteita, joissa Big Brotheria seuranneet kertovat hänelle mielipiteensä eläimiin kohdistuneista teoista.

– Minua ei kiinnosta, jos joku haluaa sanoa minulle mielipiteensä asiasta. En usko sen pilaavan päivääni, en ole muutenkaan mikään maailmanparantaja. "

Ai että ihan kaikki kiduttaa lapsena eläimiä? en usko. Minkä takia tälläinen tunnekylmä ihminen, kiusaaja ja eläinrääkkääjä vetoaa ihmisiin niin paljon että hän ansaitsi Big Brotherin voiton? Toivon että kaikki Kristianin kusipäiset teot kävelee vielä häntä itseään vastaan.

Joo, kaikki eivät todellakaan kiduta eläimiä lapsena, esim. itse en tehnyt niin eikä tietääkseni kukaan muukaan tuntemani lapsi.

Noista Kristianin puheista kuitenkin ymmärrän, että hän itsekin myöntää sen olevan väärin ja että hän tekisi sen tekemättömäksi, jos voisi. Minusta on hyvä asenne, ettei someraivon pelkäämisen takia jätä kertomatta jotain väärää tekoaan, jota katuu. Olisi eri asia, jos rehvastelisi väärillä teoillaan, mutta lienee itsestään selvää, ettei tuollaisten tekojen kertomisesta saa edes mitään pelottavan gangsterin sulkaa hattuunsa, mitä jotkut saattaisivat tavoitella.

Vierailija
12/13 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan äänestänyt tuota. Mutta tuosta kissan pään työntämisestä pissaansa sanon, että sehän on ihan vanha opetusmetodi. Minunkin äitini opetti tekemään niin.

Vierailija
13/13 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että myöntää nuo asiat ääneen sen sijaan, että peittelisi tai selittelisi. Vielä kun muistaisi todeta, että vaikka kuinka lapset joskus tekevät typeryyksiä, niitä ei ole mikään pakko tehdä ja näin aikuisen järjellä ajateltuna olivat todella typeriä, eläimiä satuttavia tekoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä